Trendsales - spørgsmål angående bud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

Anonym trådstarter

LauraLW skriver:

tror ikke hun har gjort noget galt - hun oplyser dig at der er andre der byder på varen, og prisen hun skriver er vel den pris hun som minimum forventer for varen. Hvas den anden bruger har budt over, så er det jo det...

Når jeg skriver et bud og hun kommer med et mod spil som jeg accepterer - er det vel en handel.

Lige som når jeg skriver et bud er det bindende eller har jeg misforstået det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

slettet_7530

Jeg sælger meget og giver folk en chance, hvis du havde spurgt på en af mine annoncer 80,00 inkl og jeg havde skrevet 90,00 inkl, hvis der så var en anden der spurgte ind på den varer på en af mine andre annoncer så ville jeg henvise til at hun brugte den rigtige annonce, så den anden part havede mulighed for at se på mail at der var andre interesserede, jeg har selv lige haft en hvor jeg sendte ts og det hele, men hun godkendte ikke, der var en anden der henvendte sig og spurgte om kjolen var solgt, hvilket jeg jo måtte sige at det avr den sådan set, men hun ikke have godkendt og jeg synes lige hun skulle have en fair chance for at vende retur og godkende, jeg gav hende urimeligt lang snor da jeg kunne se at hun ganske simpelt ikke havde været online i 5 dage, men på 6 dagen mistede jge tålmodigheden og ann handlen og oprettede den til den anden bruger, personligt gider jeg ikke luk, jeg sætter en prsis jeg vil have og den der først byder den får varen

Anmeld

27. januar 2011

LauraLW

Anonym skriver:

Når jeg skriver et bud og hun kommer med et mod spil som jeg accepterer - er det vel en handel.

Lige som når jeg skriver et bud er det bindende eller har jeg misforstået det.

nej, det er nok mig der misforstod dit indlæg. - Jeg læste det som at hun nævner de 90 som den pris hun SKAL have som svar til dit bud på 80. - Men det er lidt svært at gennemskue hvornår den anden bruger på den anden annonce har budt på varen. - Men umiddelbart, nu jeg prøver at læse dit indlæg igen, så er hun ikke fair overfor dig.

Anmeld

27. januar 2011

Maise

Anonym skriver:

Må sige jeg ikke kender reglerne til punkt og prikke.

Jeg byder på varen og hun skriver en anden pris som jeg siger god for. Bagefter skriver hun så at en anden har budt ( dog inden jeg får svaret men ikke på denne annonce men en anden af sælgers )

Sælger skriver så at hun vil sættet luk på til lørdag og håber det er ok. Jeg skriver det syntes jeg ikke og vil kontakte TS.

Hun vælger så at sælge til anden byder og har lukket annoncen

Hun har tilbudt dig en pris og siger du ja til den, skal hun jo stå ved den pris hun selv har foreslået.

Anmeld

27. januar 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

hej
håber der sidder nogle erfarne køber derude som kan hjælpe.
Har budt på en vare igår aftes ( 80 inkl )sælger svare så tilbage at hun gerne vil have ( 90 inkl )

Jeg skiver så det er ok og hun kan sende TS. Nu svare hun så tilbage at der er kommet et bud på denne vare på en anden af sælgers annoncer og derfor sætter luk på.

Men er det ok - når jeg havde sagt god for hende pris

altså personligt vil jeg sige det er okay at sætte luk tid på hvis der er flere bud på banen.. så går varan til højest bydende, men kommer helt an på hvilken vare det er...

Jeg bruger ikke selv det med luk tid, da jeg bare skal af med mine ting :d

Anmeld

28. januar 2011

Anonym trådstarter

LauraLW skriver:

nej, det er nok mig der misforstod dit indlæg. - Jeg læste det som at hun nævner de 90 som den pris hun SKAL have som svar til dit bud på 80. - Men det er lidt svært at gennemskue hvornår den anden bruger på den anden annonce har budt på varen. - Men umiddelbart, nu jeg prøver at læse dit indlæg igen, så er hun ikke fair overfor dig.

Syntes ikke det er fair og ville aldrig selv gøre det.

Når jeg byder og hun kommer med et modspil jeg siger ok for.

Så regner jeg da med en handel. Først derefter skriver hun at der er kommet et bud på denne vare i en af hendes andre annoncer.

Ville da mene at så skulle hun have skrevet det med det samme inden jeg svarede tilbage

Anmeld

28. januar 2011

Anonym trådstarter

Mor-til-asta-09 skriver:

altså personligt vil jeg sige det er okay at sætte luk tid på hvis der er flere bud på banen.. så går varan til højest bydende, men kommer helt an på hvilken vare det er...

Jeg bruger ikke selv det med luk tid, da jeg bare skal af med mine ting :d

ja syntes også det er ok at sætte luk på hvis der er flere bud men sagen er jo den at jeg havde sagt ja til hendes pris inden hun skriver der er flere som byder.

Det syntes jeg ikke er ok - bruger aldrig luk på mine annoncer med mindre flere har budt inden jeg ser budende.

Ellers lukker jeg så snart vi er enig om en pris som i dette tilfælde

Anmeld

28. januar 2011

Anonym trådstarter

Maise skriver:

Hun har tilbudt dig en pris og siger du ja til den, skal hun jo stå ved den pris hun selv har foreslået.

ja det mener jeg jo også - kan godt forstå hun ville sætte luk på hvis der var bud inden jeg siger god for hendes pris. Men havde jo sagt ja inden hun skriver at en anden også har budt - det syntes jeg ikke er ok

Anmeld

28. januar 2011

Anonym trådstarter

Albertesmor skriver:

Jeg sælger meget og giver folk en chance, hvis du havde spurgt på en af mine annoncer 80,00 inkl og jeg havde skrevet 90,00 inkl, hvis der så var en anden der spurgte ind på den varer på en af mine andre annoncer så ville jeg henvise til at hun brugte den rigtige annonce, så den anden part havede mulighed for at se på mail at der var andre interesserede, jeg har selv lige haft en hvor jeg sendte ts og det hele, men hun godkendte ikke, der var en anden der henvendte sig og spurgte om kjolen var solgt, hvilket jeg jo måtte sige at det avr den sådan set, men hun ikke have godkendt og jeg synes lige hun skulle have en fair chance for at vende retur og godkende, jeg gav hende urimeligt lang snor da jeg kunne se at hun ganske simpelt ikke havde været online i 5 dage, men på 6 dagen mistede jge tålmodigheden og ann handlen og oprettede den til den anden bruger, personligt gider jeg ikke luk, jeg sætter en prsis jeg vil have og den der først byder den får varen

ja det jo det - og jeg havde sagt ja til hendes pris inden hun skriver en anden har budt på denne varer.

Anmeld

28. januar 2011

Siljesmor

Jeg synes ikke at det er ok. Og med den begrundelse at buddet ikke kommer på den annonce, som varen reelt er på. Jeg vil mene at den anden køber burde være blevet henvist til at lægge buddet på den rigtige annonce, for at gøre det fair for alle parter. Kan godt være at det er en der byder en samlet pris på flere af hendes varer, men så må man dele buddet op i priser på de forskellige dele tøj, og lægge disse bud på den rigtige annonce.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.