Er jeg den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2008

A.

Mette+Mathias skriver:

det er lidt træls når en tråd bliver lukket..
men hun har ikke lukket den fordi der kom ikke ombakning men fordi i andre har dømt folk og tråd vad ved at køre ud af spor efter nogen personer synes at de er bedre end andre,,

Nu var jeg så ikke en af dem som skrev, at jeg var bedre end andre, fordi jeg ikke røg, men faktisk (og nu får jeg jo nok hug), så mener jeg at ikke-rygere er bedre end rygere, men kun på det punkt! Ligesom jeg mener at en ikke-alkoholiker er bedre end en alkoholiker - på det punkt! Eller en ikke-voldelig person er bedre end en voldelig person, - på det punkt! ;)

Iøvrigt synes jeg det er barnligt at lukke en tråd, bare fordi den ikke bliver helt som man havde forestillet sig, - det burde ikke være muligt.

ror mig du er ikke en skid bedre end andre folk:P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2008

A.

twinboys skriver:

Hej jeg var en af dem som synes den kørte helt af sporet og personen fik hagl i stedet for at acceptere at man ikke behøver at være enige...

Men der var nogle der gik over stregen og jeg følte ikke det var rart at følge den og jeg skrev at husk at lade være med at æde hinanden og der skal være plads til alle...

Men den blev ikke lukket og folk fortsatte med at skrive...

Og da hun forstod at man var en dårlig mor, kogte jeg igen og bad folk stoppe nu, men nej det fortsatte...

Det var bare lige min mening...

Majbritt(H)

enig

Anmeld

20. september 2008

Lullaby

Jeg kan godt forstå, at det at folk mener man er en dårlig mor gør ondt. Absolut. Men jeg må da også indrømme, at jeg sætter = imellem at ryge i graviditeten og drikke. Og i min bog så er man en dårlig mor. Men igen. Det er ikke det denne debat var til for.

Og da hun forstod at man var en dårlig mor, kogte jeg igen og bad folk stoppe nu, men nej det fortsatte...

Det er netop det der pisser mig af. Den burde ikke blive lukket fordi at man ikke bryder sig om hvad der sker i ens indlæg. Så kunne jeg da også skrive at nu vil jeg ikke mere og så vær søde ikke at svare. Men helt ærligt. Det ville da være barnligt. Hvis hun ikke brød sig om svarene så luk øjnene og lad være med at læse indlæggene.

ja nu kommer der nok et hav at modargumenter...fair nok, men trådstarteren spurgte jo i grunden (så vidt jeg kan huske) kun om andre røg mens de var gravide...ikke om nogen havde lyst til at fortælle om hvor meget de så ned på dem der røg

Hvis folk så havde svaret ja/nej ville der jo mangle noget. Hvis du spurgte i det virkelige liv og folk svarede ja/nej ville du da ikke tænke... øhm... g hvorfor/hvrofor ikke? (?)

Anmeld

20. september 2008

Loggidut

Anja Nørreslet skriver:

Jeg kan godt forstå, at det at folk mener man er en dårlig mor gør ondt. Absolut. Men jeg må da også indrømme, at jeg sætter = imellem at ryge i graviditeten og drikke. Og i min bog så er man en dårlig mor. Men igen. Det er ikke det denne debat var til for.

Det er netop det der pisser mig af. Den burde ikke blive lukket fordi at man ikke bryder sig om hvad der sker i ens indlæg. Så kunne jeg da også skrive at nu vil jeg ikke mere og så vær søde ikke at svare. Men helt ærligt. Det ville da være barnligt. Hvis hun ikke brød sig om svarene så luk øjnene og lad være med at læse indlæggene.

ja nu kommer der nok et hav at modargumenter...fair nok, men trådstarteren spurgte jo i grunden (så vidt jeg kan huske) kun om andre røg mens de var gravide...ikke om nogen havde lyst til at fortælle om hvor meget de så ned på dem der røg

Hvis folk så havde svaret ja/nej ville der jo mangle noget. Hvis du spurgte i det virkelige liv og folk svarede ja/nej ville du da ikke tænke... øhm... g hvorfor/hvrofor ikke? (?)

hmmm, jammen jo det ville jeg, men jeg ville også undre mig hvis folk svarede i øst når jeg spurgte i vest!
Jeg mener, når nu trådstarteren spørger: røg i under jeres graviditeter, og havde i dårlig samvittighed?

så kan det jo ikke hjælpe noget at folk laver en debat omkring om hun kan stoppe eller ej...eller om hun er en god mor eller ej.

hvis jeg spørger dig om vejret er godt, og du siger ja, så er det lidt bedre end at svare at toget kører fra randers klokken 14.15.

det er det jeg mener, hun fik egentlig kun svar fra et par rygere, som turde melde ud, de svarede helt normalt og stille...

men så sprang proppen af flasken da andre begyndte at fortælle hende at hun da godt kunne holde op, når de kunne...

jammen lige hvorhenne i debatten spurgte hun efter om folk anede hvor hendes rygrad var henne?

Anmeld

20. september 2008

Honningblomst

Loggidut skriver:

Anja Nørreslet skriver:

hmmm, jammen jo det ville jeg, men jeg ville også undre mig hvis folk svarede i øst når jeg spurgte i vest!
Jeg mener, når nu trådstarteren spørger: røg i under jeres graviditeter, og havde i dårlig samvittighed?

så kan det jo ikke hjælpe noget at folk laver en debat omkring om hun kan stoppe eller ej...eller om hun er en god mor eller ej.

hvis jeg spørger dig om vejret er godt, og du siger ja, så er det lidt bedre end at svare at toget kører fra randers klokken 14.15.

det er det jeg mener, hun fik egentlig kun svar fra et par rygere, som turde melde ud, de svarede helt normalt og stille...

men så sprang proppen af flasken da andre begyndte at fortælle hende at hun da godt kunne holde op, når de kunne...

jammen lige hvorhenne i debatten spurgte hun efter om folk anede hvor hendes rygrad var henne?

Og sådan vil det altid være....måske man hellere skal tale med mennesker irl, hvis det kan påvirke så meget at an får andres meninger.
Knus Eva...som ikke kan forstå at man ikke bare tager det her sted for hvad det er.

Anmeld

20. september 2008

Loggidut

1. Tilsvining, mobning og generelt opførsel der kan genere andre, er ikke tilladt

Tilsvining, chikane, trusler og lignende opførsel der er ment som at genere andre, er på ingen måde tilladt på Baby.dk. Det er irrelevant hvilken begrundelse der er for tilsviningen - Uanset grunden er tilsvining ikke accepteret på Baby.dk.

Baby.dk skal være et hyggeligt sted for alle. Stødende indlæg vil medføre øjeblikkelig profilblokering.

Alm. god tone hører til i debatten og på chatten. Tilsvininger og nedrakning, findes uacceptabelt, og vil blive slettet.

her er nogle ting...jeg lige kvikt har fikset ud af retningslinierne

og jeg synes nok der er et par steder her som jeg mener blev overtrådt i den med rygning...IRL er der ingen regler, men det er der altså her...det her er ikke bare et sted hvor man kan sige at andre er mindre værd, eller dårlige mødre...

og jeg fatter ikke folk stadig ikke har fattet det skal være et hyggeligt sted for ALLE...endda også dem som drikker, ryger, banker deres børn..det er altså ikke inden for de her regler, efter min mening, at man får af vide man er en dårlig mor...

med de her regler synes jeg ikke lige jeg kan finde at der er frit slag for at trumle folk...uanset hvem vi er

Anmeld

20. september 2008

Mette+Mathias

Det var heller ikke det jeg mente med at slå dine børn.

Men så er det vel også ok at være fest ryger eller??

Tjae...det er jo op til den enkelte, men jeg mener ikke det er ok at være festryger hvis du er gravid eller ammer, - ligesom jeg heller ikke mener det er ok at drikke så meget som 1 glas vin, hvis du er gravid eller ammer, - og var det ikke det diskussionen gik på? Om man røg under graviditeten??

Nu er mit yngste barn snart 4 år, så jeg tror ikke han tager skade af de få glas vin jeg drikker om året, men jeg tror på, at han tager skade af andre menneskers røg, derfor sørger jeg altid for at han/vi forlader rummet hvis der er røg (men det sker nu ekstremt sjældent) ligesom jeg trækker ham væk fra nogen, som står udenfor og ryger.

Anmeld

20. september 2008

Honningblomst

Loggidut skriver:

1. Tilsvining, mobning og generelt opførsel der kan genere andre, er ikke tilladt

Tilsvining, chikane, trusler og lignende opførsel der er ment som at genere andre, er på ingen måde tilladt på Baby.dk. Det er irrelevant hvilken begrundelse der er for tilsviningen - Uanset grunden er tilsvining ikke accepteret på Baby.dk.

Baby.dk skal være et hyggeligt sted for alle. Stødende indlæg vil medføre øjeblikkelig profilblokering.

Alm. god tone hører til i debatten og på chatten. Tilsvininger og nedrakning, findes uacceptabelt, og vil blive slettet.

og jeg synes nok der er et par steder her som jeg mener blev overtrådt i den med rygning...IRL er der ingen regler, men det er der altså her...det her er ikke bare et sted hvor man kan sige at andre er mindre værd, eller dårlige mødre...

og jeg fatter ikke folk stadig ikke har fattet det skal være et hyggeligt sted for ALLE...endda også dem som drikker, ryger, banker deres børn..det er altså ikke inden for de her regler, efter min mening, at man får af vide man er en dårlig mor...

med de her regler synes jeg ikke lige jeg kan finde at der er frit slag for at trumle folk...uanset hvem vi er

Så handler det måske mere om hvordan man opfatter det skrevne sprog og hvordan man tager det til sig.
Jeg synes her er hyggeligt...men det er da i høj grad fordi der er rum til en god diskussion med en flok sparpe og intelligente piger...tak for det.
Knus Eva

Anmeld

20. september 2008

Mette+Mathias

ror mig du er ikke en skid bedre end andre folk

Jo, jeg ER bedre end rygere mht rygning, - men det er da ikke sikkert jeg er bedre til at opdrage, til at give mit barn sund kost, til at lege eller til alle mulige andre ting, - men jeg har taget ansvar for mit barns helbred i forhold til rygning, - og det er da alt andet lige, - bedre at undgå røg end at blive udsat for røg, - det er et faktum.:)

Anmeld

20. september 2008

Loggidut

Eva skriver:

Loggidut skriver:

Så handler det måske mere om hvordan man opfatter det skrevne sprog og hvordan man tager det til sig.
Jeg synes her er hyggeligt...men det er da i høj grad fordi der er rum til en god diskussion med en flok sparpe og intelligente piger...tak for det.
Knus Eva

jeg vil godt give dig ret...det ER et hyggeligt sted...
men retningslinierne skal bare overholdes uanset om kampen går højt, og bølgerne bruser...

men det er bare så drøn vigtigt at man ikke banker folk oven i hovedet...for det synes jeg nu nok folk irl er alt for gode til!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.