Trendsales - spørgsmål angående bud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.310 visninger
49 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

Anonym trådstarter

hej
håber der sidder nogle erfarne køber derude som kan hjælpe.
Har budt på en vare igår aftes ( 80 inkl )sælger svare så tilbage at hun gerne vil have ( 90 inkl )

Jeg skiver så det er ok og hun kan sende TS. Nu svare hun så tilbage at der er kommet et bud på denne vare på en anden af sælgers annoncer og derfor sætter luk på.

Men er det ok - når jeg havde sagt god for hende pris

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

sarahb

Anonym skriver:

hej
håber der sidder nogle erfarne køber derude som kan hjælpe.
Har budt på en vare igår aftes ( 80 inkl )sælger svare så tilbage at hun gerne vil have ( 90 inkl )

Jeg skiver så det er ok og hun kan sende TS. Nu svare hun så tilbage at der er kommet et bud på denne vare på en anden af sælgers annoncer og derfor sætter luk på.

Men er det ok - når jeg havde sagt god for hende pris

Jeg vil mene det er bindende da du jo har accepteret..

Anmeld

27. januar 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Jeg vil mene det er bindende da du jo har accepteret..

Det troede jeg så også - nu har sælger lukket annoncen

Og solgt til anden byder - selv om hun havde sat luk på

Anmeld

27. januar 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Det troede jeg så også - nu har sælger lukket annoncen

Og solgt til anden byder - selv om hun havde sat luk på

Du melder lige til support - så får hun formentligt en advarsel....med mindre det fremgår af den anden annonce, at byder dér har godtaget før dig, men det ved du vel ikke?

Anmeld

27. januar 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Du melder lige til support - så får hun formentligt en advarsel....med mindre det fremgår af den anden annonce, at byder dér har godtaget før dig, men det ved du vel ikke?

Sælger skrev at hun havde modtaget et bud på anden annonce med denne vare inkl inden jeg havde svaret tilbage.

Troede da bare at når hun skriver en pris til mig - skal jeg vel hae en chance for at tilbage melde om det er ok

Hun svarede igår ved 22 tiden og jeg har meldt tilbage til morgen så det er jo ikke urimelig lang tid

Har kontaktet support

Anmeld

27. januar 2011

Maise

NEJ det ville jeg have meldt den bruger til support for.det er hende der byder dig en pris ( 90 inkl) som du så siger ja til.

Det er tarveligt af hende. oplever selv flere der byder på mine varer og så hører jeg aldrig fra dem igen. et bud er bindende hvis jeg accepterer budet. har derfor meldt nogele stykker efterhånden til ts support og fået medhold hver gang.

Anmeld

27. januar 2011

Maria-s

Er det ikke bare sådan det er?... Altså hvis en anden har budt prisen inden du har sagt ja har hun vel bare slået til. Hun kunne jo ikke vide om du ville vende tilbage. Det er vel med at slå til mens der er nogen der viser interesse. Altså personligt ville jeg da også sige SOLGT til en der byder prisen for noget frem for at sige; du må lige vente, jeg skal lige se om hende der egentlig har budt under, vender tilbage...

Men well det kan også være det er mig der misforstår dit indlæg...

Anmeld

27. januar 2011

LauraLW

Anonym skriver:

Sælger skrev at hun havde modtaget et bud på anden annonce med denne vare inkl inden jeg havde svaret tilbage.

Troede da bare at når hun skriver en pris til mig - skal jeg vel hae en chance for at tilbage melde om det er ok

Hun svarede igår ved 22 tiden og jeg har meldt tilbage til morgen så det er jo ikke urimelig lang tid

Har kontaktet support

tror ikke hun har gjort noget galt - hun oplyser dig at der er andre der byder på varen, og prisen hun skriver er vel den pris hun som minimum forventer for varen. Hvas den anden bruger har budt over, så er det jo det...

Anmeld

27. januar 2011

Anonym trådstarter

Maise skriver:

NEJ det ville jeg have meldt den bruger til support for.det er hende der byder dig en pris ( 90 inkl) som du så siger ja til.

Det er tarveligt af hende. oplever selv flere der byder på mine varer og så hører jeg aldrig fra dem igen. et bud er bindende hvis jeg accepterer budet. har derfor meldt nogele stykker efterhånden til ts support og fået medhold hver gang.

Må sige jeg ikke kender reglerne til punkt og prikke.

Jeg byder på varen og hun skriver en anden pris som jeg siger god for. Bagefter skriver hun så at en anden har budt ( dog inden jeg får svaret men ikke på denne annonce men en anden af sælgers )

Sælger skriver så at hun vil sættet luk på til lørdag og håber det er ok. Jeg skriver det syntes jeg ikke og vil kontakte TS.

Hun vælger så at sælge til anden byder og har lukket annoncen

Anmeld

27. januar 2011

Anonym trådstarter

Maria-s skriver:

Er det ikke bare sådan det er?... Altså hvis en anden har budt prisen inden du har sagt ja har hun vel bare slået til. Hun kunne jo ikke vide om du ville vende tilbage. Det er vel med at slå til mens der er nogen der viser interesse. Altså personligt ville jeg da også sige SOLGT til en der byder prisen for noget frem for at sige; du må lige vente, jeg skal lige se om hende der egentlig har budt under, vender tilbage...

Men well det kan også være det er mig der misforstår dit indlæg...

Det er vel som man er som sælger - jeg ville aldrig bare lukke hvis først en har budt - ville afvente og se om køber siger god for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.