Er jeg den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.695 visninger
83 svar
0 synes godt om
19. september 2008

Lullaby

For et par dage siden var der et indlæg omkring rygning under graviditet. Dette indlæg er ikke for at tage debatten op igen da vi alle har forskellige meninger og det er vist blevet diskuteret nok. Men jeg bliver meget provokeret af, at den person der opretter tråden vil lukke den undervejs eftersom, at hun føler ikke der kommer opbakning. Det bliver jeg da vildt provokeret af. Denne side er da til for alle og alles meninger. Jeg har da også oprettet tråde hvor ikke alle har været enige med mig og det er da surt men sådan er det da bare når man opretter en tråd i åbent forum. Måske får jeg også på punklen for denne her men så er jeg da i det mindste kommet af med min irritation ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2008

Honningblomst

Det undrer også mig tit....men måske vi skulle indføre at man når man skriver et indlæg lige øverst skriver hvis man kun ønsker rygklap og ikke virkelige menneskers virkelige mening...;)
Knus

Anmeld

19. september 2008

Skovurt

Nu kender jeg overhovedet ikke til den tråd du snakker om...

Men jeg synes det er meget interessant det der med at ville lukke tråden igen pga manglende opbakning... Nu ved jeg jo som sagt ikke hvordan det er gået til, men hvis det er fordi personen har følt sig ærgelig over kun at blive mødt med "modstand" i en debat, så kan jeg ikke forstå det; mens hvis det er fordi folk har svaret på noget helt andet end det hun spørger om, så kan jeg altså godt forstå hende.
Jeg har selv været ude for at stille spørgsmål (her tænker jeg især på den med grøn koncert) herinde, for så at blive "bombet" med folks meninger om mine valg - som jeg slet slet ikke spurgte ind til - og som jeg rent faktisk bad om ikke at høre, da det ville rage mig en papand. - og i sådan et tilfælde kan jeg altså godt forstå at nogle lader sig slå lettere ud.

Anette
- som mener debat er helt iorden; men at mudderkastning og forsøg på at pådutte andre sin egen holdning er noget fis.

Anmeld

19. september 2008

Honningblomst

Chrautwald skriver:

Nu kender jeg overhovedet ikke til den tråd du snakker om...

Men jeg synes det er meget interessant det der med at ville lukke tråden igen pga manglende opbakning... Nu ved jeg jo som sagt ikke hvordan det er gået til, men hvis det er fordi personen har følt sig ærgelig over kun at blive mødt med "modstand" i en debat, så kan jeg ikke forstå det; mens hvis det er fordi folk har svaret på noget helt andet end det hun spørger om, så kan jeg altså godt forstå hende.
Jeg har selv været ude for at stille spørgsmål (her tænker jeg især på den med grøn koncert) herinde, for så at blive "bombet" med folks meninger om mine valg - som jeg slet slet ikke spurgte ind til - og som jeg rent faktisk bad om ikke at høre, da det ville rage mig en papand. - og i sådan et tilfælde kan jeg altså godt forstå at nogle lader sig slå lettere ud.

Anette
- som mener debat er helt iorden; men at mudderkastning og forsøg på at pådutte andre sin egen holdning er noget fis.

Åh, er det ikke bare nemmere at lukke ind af det ene øre og ud af det andet.
Jeg må indrømme at jeg tit har oplevet at der bliver taget afsæt i andet end det fokusområde jeg havde, da jeg skrev et indlæg....jeg synes det er meget interessant og vil da gerne diskutere mine valg og holdninger og jeg VED da at ikke alle er enige, men at blive fornærmet over det eller mener at jeg har magten til at bestemme hvad andre skal fokusere på, det gør jeg altså ikke.:)
Spring over, ignorer, eller giv respons, det er jo heldigvis helt frivilligt.
Knus Eva...som elsker at blive udfordret på mine valg og reflekterer over hvorfor det nu er jeg gør som jeg gør..det kan man jo nogle gange godt glemme og måske der er andre muligheder der er bedre...så tak piger, fordi I kommer med jeres mening....SKØNT!!

Anmeld

19. september 2008

Christinahr

Personligt synes ejg også det er pisse irreterende man lukker en tråd...

Anmeld

19. september 2008

Stumpen

Nu spørger jeg dumt, men hvordan lukke man en tråd?? Skriver til Henrik eller hvad??
(H) Anja..

Anmeld

19. september 2008

A.

Anja Nørreslet skriver:

For et par dage siden var der et indlæg omkring rygning under graviditet. Dette indlæg er ikke for at tage debatten op igen da vi alle har forskellige meninger og det er vist blevet diskuteret nok. Men jeg bliver meget provokeret af, at den person der opretter tråden vil lukke den undervejs eftersom, at hun føler ikke der kommer opbakning. Det bliver jeg da vildt provokeret af. Denne side er da til for alle og alles meninger. Jeg har da også oprettet tråde hvor ikke alle har været enige med mig og det er da surt men sådan er det da bare når man opretter en tråd i åbent forum. Måske får jeg også på punklen for denne her men så er jeg da i det mindste kommet af med min irritation ;)

ja det er lidt træls når en tråd bliver lukket..
men hun har ikke lukket den fordi der kom ikke ombakning men fordi i andre har dømt folk og tråd vad ved at køre ud af spor efter nogen personer synes at de er bedre end andre;),,

Anmeld

19. september 2008

Loggidut

ja jeg tror også hun lukkede den fordi hun fik mere modstand end svar på hendes spørgsmål....

ærgeligt, da det måske kunne havde været en god hjælp til rygestop...men lur mig om ikke det her har medført endnu dårligere samvittighed, og flere cigaretter...og jeg tror jo netop det modsatte var det hun ønskede.
(ja nu kommer der nok et hav at modargumenter...fair nok, men trådstarteren spurgte jo i grunden (så vidt jeg kan huske) kun om andre røg mens de var gravide...ikke om nogen havde lyst til at fortælle om hvor meget de så ned på dem der røg)

bare den måde jeg ser det på

Anmeld

19. september 2008

Mette+Mathias

ja nu kommer der nok et hav at modargumenter...fair nok, men trådstarteren spurgte jo i grunden (så vidt jeg kan huske) kun om andre røg mens de var gravide...ikke om nogen havde lyst til at fortælle om hvor meget de så ned på dem der røg)

Det kan da godt være at hun bare spurgte om det, - men skulle alle så bare have svaret "ja" eller "Nej"? Det er der da ikke meget debat i?? Jeg synes da det er logisk at man begrunder sit valg for hvorfor man gjorde det ene eller det andet.:)

Anmeld

19. september 2008

Mette+Mathias

det er lidt træls når en tråd bliver lukket..
men hun har ikke lukket den fordi der kom ikke ombakning men fordi i andre har dømt folk og tråd vad ved at køre ud af spor efter nogen personer synes at de er bedre end andre,,

Nu var jeg så ikke en af dem som skrev, at jeg var bedre end andre, fordi jeg ikke røg, men faktisk (og nu får jeg jo nok hug), så mener jeg at ikke-rygere er bedre end rygere, men kun på det punkt! Ligesom jeg mener at en ikke-alkoholiker er bedre end en alkoholiker - på det punkt! Eller en ikke-voldelig person er bedre end en voldelig person, - på det punkt! ;)

Iøvrigt synes jeg det er barnligt at lukke en tråd, bare fordi den ikke bliver helt som man havde forestillet sig, - det burde ikke være muligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.