Jeg bløder :'( :'( :'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

Maalene

Pernille08 skriver:

Jaa forstår jeg godt , så går det rigtig op for en at man er gravid

Jaa det gør det , men har dog stadig nogen mave problemer , selvom det mener ingen andre mennesker , men han skriger og skriger og skriger , faktisk såå meget at der kommer rigtig tåre ud af hans øjne .

- Det er utroligt hårdt som forældre at være vidne til , for man kan bare intet gøre for ham .

Åhh, hvor er det synd for jer allesammen søde

Vil godt tro det er rigtig rigtig hårdt for jer, man vil jo gøre alt for han ikke har ondt den lille guldklump

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

mortilnoahogmelina

Maalene skriver:

Åhh, hvor er det synd for jer allesammen søde

Vil godt tro det er rigtig rigtig hårdt for jer, man vil jo gøre alt for han ikke har ondt den lille guldklump

Lige præcis søde , og jeg ved virkelig ikk hvad vi kan gøre merew nu .

Vi har prøvede alle husrådene , ik give ham for meget mad , ikk spise for tit .

Jamen ALT  , og intet virker , og hna kan ikk skide .

Men undskyld , det fatter de skide læger bare ikk . Det er meget normalt , der kan sagtens gå 14 dage imellem han skider siger de . HMM

Jeg er sku ret forvirret og ked  efterhånden . - det er meget hårdt at have et skrigende bare 24/7

Anmeld

3. februar 2011

ZamanogDania

Maalene skriver:

Ja, det håber jeg virkelig

Tiden til NF føles nok som en evighed, men efterfølgende går det nok bare stærkt

Du kan tro det går stærk. Du må nyde det

Anmeld

4. februar 2011

Moar2011

Maalene skriver:

Ja, det er dælme dyrt med de scanninger, så det er med at nyde det så længe det står på

Hvornår skal I til 3D?

'

Ja, det er faktisk møg dyret hihi..

Jamen jeg ved faktisk ikk hvornår, mange siger at mellem uge 28 og 32 plejer man at gøre det.. ugge 32 er den "færdigbagt" men man skal os tænke på mængen af foster vand, for pladsen må jo heller ikke blive fortrængt.. har jeg hørt..

Anmeld

4. februar 2011

Maalene

Pernille08 skriver:

Lige præcis søde , og jeg ved virkelig ikk hvad vi kan gøre merew nu .

Vi har prøvede alle husrådene , ik give ham for meget mad , ikk spise for tit .

Jamen ALT  , og intet virker , og hna kan ikk skide .

Men undskyld , det fatter de skide læger bare ikk . Det er meget normalt , der kan sagtens gå 14 dage imellem han skider siger de . HMM

Jeg er sku ret forvirret og ked  efterhånden . - det er meget hårdt at have et skrigende bare 24/7

Åhh nej... Det er da utroligt, at de ikke kan gøre noget...

Mener min nevø havde bøvl med maven også, og der fik han noget lactulose mener jeg... Men har ingen idé om, om det er noget der virker...

Han kan ikke ske at have mælkeallergi?

Håber virkelig snart de får nosset sig sammen, så I kan finde ud af, hvorfor han har så ondt i sin lille mave

Anmeld

4. februar 2011

Maalene

ZamanogDania skriver:

Du kan tro det går stærk. Du må nyde det

Det lover jeg dig

Anmeld

4. februar 2011

Maalene

Babyklar skriver:

'

Ja, det er faktisk møg dyret hihi..

Jamen jeg ved faktisk ikk hvornår, mange siger at mellem uge 28 og 32 plejer man at gøre det.. ugge 32 er den "færdigbagt" men man skal os tænke på mængen af foster vand, for pladsen må jo heller ikke blive fortrængt.. har jeg hørt..

Åhh, det kan jeg godt se... Hehe... Det ville være ærgerligt at vente for længe, men på den anden side, er det jo også sjovere at se den så sent som muligt

Anmeld

5. februar 2011

twinboys

Maalene skriver:

Hej søde Majbritt

Det lille hjerte blinkede bare så fint - og mor her - ja hun tudede simpelthen af lykke

Alt så ud som det skulle og blev sat 3 dage tilbage, hvilket jeg også havde regnet med

Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu tillykke, den bedste besked jeg har læst i længe

Anmeld

5. februar 2011

Moar2011

Maalene skriver:

Åhh, det kan jeg godt se... Hehe... Det ville være ærgerligt at vente for længe, men på den anden side, er det jo også sjovere at se den så sent som muligt

jaah lige præcis

Anmeld

5. februar 2011

mortilnoahogmelina

Maalene skriver:

Åhh nej... Det er da utroligt, at de ikke kan gøre noget...

Mener min nevø havde bøvl med maven også, og der fik han noget lactulose mener jeg... Men har ingen idé om, om det er noget der virker...

Han kan ikke ske at have mælkeallergi?

Håber virkelig snart de får nosset sig sammen, så I kan finde ud af, hvorfor han har så ondt i sin lille mave

Vi har os givet ham lactolose , og det har hjulpet sammen med nogen kiopraktor behandlinger .

og det er bestemt blevet meget bedre , han græder næsten ikk mere . Så det er meget rarer ar være alene med ham . Ellers kan det sku godt være hårdt , når han bare græder og græder .

Hm , ved ikk om han har mælkeallergi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.