Jeg bløder :'( :'( :'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

Maalene

KajaHH skriver:

Hvor glæder det mig bare at læse at alt er gået godt.

Dejligt at i så det lille  blinke idag.

Jeg ønsker jer alt mulig held og lykke fremover med det lille spir.

Tusind mange tak - det er virkelig sødt af dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Maalene

Leonora skriver:

Jeg er 4 plus 2... Så vi er tæt på hinanden...hyggeligt :-)

Stoooooort tillykke med den lille spire

Ja, det er rigtig dejligt at have nogen og følges med

Anmeld

2. februar 2011

Maalene

betiinsen skriver:

puhha søde, hvor har jeg tænkt meget på dig idag Ihhhhhhhhhhhh hvor er det fedt, så kan du være mere rolig nu DU SKAL VÆRE MOR

Stort tillykke søde, hvor er det bare fantastisk, er så glad på din vegne

Wee - tusind mange gange tak søde - hvor er du sød altså

Ja, det er virkelig fantastisk og fuldstændig uvirkeligt - havde forberedt mig på, at han ville sige blødningen kom derfra og jeg var ved at abortere - men heldigvis kunne det ikke være mere fantastisk

Anmeld

2. februar 2011

Maalene

Trine89 skriver:

Puuha smukke.. Der er da sket en del i Jeres familie så.. 

Hvor er det dog dejligt at at Familien og så glade for det der er jo ikke noget bedre end at man har deres støtte i ryggen (det er heldigvis sjældent at familien er i mod det.. hehe)

IIIh jeg er bare SÅ glad på jeres vejne smukke.. det er bare så dejligt..  

Ja, det har været et hårdt år - men heldigvis ser det hele ud til at begynde at vende nu - så det er bare fantastisk

Ja, det er virkelig dejligt, sidste gang vi fortalte nyheden, begyndte svigerfar at græde (heldigvis af glæde ) - så det var rigtig stort...

Endnu engang tusind mange gange tak søde, søde Trine - og kan jo kun sige i lige måde

Anmeld

2. februar 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

Haha - århh, hvor er du bare sød

Orj, den varmer godt nok din besked - ved slet ikke hvad jeg skal skrive... Hehe...

Kan kun sige i lige måde - hvor er det fedt vi kan følges ad og håber virkelig jeg kan få lov til at følge med i de selvsamme ting for dig

Tusind mange gange tak søde Mette for alle woop'er, fanfarer og hvad du ellers har budt på af fantastiske ting

Uha, kvalmen har taget sit indtog, men så er det, du siger at jo mere kvalme jo bedre har baby det. Ved ikke om det er ammestuesnak, men bliver NØDT til at tro på, at det forholder sig sådan. For så er selv kvalme udholdelig!  Og madlede er nu heller ikke sjovt, men så får jeg (læs: kæresten), da ryddet ud i køleskabet

Anmeld

2. februar 2011

Maalene

MaybeMe skriver:

Det var godt. Vil ihvertfald glæde mig til at se det! Så kan I også begynde at se på babyting i ro og mag

Ja vi skal have en lille mand Helt vidunderligt. Vi fik 50 billeder med på en cdrom. Så vi ved godt hvad vi skal bruge aftenen på hehe...

Kunne du ikke se billedet?

Ja, glæder mig helt vildt til at shoppe amok - men bliver først når vi kender kønnet - ellers ender jeg bare med en heeeelt masse tøj i hvidt

Århh, hvor fantastisk... Så kan I kigge på ham lige når I har lyst - det var da helt kanon

Hvad med navne - er I kommet så langt?

Anmeld

2. februar 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

Uha, kvalmen har taget sit indtog, men så er det, du siger at jo mere kvalme jo bedre har baby det. Ved ikke om det er ammestuesnak, men bliver NØDT til at tro på, at det forholder sig sådan. For så er selv kvalme udholdelig!  Og madlede er nu heller ikke sjovt, men så får jeg (læs: kæresten), da ryddet ud i køleskabet

Århh, misunder dig ikke... Har selv noget madlede og småkvalme, hvis jeg bliver sulten, og utrolig nok, så er jeg nærmest konstant sulten - simpelthen så belastende - ender jo med at tage 30 kilo på, hvis jeg skulle spise, hver gang jeg er sulten... Hehe...

Men lyder til din kvalme er værre end min - ved ikke engang om man kan få noget for det - håber snart det bliver bedre for dig

Haha - men det er altid rart at få ryddet ud i køleskabet

Anmeld

2. februar 2011

Trine89

Maalene skriver:

Ja, det har været et hårdt år - men heldigvis ser det hele ud til at begynde at vende nu - så det er bare fantastisk

Ja, det er virkelig dejligt, sidste gang vi fortalte nyheden, begyndte svigerfar at græde (heldigvis af glæde ) - så det var rigtig stort...

Endnu engang tusind mange gange tak søde, søde Trine - og kan jo kun sige i lige måde

Dejligt at lykke også begynder at til smile jer også  

hvor er det dejligt.. Min svigerfars største problem var om han skulle kaldes farfar eller bedstefar.. hihi.. 

Maaange tak søøøde Malene.. 

Anmeld

2. februar 2011

Maalene

Trine89 skriver:

Dejligt at lykke også begynder at til smile jer også  

hvor er det dejligt.. Min svigerfars største problem var om han skulle kaldes farfar eller bedstefar.. hihi.. 

Maaange tak søøøde Malene.. 

Haha - hvor sødt

Hvad faldte valget så på?

Anmeld

2. februar 2011

Trine89

Maalene skriver:

Haha - hvor sødt

Hvad faldte valget så på?

det er vist ikke helt besluttet, endnu.. hehe.. 

min mormors kommentar var "så er kommer der endnu et oldebarn der skal have julegave." (det er selvfølgelig sagt i sjov) hihi.- det syntes jeg var lidt sjovt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.