Trendsales - spørgsmål angående bud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2011

Vidunderligeunger

Anonym skriver:

det er jo ikke helt det samme

Jeg byder en pris, sælger skriver en pris, som jeg siger ja til

for derefter at skrive en anden har budt ( på en helt anden annonce )

Sætter luk til lørdag og skriver håber det er ok

Jeg skriver det ikke er ok og jeg vil kontakte support

Så lukker hun ski annoncen med det samme

havde lige misforstået det så.. men jeg ville nok ha gjort som dig, kontaktet support så.. Eller det ved jeg ikk, kommer an på om det var en vare jeg VIRKELIG  gerne ville have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Anonym trådstarter

BlyViol skriver:

havde lige misforstået det så.. men jeg ville nok ha gjort som dig, kontaktet support så.. Eller det ved jeg ikk, kommer an på om det var en vare jeg VIRKELIG  gerne ville have

Ville rigtig GERNE have varen derfor er det jo også rigtig trælst

Nu har hun jo så lukket annoncen , inden jeg kunne byde igen

Fordi jeg ville kontakte support

Anmeld

28. januar 2011

Anonym trådstarter

BlyViol skriver:

så hun havde accepteret dit?

Altså først skriver jeg mit bud

Derefter skriver hun hendes pris ( 10 kr mere end mit bud )

Jeg skriver ok send TS

Så skriver hun en anden har budt på varen på en af hendes andre annoncer - og hun vil sætte luk på og håber det er ok. Hun har henvist den anden til annoncen

Som først BYDER efter jeg har sagt god for hendes pris.

Sælger kunne jo have valgt at lukke annoncen da bud nr 2 kom INDEN jeg fik sagt ok - det valgte hun ikke at gøre

Derfor syntes jeg ikke det er ok

Anmeld

28. januar 2011

tinasmor

Jeg synes det er svært, fordi man ikke ved præcis hvornår den anden (på anden annonce har budt om det var før eller efter dig bud)

Jeg synes jeg har hørt værre historier hvis jeg skal være ærlig. Ja nogle gange så misser man et godt tilbud. Men sådan er det jo derinde.

Jeg har også givet et bud og køber har sagt ok. Så kommer en ny der vil købe og byder over det som i første omgang var aftalt. Så kommer der luk på, og så kan man ellers byde eller lade være.

Så ja, det er måske ikke det mest fair i hele verden. Men jeg ville personligt ikke have gået videre til supprt med sådan en sag.

Anmeld

28. januar 2011

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Jeg synes det er svært, fordi man ikke ved præcis hvornår den anden (på anden annonce har budt om det var før eller efter dig bud)

Jeg synes jeg har hørt værre historier hvis jeg skal være ærlig. Ja nogle gange så misser man et godt tilbud. Men sådan er det jo derinde.

Jeg har også givet et bud og køber har sagt ok. Så kommer en ny der vil købe og byder over det som i første omgang var aftalt. Så kommer der luk på, og så kan man ellers byde eller lade være.

Så ja, det er måske ikke det mest fair i hele verden. Men jeg ville personligt ikke have gået videre til supprt med sådan en sag.

Der er vi jo heldigvis forskellige

Anmeld

28. januar 2011

Vidunderligeunger

Anonym skriver:

Altså først skriver jeg mit bud

Derefter skriver hun hendes pris ( 10 kr mere end mit bud )

Jeg skriver ok send TS

Så skriver hun en anden har budt på varen på en af hendes andre annoncer - og hun vil sætte luk på og håber det er ok. Hun har henvist den anden til annoncen

Som først BYDER efter jeg har sagt god for hendes pris.

Sælger kunne jo have valgt at lukke annoncen da bud nr 2 kom INDEN jeg fik sagt ok - det valgte hun ikke at gøre

Derfor syntes jeg ikke det er ok

ahh så er jeg med.. undskyld den lidt langsomme hjernehalvdel har til aften..  

Kan godt forstå dit reaktion!

Anmeld

28. januar 2011

Anonym trådstarter

BlyViol skriver:

ahh så er jeg med.. undskyld den lidt langsomme hjernehalvdel har til aften..  

Kan godt forstå dit reaktion!

Hi hi det er ski heller ikke nemt og få skrevet ordenligt ned.

Så det forståes rigtigt  så du er undskyldt

Dejligt det ikke kun er mig som syntes det er unfair

Snøft snøft manglede lige den vare

Anmeld

28. januar 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

ja syntes også det er ok at sætte luk på hvis der er flere bud men sagen er jo den at jeg havde sagt ja til hendes pris inden hun skriver der er flere som byder.

Det syntes jeg ikke er ok - bruger aldrig luk på mine annoncer med mindre flere har budt inden jeg ser budende.

Ellers lukker jeg så snart vi er enig om en pris som i dette tilfælde

Nej det er selvfølgelig også rigtigt. Når det ikke er i samme annonce så er det bestemt ikke okay

Anmeld

28. januar 2011

slettet_7530

jeg lidt a la samme scenarie lige nu. Der er en som har budt på min vare (75 pp, porto er 20 kr.) så er der en nedenunder som byder 90 incl, så siger jeg da ja til største bud. Der står i min annonce "sælges til højeste bud" så er det jo sådan det er

Hvis du nu havde sagt ok til at handle med den der først havde budt, er det dårlig stil at sige ja til en anden der kommer efter og byder højere, så skal man skrive at man gerne vil højere op i bud  mere så du ikke kommer i uføre derinde

Anmeld

28. januar 2011

Vidunderligeunger

Albertesmor skriver:

Hvis du nu havde sagt ok til at handle med den der først havde budt, er det dårlig stil at sige ja til en anden der kommer efter og byder højere, så skal man skrive at man gerne vil højere op i bud  mere så du ikke kommer i uføre derinde

jamen de havde skrevet med 10 minutters mellemrum, så tog jeg den højestbydende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.