Jeg bløder :'( :'( :'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

Maalene

Trine89 skriver:

Så lidt smukke.. Kan godt forstå du er lidt rundforvirret.. Det er sku også været mange ting og I har haft mange op og ned ture.. puha da.. 

Har familien så fået noget af vide?? 

Ja, min svigermor fik konstateret brystkræft i sommers - heldigvis har hun i november overstået den sidste kemo og hun ser ud til at blive helt rask

Og kærestens onkel fik 3 blodpropper i efteråret - men han har heldigvis fået det lidt bedre...

Så denne fantastiske nyhed er ikke kun noget vi har "fortjent" - det har hele familien virkelig

Ja, vores forældre og søskende ved det - ringede grædende til min mor i lørdags, og undskyldte mange gange (nok ikke det fedeste opkald at få ) - men var simpelthen bare nødt til at snakke med min mor Så der fik de det jo så og vide - og de er også bare SÅ glade i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Maalene

Najsen86 skriver:

ej hvor er jeg glad for at høre det.. tillykke.. du fortjener det virkelig

Århh, tusind mange tak - hvor er du bare sød

Anmeld

2. februar 2011

betiinsen

puhha søde, hvor har jeg tænkt meget på dig idag Ihhhhhhhhhhhh hvor er det fedt, så kan du være mere rolig nu DU SKAL VÆRE MOR

Stort tillykke søde, hvor er det bare fantastisk, er så glad på din vegne

Anmeld

2. februar 2011

Maalene

Frk.S skriver:

Åha, sikke da en dejlig update!!

Hvor er det bare dejligt.... tillykke med det!

Ja, det er helt fantastisk

Tusind mange gange tak

Anmeld

2. februar 2011

Trine89

Maalene skriver:

Ja, min svigermor fik konstateret brystkræft i sommers - heldigvis har hun i november overstået den sidste kemo og hun ser ud til at blive helt rask

Og kærestens onkel fik 3 blodpropper i efteråret - men han har heldigvis fået det lidt bedre...

Så denne fantastiske nyhed er ikke kun noget vi har "fortjent" - det har hele familien virkelig

Ja, vores forældre og søskende ved det - ringede grædende til min mor i lørdags, og undskyldte mange gange (nok ikke det fedeste opkald at få ) - men var simpelthen bare nødt til at snakke med min mor Så der fik de det jo så og vide - og de er også bare SÅ glade i dag

Puuha smukke.. Der er da sket en del i Jeres familie så.. 

Hvor er det dog dejligt at at Familien og så glade for det der er jo ikke noget bedre end at man har deres støtte i ryggen (det er heldigvis sjældent at familien er i mod det.. hehe)

IIIh jeg er bare SÅ glad på jeres vejne smukke.. det er bare så dejligt..  

Anmeld

2. februar 2011

Maalene

MaybeMe skriver:

Hvor blev jeg bare glad da jeg læste den besked!

Jeg har sådan tænkt på dig idag. Det har i bare fortjent! Ihh altså jubler på jeres vegne!!!

Og kom så med et billede

Er sikker på du blir en super moar!

Knus

Århh, tusind tak altså søde - hvor varmer det bare helt vildt

Ja, selvfølgelig - kom fuldstændig fra billedet igen - du kan ellers lige tro jeg har kigget på det mange gange i dag

Århh, hvor er du bare sød - er også overbevist om, at du bliver en helt kanon mor

Har tænkt meget på dig i dag med kønsscanningen - og sørme om jeg ikke lige ser, at I skal have jer en lille supermand - åhh, hvor er det fantastisk altså - stoooooort tillykke med den lille prins søde

Kan I blive enige om nogle navne så? Tror jeg bliver vores største problem  Haha...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. februar 2011

Maalene

merichs skriver:

Dejlig update at læse  

Tusind mange tak

Anmeld

2. februar 2011

Maalene

HVor er det DEJLIGT, KÆMPE tillykke! Bliver helt rørt. Du fortjener det virkelig!!!

Århh, hvor er du bare sød altså - i lige måde

Nu er der kun 2 dage imellem os

Anmeld

2. februar 2011

Happiness

Maalene skriver:

Århh, tusind tak altså søde - hvor varmer det bare helt vildt

Ja, selvfølgelig - kom fuldstændig fra billedet igen - du kan ellers lige tro jeg har kigget på det mange gange i dag

Århh, hvor er du bare sød - er også overbevist om, at du bliver en helt kanon mor

Har tænkt meget på dig i dag med kønsscanningen - og sørme om jeg ikke lige ser, at I skal have jer en lille supermand - åhh, hvor er det fantastisk altså - stoooooort tillykke med den lille prins søde

Kan I blive enige om nogle navne så? Tror jeg bliver vores største problem  Haha...

Det var godt. Vil ihvertfald glæde mig til at se det! Så kan I også begynde at se på babyting i ro og mag

Ja vi skal have en lille mand Helt vidunderligt. Vi fik 50 billeder med på en cdrom. Så vi ved godt hvad vi skal bruge aftenen på hehe...

Anmeld

2. februar 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

JAAAAAARH!!!!! *INDSÆT FANFARE*

SÅ fedt at læse. Har sådan tænkt på dig i dag!

NEJ NEJ NEJ, hvor er det SÅ lækkert for jer. Åh får helt gåsehud!  Ville ønske jeg havde en endnu mere glad smiley! WOOP WOOP WOOP - Du skal være moooooaaaaaar! Nej, hvor det bliver dejligt at følge med dig i alt: Kvalme, ædeflip, indretning af BØRNEVÆRELSE! Yes yes, det bliver magisk!

Igen tillykke til jer.

/Mette

Haha - århh, hvor er du bare sød

Orj, den varmer godt nok din besked - ved slet ikke hvad jeg skal skrive... Hehe...

Kan kun sige i lige måde - hvor er det fedt vi kan følges ad og håber virkelig jeg kan få lov til at følge med i de selvsamme ting for dig

Tusind mange gange tak søde Mette for alle woop'er, fanfarer og hvad du ellers har budt på af fantastiske ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.