Jeg bløder :'( :'( :'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

Moar2011

Maalene skriver:

Der er billede på side 22 søde

Og også i mit album... Hehe... Vi fik "kun" 1 billede, men der er heller ikke så meget at se endnu jo

Ja, man bliver skøde bange, når man ser det blod - men det er vifst heldigvis bare en lille drillepind, som gemmer sig derinde

Nåårh, mente nok jeg var belevn lovet det hihi :p..

sikke et fiiint billede .- vi fik os "kun" et billede for der er jo ikk så meget at se allgevel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Maalene

Babyklar skriver:

Nåårh, mente nok jeg var belevn lovet det hihi :p..

sikke et fiiint billede .- vi fik os "kun" et billede for der er jo ikk så meget at se allgevel..

Det var du nemlig

Ja, det er svært at se, hvad der er hvad... Hehe... Men hvor bliver det vildt at se, hvor meget h*n er vokset når vi kommer til NF

Anmeld

3. februar 2011

Moar2011

Maalene skriver:

Det var du nemlig

Ja, det er svært at se, hvad der er hvad... Hehe... Men hvor bliver det vildt at se, hvor meget h*n er vokset når vi kommer til NF

ja, og det er heeelt villdt.. så kan man rigtig se at det er ved at blive til et lille menneske

Anmeld

3. februar 2011

Maalene

Babyklar skriver:

ja, og det er heeelt villdt.. så kan man rigtig se at det er ved at blive til et lille menneske

Åhh, hvor dejligt GLÆÆÆÆÆDER MIIIIIIIG

Anmeld

3. februar 2011

Moar2011

Maalene skriver:

Åhh, hvor dejligt GLÆÆÆÆÆDER MIIIIIIIG

- ska du os glædleligt gøre - jeg savner at se lille trolden, men må jo vente til 3D scanning.. ellers koster det mange knaster ellers heh..

Anmeld

3. februar 2011

Aprilmor11

Maalene skriver:

Århh, tusind tak altså søde - hvor varmer det bare helt vildt

Ja, selvfølgelig - kom fuldstændig fra billedet igen - du kan ellers lige tro jeg har kigget på det mange gange i dag

Århh, hvor er du bare sød - er også overbevist om, at du bliver en helt kanon mor

Har tænkt meget på dig i dag med kønsscanningen - og sørme om jeg ikke lige ser, at I skal have jer en lille supermand - åhh, hvor er det fantastisk altså - stoooooort tillykke med den lille prins søde

Kan I blive enige om nogle navne så? Tror jeg bliver vores største problem  Haha...

Hvor langt er du henne ?

Og tillykke , er glad for at det hele er som det skal være

Hørte i hjerteslag ?

Stort

Anmeld

3. februar 2011

Aprilmor11

Maalene skriver:

NEJ NEJ NEEEEEEEJ - ikke igen

Havde en smule brunt udflåd her i eftermiddags, men ikke noget jeg tænkte nærmere over...

Og da jeg var ude på toilet for 3 kvarter siden blødte jeg friskt, mørkerødt blod (ingen klumper) - men er det ikke tegn på jeg er ved at miste (IGEN!!!!)????

Har ingen stærke smerter eller noget, men ved ikke om alle har smerter når de aborterer?

Er fuldstændig knust - hvorfor skal det være så pisse uretfærdigt det hele? Hvad skal jeg gøre?

Hvor langt er du henne ?

Og stort tillykke ..

Er glad for at alt er som det skal være

Fik i hørt hjerteslag ?

Stort kram

Anmeld

3. februar 2011

mortilnoahogmelina

Søde , jeg er så spændt på hvordan det gik i går til jeres tryghedsscanning ??

Anmeld

3. februar 2011

twinboys

Hvordan gik det???

Majbritt

Anmeld

3. februar 2011

Maalene

Pernille08 skriver:

Søde , jeg er så spændt på hvordan det gik i går til jeres tryghedsscanning ??

Hej søde

JEG SKAL SGU VÆRE MOR

Det lille hjerte blinkede ligeså flot - og mor her - ja hun tydede af lykke

Var virkelig bange for vi skulle miste igen, men lykken er igen vendt tilbage og jeg har aldrig været så lykkelig

Alt så ud som det skulle og blev sat 3 dage tilbage, hvilket jeg også havde regnet med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.