Er jeg den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2008

Honningblomst

Mette+Mathias skriver:

ror mig du er ikke en skid bedre end andre folk

Jo, jeg ER bedre end rygere mht rygning, - men det er da ikke sikkert jeg er bedre til at opdrage, til at give mit barn sund kost, til at lege eller til alle mulige andre ting, - men jeg har taget ansvar for mit barns helbred i forhold til rygning, - og det er da alt andet lige, - bedre at undgå røg end at blive udsat for røg, - det er et faktum.:)

Enig og vel egentlig ikke til diskussion,sådan er det bare.
Og eksempler kunne vi jo blive ved med...(L)
Knus og dejlig dag til dig...
(H)(H)(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2008

Honningblomst

Loggidut skriver:

Eva skriver:

Loggidut skriver:

1. Tilsvining, mobning og generelt opførsel der kan genere andre, er ikke tilladt

Tilsvining, chikane, trusler og lignende opførsel der er ment som at genere andre, er på ingen måde tilladt på Baby.dk. Det er irrelevant hvilken begrundelse der er for tilsviningen - Uanset grunden er tilsvining ikke accepteret på Baby.dk.

Baby.dk skal være et hyggeligt sted for alle. Stødende indlæg vil medføre øjeblikkelig profilblokering.

Alm. god tone hører til i debatten og på chatten. Tilsvininger og nedrakning, findes uacceptabelt, og vil blive slettet.

her er nogle ting...jeg lige kvikt har fikset ud af retningslinierne

og jeg synes nok der er et par steder her som jeg mener blev overtrådt i den med rygning...IRL er der ingen regler, men det er der altså her...det her er ikke bare et sted hvor man kan sige at andre er mindre værd, eller dårlige mødre...

og jeg fatter ikke folk stadig ikke har fattet det skal være et hyggeligt sted for ALLE...endda også dem som drikker, ryger, banker deres børn..det er altså ikke inden for de her regler, efter min mening, at man får af vide man er en dårlig mor...

med de her regler synes jeg ikke lige jeg kan finde at der er frit slag for at trumle folk...uanset hvem vi er

Så handler det måske mere om hvordan man opfatter det skrevne sprog og hvordan man tager det til sig.
Jeg synes her er hyggeligt...men det er da i høj grad fordi der er rum til en god diskussion med en flok sparpe og intelligente piger...tak for det.
Knus Eva

jeg vil godt give dig ret...det ER et hyggeligt sted...
men retningslinierne skal bare overholdes uanset om kampen går højt, og bølgerne bruser...

men det er bare så drøn vigtigt at man ikke banker folk oven i hovedet...for det synes jeg nu nok folk irl er alt for gode til!

Synd du det?? Jeg synes da folk er rigtig gode til at bakke hinanden op i det miljø jeg kommer og heldigvis...(L)

Anmeld

20. september 2008

Loggidut

Mette+Mathias skriver:

Jo, jeg ER bedre end rygere mht rygning, - men det er da ikke sikkert jeg er bedre til at opdrage, til at give mit barn sund kost, til at lege eller til alle mulige andre ting, - men jeg har taget ansvar for mit barns helbred i forhold til rygning, - og det er da alt andet lige, - bedre at undgå røg end at blive udsat for røg, - det er et faktum.:)

Jo, jeg ER bedre end rygere mht rygning

mener du virkeligt det?

bare enormt nysgerrig

Anmeld

20. september 2008

Loggidut

Eva skriver:

Loggidut skriver:

Eva skriver:

Loggidut skriver:

1. Tilsvining, mobning og generelt opførsel der kan genere andre, er ikke tilladt

Tilsvining, chikane, trusler og lignende opførsel der er ment som at genere andre, er på ingen måde tilladt på Baby.dk. Det er irrelevant hvilken begrundelse der er for tilsviningen - Uanset grunden er tilsvining ikke accepteret på Baby.dk.

Baby.dk skal være et hyggeligt sted for alle. Stødende indlæg vil medføre øjeblikkelig profilblokering.

Alm. god tone hører til i debatten og på chatten. Tilsvininger og nedrakning, findes uacceptabelt, og vil blive slettet.

her er nogle ting...jeg lige kvikt har fikset ud af retningslinierne

og jeg synes nok der er et par steder her som jeg mener blev overtrådt i den med rygning...IRL er der ingen regler, men det er der altså her...det her er ikke bare et sted hvor man kan sige at andre er mindre værd, eller dårlige mødre...

og jeg fatter ikke folk stadig ikke har fattet det skal være et hyggeligt sted for ALLE...endda også dem som drikker, ryger, banker deres børn..det er altså ikke inden for de her regler, efter min mening, at man får af vide man er en dårlig mor...

med de her regler synes jeg ikke lige jeg kan finde at der er frit slag for at trumle folk...uanset hvem vi er

Så handler det måske mere om hvordan man opfatter det skrevne sprog og hvordan man tager det til sig.
Jeg synes her er hyggeligt...men det er da i høj grad fordi der er rum til en god diskussion med en flok sparpe og intelligente piger...tak for det.
Knus Eva

jeg vil godt give dig ret...det ER et hyggeligt sted...
men retningslinierne skal bare overholdes uanset om kampen går højt, og bølgerne bruser...

men det er bare så drøn vigtigt at man ikke banker folk oven i hovedet...for det synes jeg nu nok folk irl er alt for gode til!

Synd du det?? Jeg synes da folk er rigtig gode til at bakke hinanden op i det miljø jeg kommer og heldigvis...(L)

ja...det er folk fantastiske til....generelt!

slå op på nyhedsaviserne...:(

men det er ikke det tråden handler om....back til det rigtige emne!

Anmeld

20. september 2008

Loggidut

Loggidut skriver:

Mette+Mathias skriver:

Jo, jeg ER bedre end rygere mht rygning

mener du virkeligt det?

bare enormt nysgerrig

ark, tolkede det helt forkert...sorry

Anmeld

20. september 2008

Kvindemin

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] ja jeg tror også hun lukkede den fordi hun fik mere modstand end svar på hendes spørgsmål.... ærgeligt, da det måske kunne havde været en god hjælp til rygestop...men lur mig om ikke det her har medført endnu dårligere samvittighed, og flere cigaretter...og jeg tror jo netop det modsatte var det hun ønskede. (ja nu kommer der nok et hav at modargumenter...fair nok, men trådstarteren spurgte jo i grunden (så vidt jeg kan huske) kun om andre røg mens de var gravide...ikke om nogen havde lyst til at fortælle om hvor meget de så ned på dem der røg) bare den måde jeg ser det på[/citat] Det er da bare helt rigtigt det du siger. Men der er sååå mange folk der skal 'rakke' ned på andres måske 'dårlige sider', for at holde dem selv oppe. Ryger eller ikke ryger - Mette+Mathias. Syntes ikke dit 'JEG ER KLOGERE END RYGERE', er så klogt skrevet. Det må jeg sq indrømme. Jeg ryger gerne et par smøger om dagen (på min terasse selfv'). Men det gør mig ikke til en dårlig mor.

Anmeld

20. september 2008

Mette+Mathias

[citat]Ryger eller ikke ryger - Mette+Mathias. Syntes ikke dit 'JEG ER KLOGERE END RYGERE', er så klogt skrevet. Det må jeg sq indrømme. Jeg ryger gerne et par smøger om dagen (på min terasse selfv'). Men det gør mig ikke til en dårlig mor.[/citat] Nu skrev jeg så vist ikke at jeg var klogere, - men at jeg var en bedre mor (end rygere) på det punkt, fordi jeg ikke røg under graviditeten, og det står jeg ved. Mit barn har haft et sundere liv i livmoderen end et barn hvis mor har røget x antal cigaretter om dagen, - det kan ikke diskuteres, det er et faktum. Jeg har heller ikke skrevet (så vidt jeg ved) at en mor som ryger er en dårligere mor, - hele diskussionen går jo på rygning under graviditeten!!

Anmeld

20. september 2008

Mette+Mathias

ark, tolkede det helt forkert...sorry

Bare i orden ;)

Anmeld

20. september 2008

Mette+Mathias

Eva skriver:

Mette+Mathias skriver:

Enig og vel egentlig ikke til diskussion,sådan er det bare.
Og eksempler kunne vi jo blive ved med...(L)
Knus og dejlig dag til dig...
(H)(H)(H)

Nemlig *S* Men har da fuld forståelse for at det ikke er sjovt at indrømme at det valg man har truffet på et tidspunkt, måske ikke var det bedste.

Jeg har da også gjort ting som jeg ikke har været så stolt af, - det går jeg da heller ikke rundt og råber op om :$

Knus og god familie-hygge-fest-dag (H)

Anmeld

20. september 2008

Loggidut

[citat][f][småt]Mette+Mathias skriver:[/småt][/f] [citat]Ryger eller ikke ryger - Mette+Mathias. Syntes ikke dit 'JEG ER KLOGERE END RYGERE', er så klogt skrevet. Det må jeg sq indrømme. Jeg ryger gerne et par smøger om dagen (på min terasse selfv'). Men det gør mig ikke til en dårlig mor.[/citat] Nu skrev jeg så vist ikke at jeg var klogere, - men at jeg var en bedre mor (end rygere) på det punkt, fordi jeg ikke røg under graviditeten, og det står jeg ved. Mit barn har haft et sundere liv i livmoderen end et barn hvis mor har røget x antal cigaretter om dagen, - det kan ikke diskuteres, det er et faktum. Jeg har heller ikke skrevet (så vidt jeg ved) at en mor som ryger er en dårligere mor, - hele diskussionen går jo på rygning under graviditeten!![/citat] så tabte du mig....du står ved at du er en bedre mor fordi du ikke har røget...men vil ikke vedkende dig at du siger hun er en dårligere mor fordi hun røg... med det ene siger du altså det andet...og her bliver det dælme da godt nok nasty!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.