Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SpunkenJo skriver: Det gør det også!!Det stinker!!Har netop haft børnefri uge, og drengen kommer hjem i morgen eftermiddag. Vu har røget indenfor indtil igår, og aånhar vi ellers haft det store udluftbings-show igang, eddike og hva har vi.Så ja, ARD!Så nu er det igen udenfor med os
Det gør det også!!Det stinker!!Har netop haft børnefri uge, og drengen kommer hjem i morgen eftermiddag. Vu har røget indenfor indtil igår, og aånhar vi ellers haft det store udluftbings-show igang, eddike og hva har vi.Så ja, ARD!Så nu er det igen udenfor med os
meen alligevel ryger i hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
susan_bagger skriver: meen alligevel ryger i hehe
Prince silver... udendørs...
noname skriver: Prince silver... udendørs...
Men det er da som at stikke tungen ud i den blå luft.. Hi hi .. (Røg det selv engang)
Anneiris skriver: Men det er da som at stikke tungen ud i den blå luft.. Hi hi .. (Røg det selv engang)
nej synes jeg ikke... bliver nærmest slået omkuld at en light nu...
Bliver lige nød til at prale lidt Stoppede under min graviditet, og har ikk røget i 7 mdr nu Er SÅ stolt. Og var ELLERS STOR ryger
Jeg er ikk mor.... Men ryger .... Stopper selvfølgelig når jeg bliver gravid....
Men har på fornemmelsen, jeg kunne finde a starte når min graviditet er ovre....
regalprime skriver: Bliver lige nød til at prale lidt Stoppede under min graviditet, og har ikk røget i 7 mdr nu Er SÅ stolt. Og var ELLERS STOR ryger
Baby-støv skriver: Jeg er ikk mor.... Men ryger .... Stopper selvfølgelig når jeg bliver gravid.... Men har på fornemmelsen, jeg kunne finde a starte når min graviditet er ovre....
SpunkenJo skriver: Sådagjorde jeg, så et rygestop er måske på vej indenfor et års tid her
Sådagjorde jeg, så et rygestop er måske på vej indenfor et års tid her
hehe... jaah
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128