1. Tilsvining, mobning og generelt opførsel der kan genere andre, er ikke tilladt
Tilsvining, chikane, trusler og lignende opførsel der er ment som at genere andre, er på ingen måde tilladt på Baby.dk. Det er irrelevant hvilken begrundelse der er for tilsviningen - Uanset grunden er tilsvining ikke accepteret på Baby.dk.
Baby.dk skal være et hyggeligt sted for alle. Stødende indlæg vil medføre øjeblikkelig profilblokering.
Alm. god tone hører til i debatten og på chatten. Tilsvininger og nedrakning, findes uacceptabelt, og vil blive slettet.
her er nogle ting...jeg lige kvikt har fikset ud af retningslinierne
og jeg synes nok der er et par steder her som jeg mener blev overtrådt i den med rygning...IRL er der ingen regler, men det er der altså her...det her er ikke bare et sted hvor man kan sige at andre er mindre værd, eller dårlige mødre...
og jeg fatter ikke folk stadig ikke har fattet det skal være et hyggeligt sted for ALLE...endda også dem som drikker, ryger, banker deres børn..det er altså ikke inden for de her regler, efter min mening, at man får af vide man er en dårlig mor...
med de her regler synes jeg ikke lige jeg kan finde at der er frit slag for at trumle folk...uanset hvem vi er
Anmeld