Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mullepigen86 skriver: Eiiiii søde.. STORT TILLYKKE Der tog du fusen på os.. Mange gange tillykke med økobabyen.. herfra..
Eiiiii søde.. STORT TILLYKKE
Der tog du fusen på os..
Mange gange tillykke med økobabyen..
herfra..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det SKØNT!
Stort tillykke med stregerne - sikke en overraskelse
CamillaValby skriver: Tusinde tusinde tak søde Jeg tog vist også fusen på mig selv hihi
Tusinde tusinde tak søde Jeg tog vist også fusen på mig selv hihi
Hihi det er da en SKØN fus at tage på sig selv. Så det er jo bare SUPER
Endnu engang TILLYKKE
CamillaValby skriver: Shukran ukhti. InshAllah det håber jeg også Meget gerne en masse Duá hihi. Og kan se at det er lige ved at være din tur, må det InshAllah blive nemt og smertefrit for dig Ameen.
Shukran ukhti. InshAllah det håber jeg også Meget gerne en masse Duá hihi. Og kan se at det er lige ved at være din tur, må det InshAllah blive nemt og smertefrit for dig Ameen.
Ameenjeg skal have dig med min dua inshAllahhusk og vend tilbage med gode nyheder
Hvor fantastisk Stort TILLYKKE!!!!!!
Krydser fingre for jer!
IHHHHHH hvor er det bare fedt fedt fedt at høre....kæmpe tillykke
Mange tanker fra mig
CamillaValby skriver: Hej piger. Når men det var meningen at jeg ville have ventet, men da jeg skal have svar på min blodprøver i morgen, og en tidlig scanning d. 7 feb. Kunne det jo være at jeg havde brug for at tude ud hos jer, derfor vil jeg gerne sige at det er mig bag indlæget: https://www.baby.dk/debat/85201pi1/barnloeshedsbeha ndling/det-er-bare-loegn-det-her--2-streger-whaaaa aaaaaaaat.aspxTil dem som ikke kender min historie, har vi forsøgt i lidt over 2½ år, har været gravid ude for livmoderen, hvilket skulle opereres væk i feb. 2010. Haft et par biokemiske, og jeg har været i 5 IUI behandlinger. Jeg tog beslutningen om at stoppe behandlingen da det tog for hårdt på mig. Og bang så var den der måneden efter
Hej piger. Når men det var meningen at jeg ville have ventet, men da jeg skal have svar på min blodprøver i morgen, og en tidlig scanning d. 7 feb. Kunne det jo være at jeg havde brug for at tude ud hos jer, derfor vil jeg gerne sige at det er mig bag indlæget: https://www.baby.dk/debat/85201pi1/barnloeshedsbeha ndling/det-er-bare-loegn-det-her--2-streger-whaaaa aaaaaaaat.aspxTil dem som ikke kender min historie, har vi forsøgt i lidt over 2½ år, har været gravid ude for livmoderen, hvilket skulle opereres væk i feb. 2010. Haft et par biokemiske, og jeg har været i 5 IUI behandlinger. Jeg tog beslutningen om at stoppe behandlingen da det tog for hårdt på mig. Og bang så var den der måneden efter
WOW.... sikken en dejlig solskinshistorie... TILLYKKE med det...hvor er det bare fantastisk for jer...
KOm endelig med en update når du har taget blodprøve og fået en ca. termin
Ihh, stort tillykke!
Hvor er det bare fantastisk, nu når I har prøvet så lang tid!
WOW hvor fed dejligt at læse sådan en solskinshistorie
håber alt det bedste for jer
Lotte
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128