bilulykke... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

Rikke, Liam & Linus

Uhhhh, jeg bliver så sur hver gang jeg hører om sådan noget. Har folk da slet ingen samvittighed. Håber de finder ham!!!

Jeg har også selv oplevet at en lille lastbil kørte op i mit bagfra, i en 2 sporet bane. Jeg blinker og blinker for at komme over i den anden side, da der er vejarbejde og da der så endenlig er hul, kommer han overhalende bagfra og lige ind bag i mig. Jeg bliver så forskrækket at jeg drejer ind til den anden bane igen, og regner da med han følger med. Men næ nej, han kører videre uden de mindste skrupler. Og det var en lejebil, så det er fuldstændig umuligt at vide hvem det var.

Jeg har aldrig oplevet at blive så forskrækket, det var en meget travl morgen og det kunne nemt have gået MEGET værre. Jeg kan huske at da jeg så fik kørt mig selv derhen hvor jeg sku, satte jeg mig bare til at tude helt vildt. Det er bare ikke sjovt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

B&J

sikke en træls oplevelse rigtigt godt der ikke skete jer noget

men åhhh hader de mennesker der pisser på andre i trafikken

Anmeld

31. januar 2011

Mormilla

Ej sikke et chok at få. Godt i begge har det godt Jeg håber at de fanger ham der gjorde det!!!!

Anmeld

31. januar 2011

HopinWishin

Gittemor09 skriver:

min dejlige datter og jeg aftaler igår formiddags med en veninde at vi skal komme en tur forbi og have hyggedag...

jeg gør os begge færdige, sætter os ud i bilen og sender hende en sms at vi kører hjemmefra.... det tager max. 5 min. at køre op til hende...

da vi så kommer op på hovedvejen og skal dreje til venstre ned i deres indkørsel kommer der en bil bagfra og overhaler venstre om.. (altså samme vej som jeg drejer) han smasker lige ind i forsiden på min bil (også i venstre side)... smadrer fuldstændig den side, og hjulet er skævt... Idioten vælger at geare ned, og så gasse op og stikke af fra det hele...

der kan jeg så sidde i bilen med min datter som er godt skræmt, og får tjekket hende at der ikke er sket noget... og står ud af bilen, da jeg får de vildeste smerter i min ryg....

min veninde og hendes kæreste stod inde i deres vindue og havde lige vinket til mig inden jeg drejede, og de fløj ud af huset for at hjælpe mig....

de ringer 112 og 114, og der bliver sendt 2 politibiler ud og lede efter ham.... ambulancen bliver aflyst da jeg sagtens kan stå op og gå rundt så vi bliver enige om at jeg kører på skadestuen hvis jeg får mere ondt.. og får at lave en skadessag..!!

der holder en bil for hajtænder på min højre side og ser det hele, han vælger også at køre sin vej ( så ham vil de også have fat i som vidne) ....

en times tid efter kan jeg godt mærke at jeg har en ryg, så får min kæreste til at køre sofie og jeg til et tjek..

heldigvis er der ikke noget der har rykket sig eller er brækket i min ryg, men skal holde sengen i nogle dage....

ville egentlig ikke det vilde med dette indlæg andet end at fortælle min historie, og gøre opmærksom på hvor meget der kan gå galt på et splitsekund...

sofie legede hele eftermiddagen, så hun er kommet sig over forskrækkelsen, og der var heller ikke noget med hende, hun blev også tjekket over det hele..!

undskyld det blev langt, og tak fordi du ville læse med..!!

Altså hvor er det bare TARVELIGT at folk bare kører sin vej!! Helt ærligt!!

Jeg har også oplevet en mand bare kørte videre efter han kørte ind i os!....

Tænk at der findes sån nogle spader her i DK!

Anmeld

31. januar 2011

ulleby

Puha sikke en omgang - det lyder bestemt ikke som en sjov oplevelse.

Sikke da nogle mennesker - hvad bilder folk sig dog ind. Tænker de kun på dem selv eller hvad??? Det var dog skræmmende et var at ham der kørte ind i dig skred (han ville jo rede sin egen røv) men at vidnet overfor kørte - hvad sker der for det???

Håber de får fat i dem begge og giver dem en ordentlig opsang!

de bedste tanker her fra.

Anmeld

31. januar 2011

Mumto3

Hvor er det synd for jer!!! Håber ikke at der er sket noget med din ryg!

Jeg oplevede engang en dame der kørte ind i min bil for fuld knald. Min bil var parkeret, og jeg stod 4 m fra den (jeg var på vej derover). hele min forskærm var krøllet sammen, og så siger damen: Nå, der skete vist ikke noget, og var klar til at køre videre. Øh....jo det gjorde der!!! Jeg havde om fredagen hentet bilen på værksted hvor vi lige havde fået ny forskærm på, og dette skete mandag eftermiddag. ALtså den forskærm var 3 dage gammel!!! og nu var den krøllet igen. Damen ville så gerne have at vi klarede det udenom forsikringen, og det sagde jeg ja til. Hun skiftede dog hurtig  mening da regningen lød på omkring 12.000kr  Men havde jeg ikke stået der! Ja, så var hun bare smuttet, det er helt sikkert.

Anmeld

31. januar 2011

Dot D

Puha sikke en forskrækkelse. Sådan en idiot, sådan bare at køre, har folk ingen samvittighed Jeg er glad for, at der ikke skete mere med jer begge. God bedring med ryggen

Anmeld

31. januar 2011

Gittemor09

tusind tak for alle jeres dejlige indlæg...

har ikke lige overskud til at svare hver enkelt, men jeg er dog meget taknemmelig for dem allesammen alligevel...

han må have en meget dårlig smag i munden ham der kørte ind i os... men tror desværre ikke det er tilfældet, og tror bilen er gemt godt væk nu, desværre...

Er skuffet over at vidner kan finde på at køre fra et ulykkested når personen kunne se der var et barn i bilen.... eller bare en ulykke generelt, om der er børn i eller ej... politiet sagde at de ville prøve at forhøre sig lidt omkring også, for han kan risikere at få en bøde for bare at køre...

Jeg er fuldstændig ligeglad med min bil, den er totalskadet og desuden er denen død ting... og fra 94

bare min datter har det fint.. og det har hun

min ryg skal nok komme sig (håber jeg) har ligget i sengen hele dagen siden jeg oprettede dette indlæg .... men føj, det kan da gøre ondt sådan noget..!!

Anmeld

31. januar 2011

Lou87

Gittemor09 skriver:

min dejlige datter og jeg aftaler igår formiddags med en veninde at vi skal komme en tur forbi og have hyggedag...

jeg gør os begge færdige, sætter os ud i bilen og sender hende en sms at vi kører hjemmefra.... det tager max. 5 min. at køre op til hende...

da vi så kommer op på hovedvejen og skal dreje til venstre ned i deres indkørsel kommer der en bil bagfra og overhaler venstre om.. (altså samme vej som jeg drejer) han smasker lige ind i forsiden på min bil (også i venstre side)... smadrer fuldstændig den side, og hjulet er skævt... Idioten vælger at geare ned, og så gasse op og stikke af fra det hele...

der kan jeg så sidde i bilen med min datter som er godt skræmt, og får tjekket hende at der ikke er sket noget... og står ud af bilen, da jeg får de vildeste smerter i min ryg....

min veninde og hendes kæreste stod inde i deres vindue og havde lige vinket til mig inden jeg drejede, og de fløj ud af huset for at hjælpe mig....

de ringer 112 og 114, og der bliver sendt 2 politibiler ud og lede efter ham.... ambulancen bliver aflyst da jeg sagtens kan stå op og gå rundt så vi bliver enige om at jeg kører på skadestuen hvis jeg får mere ondt.. og får at lave en skadessag..!!

der holder en bil for hajtænder på min højre side og ser det hele, han vælger også at køre sin vej ( så ham vil de også have fat i som vidne) ....

en times tid efter kan jeg godt mærke at jeg har en ryg, så får min kæreste til at køre sofie og jeg til et tjek..

heldigvis er der ikke noget der har rykket sig eller er brækket i min ryg, men skal holde sengen i nogle dage....

ville egentlig ikke det vilde med dette indlæg andet end at fortælle min historie, og gøre opmærksom på hvor meget der kan gå galt på et splitsekund...

sofie legede hele eftermiddagen, så hun er kommet sig over forskrækkelsen, og der var heller ikke noget med hende, hun blev også tjekket over det hele..!

undskyld det blev langt, og tak fordi du ville læse med..!!

Puha øv øv - det er bare slet ikke sjovt sådan noget!

Kæresten, jeg og den lille (som der kun var 3½ mdr gammel) kørte også galt i okt.. Det er bare IKKE sjovt når man ikke når at fatte noget som helst før man holder og bilen er helt smadret!
Men heldigvis kun matriel skade..

OG HVOR KAN JEG BLIVE HIDSIG  Sådan et fjols, man kører sku da ikke bare fra stedet.. Har du hørt noget fra politiet om han er fundet, eller evt vidnet ???

Godt i er uskadte, og din lille pige ikk lod sig mærke videre af det.

Anmeld

31. januar 2011

oo

føj! pas nu på jer selv og vær opmærksomme på selv de mindste ændringer i kroppen!!

og hvor er det dog bare svinsk 1) at stikke af og 2) at man som vidne ikke bliver og afgiver forklaring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.