Rygning.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Nalle

Chritinap skriver:

Nu du siger det ja, for jeg syntes da det er frygteligt når folk ryger inde ved deres børn.

Nu det jo ikke sådan folk står og puster røgen ond i hovederne på deres børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Anneiris

Jeg har så bestemt heller ikke tænkt mig at skærme mit barn fra rygning. Hele min familie ryger, og dem skal hun se!
Min kæreste er meget i mod rygning, og det er hans familie også, men jeg er ligeglad. jeg ryger, og jeg kan ikke stoppe igen! Stoppede da jeg var gravid, men startede igen efter jeg stoppede med at amme. Hvis man skal forbyde sit barn at lege med børn hvis forældre ryger, så får hun da ikke særlig mange venner at lege med og komme hjem til. Hvad med børnefødselsdage??? Skal hun så ikke med, fordi de ryger?

Jeg og mine 4 søskende er opvokset i et hjem hvor der blev røget, og ingen af os fejler noget

Anmeld

26. januar 2011

o0sus0o

aldrig røget synes simpelhen det så ulækkert og lugter forfærdenligt.

Anmeld

26. januar 2011

Divababy93

La eller North State rader mine dage i øjeblikket

Anmeld

26. januar 2011

Diana...

MoarHvidovre skriver:

Jeg har været røgfri i 4 år den 21. februar 2011  

ÅHH der fylder Lucas 2 VILD så kan i fejre dagen sammen. 

Knus Diana som aldrig har prøvet at ryge. 

Anmeld

26. januar 2011

ekzunz

Anneiris skriver:

Jeg har så bestemt heller ikke tænkt mig at skærme mit barn fra rygning. Hele min familie ryger, og dem skal hun se!
Min kæreste er meget i mod rygning, og det er hans familie også, men jeg er ligeglad. jeg ryger, og jeg kan ikke stoppe igen! Stoppede da jeg var gravid, men startede igen efter jeg stoppede med at amme. Hvis man skal forbyde sit barn at lege med børn hvis forældre ryger, så får hun da ikke særlig mange venner at lege med og komme hjem til. Hvad med børnefødselsdage??? Skal hun så ikke med, fordi de ryger?

Jeg og mine 4 søskende er opvokset i et hjem hvor der blev røget, og ingen af os fejler noget

Hun går heldigvis kun i børnehave, og der kommer de ikke til så mange fødselsdage - og der må ikke ryges i hjemmet til børnefødselsdag med børnehaven. Pædagogerne er jo på arbejde.

Og selvfølgelig må hun komme til børnefødselsdage når hun kommer i skole. Men hun vil aldrig komme til at komme ofte i et hjem hvor der bliver røget indedørs. Hun har haft astma, og det skal der altså tages hensyn til.

Jeg tænker det var mit indlæg du refererede til..

Anmeld

26. januar 2011

Anneiris

Znuzke skriver:

Hun går heldigvis kun i børnehave, og der kommer de ikke til så mange fødselsdage - og der må ikke ryges i hjemmet til børnefødselsdag med børnehaven. Pædagogerne er jo på arbejde.

Og selvfølgelig må hun komme til børnefødselsdage når hun kommer i skole. Men hun vil aldrig komme til at komme ofte i et hjem hvor der bliver røget indedørs. Hun har haft astma, og det skal der altså tages hensyn til.

Jeg tænker det var mit indlæg du refererede til..

Ja, sorry
Glemte vidst at citere!

Anmeld

26. januar 2011

SpunkenJo

susan_bagger skriver:

aldrig røget synes simpelhen det så ulækkert og lugter forfærdenligt.

Det gør det også!!

Det stinker!!

Har netop haft børnefri uge, og drengen kommer hjem i morgen eftermiddag. Vu har røget indenfor indtil igår, og aånhar vi ellers haft det store udluftbings-show igang, eddike og hva har vi.

Så ja, ARD!

Så nu er det igen udenfor med os

Anmeld

26. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Diana... skriver:

ÅHH der fylder Lucas 2 VILD så kan i fejre dagen sammen. 

Knus Diana som aldrig har prøvet at ryge. 

Hvis vi havde boet i nærheden af hinanden skulle Lucas og jeg havde haft en STOR lagkage, he he he. Men det tror jeg nu nok, at han skal få alligevel  

Anmeld

26. januar 2011

lotte32

Jeg er ryger, men har det faktisk rigtigt dårligt med det jeg syntes jeg har prøvet alt, tyggegummi, plaster, E-cigaret (som er det der har virket bedst for mig)  bøger, hypnose osv, og i kortere perioder (2-3mdr.) har jeg også været helt røgfri, men for fu.. jeg falder bare altid i igen og hader det, hader lugten, smagen det hele 

Lotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.