Jeg har INTET imod folk der ryger... men jeg har aldrig i mit liv prøvet det... og jeg holder mig helst langt fra hjem hvor der bliver røget.... da jeg simpelthend ikke kan tåle det... jeg har ikke astma... tor jeg da ik... men jeg bliver dårlig... og er hæs, og har ondt i lungerne flere dage efter...
de fleste jeg kender tager hensyn til dette... hvilket selvfølgelig er dejligt... men.... har ikke kun gode oplevelser med at være ikke ryger... til den nytårs aften vi lige har været igennem, var størstedelen af selskabet rygere... og der blev røget i køkkenet, med åbent vindue (først efter maden var lavet og spist)... og det endte med at de fleste sad der ude og røg og festede... selv de få ikke rygere, da det var der folk var... og så sad jeg helt alene inde i stuen og følte mig rigtig fravalgt.... og ja.. det er ikke første gang...
det var ikke for at ponke rygere overhoved... da det er deres valg... ligesom det er mit valg at drikke cola og spise chokolade på trods af min overvægt... som man jo også kan dø af...
Anmeld