Trendsales - spørgsmål angående bud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2011

Fenja09

Anonym skriver:

hej
håber der sidder nogle erfarne køber derude som kan hjælpe.
Har budt på en vare igår aftes ( 80 inkl )sælger svare så tilbage at hun gerne vil have ( 90 inkl )

Jeg skiver så det er ok og hun kan sende TS. Nu svare hun så tilbage at der er kommet et bud på denne vare på en anden af sælgers annoncer og derfor sætter luk på.

Men er det ok - når jeg havde sagt god for hende pris

Så snart sælger og/-eller køber har accepteret bud er det bindende. Det sælger har gjort i det her tilfælde er imod TS`regler - hvis du virkelig er interesseret i varen, og føler dig snydt, så synes jeg bestemt at du skal kontakte Support derinde. Du har 100 % retten på din side

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Så snart sælger og/-eller køber har accepteret bud er det bindende. Det sælger har gjort i det her tilfælde er imod TS`regler - hvis du virkelig er interesseret i varen, og føler dig snydt, så synes jeg bestemt at du skal kontakte Support derinde. Du har 100 % retten på din side

Nu må vi se har kontaktet support - så må vi se hvad de siger..

Men hun har jo solgt til anden side så der er jo nok ikke så meget at gøre . Hun har lukket annoncen

Anmeld

28. januar 2011

Anonym trådstarter

Mor-til-asta-09 skriver:

Nej det er selvfølgelig også rigtigt. Når det ikke er i samme annonce så er det bestemt ikke okay

Det er jo også det jeg mener - så skulle hun jo have skrevet det så snart hun fik budet - det gjorde hun IKKE...

Så havde det været en anden sag

Anmeld

28. januar 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Det er jo også det jeg mener - så skulle hun jo have skrevet det så snart hun fik budet - det gjorde hun IKKE...

Så havde det været en anden sag

Ja det havde det...

Anmeld

28. januar 2011

Fenja09

Anonym skriver:

Nu må vi se har kontaktet support - så må vi se hvad de siger..

Men hun har jo solgt til anden side så der er jo nok ikke så meget at gøre . Hun har lukket annoncen

Okay ja jeg har ikke lige læst alle svar før jeg selv svarede

Ved ikke helt hvad de gør ved det når hun har solgt til anden side, men jeg ved at man som sælger kan "anmelde" køber for useriøs bud og så kommer det til at stå på deres profil - det er et nyt tiltag, som man selv går ind og skriver, man skal ikke kontakte Support for det. Så tænker lidt, at skulle der gøres noget i dette tilfælde så kan det være at sælger vil få en bemærkning på hendes profil.

Bortset fra det, så er det da også rigtig useriøst fra sælgers side at gøre som hun har gjort!

Du må jo lige give noget feedback, når du ved noget mere

Anmeld

29. januar 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Okay ja jeg har ikke lige læst alle svar før jeg selv svarede

Ved ikke helt hvad de gør ved det når hun har solgt til anden side, men jeg ved at man som sælger kan "anmelde" køber for useriøs bud og så kommer det til at stå på deres profil - det er et nyt tiltag, som man selv går ind og skriver, man skal ikke kontakte Support for det. Så tænker lidt, at skulle der gøres noget i dette tilfælde så kan det være at sælger vil få en bemærkning på hendes profil.

Bortset fra det, så er det da også rigtig useriøst fra sælgers side at gøre som hun har gjort!

Du må jo lige give noget feedback, når du ved noget mere

Har nu hørt fra Support og sælger har fået en advarsel

Anmeld

29. januar 2011

Anonym trådstarter

anna-jonas skriver:

Jamen, så er det ikke ok. Lad os høre hvad support siger til det, ikke??

Har nu hørt fra support og sælger har fået en advarsel

Anmeld

29. januar 2011

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar - har nu hørt fra support & sælger har fået en advarsel

Anmeld

29. januar 2011

Fenja09

Anonym skriver:

Har nu hørt fra Support og sælger har fået en advarsel

Det var godt! Ved godt at du ikke får det du havde budt på, men da altid noget at hun får en advarsel, så gør hun nok ikke det igen

Anmeld

29. januar 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Det var godt! Ved godt at du ikke får det du havde budt på, men da altid noget at hun får en advarsel, så gør hun nok ikke det igen

Så kan hun lære det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.