Chrautwald skriver:
Nu kender jeg overhovedet ikke til den tråd du snakker om...
Men jeg synes det er meget interessant det der med at ville lukke tråden igen pga manglende opbakning... Nu ved jeg jo som sagt ikke hvordan det er gået til, men hvis det er fordi personen har følt sig ærgelig over kun at blive mødt med "modstand" i en debat, så kan jeg ikke forstå det; mens hvis det er fordi folk har svaret på noget helt andet end det hun spørger om, så kan jeg altså godt forstå hende.
Jeg har selv været ude for at stille spørgsmål (her tænker jeg især på den med grøn koncert) herinde, for så at blive "bombet" med folks meninger om mine valg - som jeg slet slet ikke spurgte ind til - og som jeg rent faktisk bad om ikke at høre, da det ville rage mig en papand. - og i sådan et tilfælde kan jeg altså godt forstå at nogle lader sig slå lettere ud.
Anette
- som mener debat er helt iorden; men at mudderkastning og forsøg på at pådutte andre sin egen holdning er noget fis.
Åh, er det ikke bare nemmere at lukke ind af det ene øre og ud af det andet.
Jeg må indrømme at jeg tit har oplevet at der bliver taget afsæt i andet end det fokusområde jeg havde, da jeg skrev et indlæg....jeg synes det er meget interessant og vil da gerne diskutere mine valg og holdninger og jeg VED da at ikke alle er enige, men at blive fornærmet over det eller mener at jeg har magten til at bestemme hvad andre skal fokusere på, det gør jeg altså ikke.:)
Spring over, ignorer, eller giv respons, det er jo heldigvis helt frivilligt.
Knus Eva...som elsker at blive udfordret på mine valg og reflekterer over hvorfor det nu er jeg gør som jeg gør..det kan man jo nogle gange godt glemme og måske der er andre muligheder der er bedre...så tak piger, fordi I kommer med jeres mening....SKØNT!!
Anmeld