Trendsales - spørgsmål angående bud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2011

Anonym trådstarter

Siljesmor skriver:

Jeg synes ikke at det er ok. Og med den begrundelse at buddet ikke kommer på den annonce, som varen reelt er på. Jeg vil mene at den anden køber burde være blevet henvist til at lægge buddet på den rigtige annonce, for at gøre det fair for alle parter. Kan godt være at det er en der byder en samlet pris på flere af hendes varer, men så må man dele buddet op i priser på de forskellige dele tøj, og lægge disse bud på den rigtige annonce.

Sælger havde også henvent den anden til annoncen men hun skriver først efter jeg har accepter den pris sælger kommer med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

anna-jonas

Anonym skriver:

Sælger skrev at hun havde modtaget et bud på anden annonce med denne vare inkl inden jeg havde svaret tilbage.

Troede da bare at når hun skriver en pris til mig - skal jeg vel hae en chance for at tilbage melde om det er ok

Hun svarede igår ved 22 tiden og jeg har meldt tilbage til morgen så det er jo ikke urimelig lang tid

Har kontaktet support

Så længe du ikke har sagt ok, så er der ikke indgået en aftale, og sælger kan frit sælge varen til anden side.

M.v.h Mette

Anmeld

28. januar 2011

Anonym trådstarter

anna-jonas skriver:

Så længe du ikke har sagt ok, så er der ikke indgået en aftale, og sælger kan frit sælge varen til anden side.

M.v.h Mette

Jamen havde jo sagt ok og at hun skulle sende TS

Først derefter skriver hun at en anden har budt.

Anmeld

28. januar 2011

anna-jonas

Anonym skriver:

Jamen havde jo sagt ok og at hun skulle sende TS

Først derefter skriver hun at en anden har budt.

Jamen, så er det ikke ok. Lad os høre hvad support siger til det, ikke??

Anmeld

28. januar 2011

Anonym trådstarter

anna-jonas skriver:

M.v.h Mette

Hun kunne jo bare have lukket annoncen og solgt INDEN jeg svarede men det gjorde hun ikke.

Så når jeg så skriver at hende pris er fin med mig er en handel vel igang

Anmeld

28. januar 2011

Anonym trådstarter

anna-jonas skriver:

Jamen, så er det ikke ok. Lad os høre hvad support siger til det, ikke??

Det syntes jeg jo heller ikke - hun kunne jo have skrevet på annoncen at der var kommet et bud men det gjorde hun først EFTER jeg havde sagt OK og send TS

ja det skal jeg gøre

Anmeld

28. januar 2011

Vidunderligeunger

jeg lidt a la samme scenarie lige nu. Der er en som har budt på min vare (75 pp, porto er 20 kr.) så er der en nedenunder som byder 90 incl, så siger jeg da ja til største bud. Der står i min annonce "sælges til højeste bud" så er det jo sådan det er

Anmeld

28. januar 2011

Anonym trådstarter

BlyViol skriver:

jeg lidt a la samme scenarie lige nu. Der er en som har budt på min vare (75 pp, porto er 20 kr.) så er der en nedenunder som byder 90 incl, så siger jeg da ja til største bud. Der står i min annonce "sælges til højeste bud" så er det jo sådan det er

det er jo ikke helt det samme

Jeg byder en pris, sælger skriver en pris, som jeg siger ja til

for derefter at skrive en anden har budt ( på en helt anden annonce )

Sætter luk til lørdag og skriver håber det er ok

Jeg skriver det ikke er ok og jeg vil kontakte support

Så lukker hun ski annoncen med det samme

Anmeld

28. januar 2011

Anonym trådstarter

Du har jo skrevt sælger til højeste bydende og det er jo fint .

Ville også sige det var ok hvis den anden havde BUDT INDEN JEG SIGER OK

men det gør hun jo ikke

Det er ikke ok syntes jeg

Anmeld

28. januar 2011

Vidunderligeunger

Anonym skriver:

Du har jo skrevt sælger til højeste bydende og det er jo fint .

Ville også sige det var ok hvis den anden havde BUDT INDEN JEG SIGER OK

men det gør hun jo ikke

Det er ikke ok syntes jeg

så hun havde accepteret dit?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.