Joan ( Smallie ) skriver:Mette+Mathias skriver: det er lidt træls når en tråd bliver lukket..
men hun har ikke lukket den fordi der kom ikke ombakning men fordi i andre har dømt folk og tråd vad ved at køre ud af spor efter nogen personer synes at de er bedre end andre,,
Nu var jeg så ikke en af dem som skrev, at jeg var bedre end andre, fordi jeg ikke røg, men faktisk (og nu får jeg jo nok hug), så mener jeg at ikke-rygere er bedre end rygere, men kun på det punkt! Ligesom jeg mener at en ikke-alkoholiker er bedre end en alkoholiker - på det punkt! Eller en ikke-voldelig person er bedre end en voldelig person, - på det punkt! ;)
Iøvrigt synes jeg det er barnligt at lukke en tråd, bare fordi den ikke bliver helt som man havde forestillet sig, - det burde ikke være muligt.
Så du drikker aldrig??
Jo, det gør jeg da, - jeg drikker et glas vin få gange om året, måske 2-3 gange, drak 1 i lørdags og 1 i sidste måned.
Nu er der jo også forskel på at tage en drink og på at være alkoholiker, og nej, jeg drak intet under min graviditet og heller ikke mens jeg ammede, - tror faktisk ikke jeg har været fuld i 6-7 år, så.... og inden du begynder at spekulere, - nej, jeg slår heller ikke mine børn, så på de 3 punkter mener jeg at jeg er bedre end de personer som gør de pågældende ting.;)
Anmeld