Rygning.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

lulleh

Cecil er min ven. og alt rygning forgår altid udenfor.
elsker at komme hjem også her ikke lugter at bodega.. pga al den røg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

ekzunz

Nej, jeg ryger ikke, har aldrig gjort det og kommer aldrig til det.

Mine børn skal ikke udsættes for rygning og rygning er bandlyst i vores hus. Og jeg forsøger så vidt muligt at skærme mine børn fra rygning, hvilket betyder at der desværre er børn i børnehaven som mine børn ikke kommer hjem til.

Min datter har en legekammerat hvor forældrene ryger. De ryger i haven, men jeg synes godt jeg kan lugte det på hende alligevel - der har vi valgt at det er ok, for venskabet betyder meget for hende, og vi ved at de ikke ryger indenfor.

Anmeld

26. januar 2011

Sees

Chritinap skriver:

Nu du siger det ja, for jeg syntes da det er frygteligt når folk ryger inde ved deres børn.

Men det gør jo ikke en til en dårligere mor?
Det er da slet ikke klogt, nej det er vi enige om, men gør det en til en forfærdelig mor, hvis man gør sådan?

(Tak for sidst, forresten )

Mette, som selv ryger ude i haven!

Anmeld

26. januar 2011

Anneiris

Sees. skriver:

Jamen det er jo det vi er!!

Jeg bliver snart sindsyg af alle de fordomme og regler og hvad der ellers hører til..
Stakkels vores børn, hvis det bliver værre .. Tænk når de engang skal have børn og være gravide. Så skal de bo i en kæmpe kugle af bobbelplast!!

Jaaa.. Jesus Christ! Det er jo ikke til at finde ud af med de regler! Jeg kan så lige tilføje at jeg er fucking træt af dem!

Ha ha, jaa! Det bliver sjovt til den tid! Gad vide hvilke nye regler der så er opfundet!?

Anmeld

26. januar 2011

betski

Nalle skriver:

Fordi det er man åbenbart os hvis man tager sol, det kan man jo dø af. men hvad kan man ikke dø af?

Man skal være egoist engang i mellem. Der er ingen der er det for os

Anmeld

26. januar 2011

Anneiris

duddi. skriver:

Anmeld

26. januar 2011

lisesp83

duddi. skriver:

Så enig

Anmeld

26. januar 2011

Dorthe1986

Jeg er tidligere ryger. Jeg holdt op med at ryge i marts måned, af den simple grund at jeg alligevel havde tænkt mig at holde op med at ryge, når jeg blev gravid, hvilket heldigvis skete få måneder efter Har taget valget at holde op med at ryge, da det er det bedste for min lille dreng, der snart kommer til verden

Kæresten ryger stadigvæk og jeg har intet imod det. Han ryger ved et åbent vindue... indtil videre

Jeg har ikke tænkt mig at skærme mit barn fuldstændig fra røg, idet det bliver lidt svært når farmand ryger. Kun de hjem hvor der bliver kæderøget og de nærmest har tænkt sig at sidde med en smøg i munden mens de holder et barn, ja der må jeg nok melde fra

Anmeld

26. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har været røgfri i 4 år den 21. februar 2011  

Anmeld

26. januar 2011

Nalle

duddi. skriver:

Hehe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.