Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nattergalen skriver: Kæmpe stort tillykke herfra Jeg krydser fingre, og glæder mig til at høre at det hele er helt i orden i morgen
Kæmpe stort tillykke herfra
Jeg krydser fingre, og glæder mig til at høre at det hele er helt i orden i morgen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CamillaValby skriver: Hej piger. Når men det var meningen at jeg ville have ventet, men da jeg skal have svar på min blodprøver i morgen, og en tidlig scanning d. 7 feb. Kunne det jo være at jeg havde brug for at tude ud hos jer, derfor vil jeg gerne sige at det er mig bag indlæget: https://www.baby.dk/debat/85201pi1/barnloeshedsbeha ndling/det-er-bare-loegn-det-her--2-streger-whaaaa aaaaaaaat.aspxTil dem som ikke kender min historie, har vi forsøgt i lidt over 2½ år, har været gravid ude for livmoderen, hvilket skulle opereres væk i feb. 2010. Haft et par biokemiske, og jeg har været i 5 IUI behandlinger. Jeg tog beslutningen om at stoppe behandlingen da det tog for hårdt på mig. Og bang så var den der måneden efter
Hej piger. Når men det var meningen at jeg ville have ventet, men da jeg skal have svar på min blodprøver i morgen, og en tidlig scanning d. 7 feb. Kunne det jo være at jeg havde brug for at tude ud hos jer, derfor vil jeg gerne sige at det er mig bag indlæget: https://www.baby.dk/debat/85201pi1/barnloeshedsbeha ndling/det-er-bare-loegn-det-her--2-streger-whaaaa aaaaaaaat.aspxTil dem som ikke kender min historie, har vi forsøgt i lidt over 2½ år, har været gravid ude for livmoderen, hvilket skulle opereres væk i feb. 2010. Haft et par biokemiske, og jeg har været i 5 IUI behandlinger. Jeg tog beslutningen om at stoppe behandlingen da det tog for hårdt på mig. Og bang så var den der måneden efter
Stort kæmpe tillykke søde!!!!
Lene
ønskebarn74 skriver: Stort kæmpe tillykke søde!!!! Lene
CamillaValby skriver: Tak søde Jeg hepper forsat og jeg agter ikke at stoppe
Tak søde Jeg hepper forsat og jeg agter ikke at stoppe
1000 tak søde..
sarahb skriver: hvor er det fantastisk.. Stort tillykke.. Kan ikke huske om det er dig når du ikk har dit profil billede på, men så Mubarik i hvert tilfælde...glæder mig til at følge dig og høre om de næste milepæle..
hvor er det fantastisk.. Stort tillykke.. Kan ikke huske om det er dig når du ikk har dit profil billede på, men så Mubarik i hvert tilfælde...glæder mig til at følge dig og høre om de næste milepæle..
CamillaValby skriver: InshAllah. Tusinde tak Hihi ja fjernede mit billed for noget tid siden.
InshAllah. Tusinde tak Hihi ja fjernede mit billed for noget tid siden.
sarahb skriver: InshAllah, det skal nok blive godt.. Jeg håber i hvert tilfælde det bedste for jer. I fortjener den glæde efter så længe.
InshAllah, det skal nok blive godt.. Jeg håber i hvert tilfælde det bedste for jer. I fortjener den glæde efter så længe.
Eiiiii søde.. STORT TILLYKKE
Der tog du fusen på os..
Mange gange tillykke med økobabyen..
herfra..
CamillaValby skriver: Tak mus. Smider lige en smser når jeg ved noget
Tak mus. Smider lige en smser når jeg ved noget
Bare en aftale
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128