Bekendtgørelse ........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.596 visninger
60 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

CamillaValby

Hej piger.

Når men det var meningen at jeg ville have ventet, men da jeg skal have svar på min blodprøver i morgen, og en tidlig scanning d. 7 feb. Kunne det jo være at jeg havde brug for at tude ud hos jer, derfor vil jeg gerne sige at det er mig bag indlæget:

https://www.baby.dk/debat/85201pi1/barnloeshedsbeha ndling/det-er-bare-loegn-det-her--2-streger-whaaaa aaaaaaaat.aspx

Til dem som ikke kender min historie, har vi forsøgt i lidt over 2½ år, har været gravid ude for livmoderen, hvilket skulle opereres væk i feb. 2010. Haft et par biokemiske, og jeg har været i 5 IUI behandlinger. Jeg tog beslutningen om at stoppe behandlingen da det tog for hårdt på mig. Og bang så var den der måneden efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke og det er bare fantatisk

Anmeld

24. januar 2011

Moar2011

Tillykke

Anmeld

24. januar 2011

oo

neeeiiiiiiij!!!!! hvor er det STORT  tusinde gange tillykke med økobabyen!!!

Anmeld

24. januar 2011

CamillaValby

Tjuhl skriver:

neeeiiiiiiij!!!!! hvor er det STORT  tusinde gange tillykke med økobabyen!!!

Tusinde tak

Hihi må nok indrømme at jeg tit har tænkt på dit forløb. Vi blev også sendt videre til IVF men da vi skal fra det private til det offentlige er der en del ventetid så ville bare slappe af imens. Da jeg stod med testen, tænkte jeg lige præcis på dig og hele jeres forløb

Anmeld

24. januar 2011

CamillaValby

MoarHvidovre skriver:

STORT tillykke og det er bare fantatisk

Tusinde tak hihi ja jeg har heller ikke ord for det

Anmeld

24. januar 2011

CamillaValby

Babyklar skriver:

Tillykke

Tak

Anmeld

24. januar 2011

RiUL

Tusind mange gange tillykke   Hvor er det bare fantastisk! Krydser fingre for at alt er som det skal være til scanningen 

Anmeld

24. januar 2011

Mutti2B

Endnu engang KÆMPE STORT TILLYKKE, søde :-)Det er så vildt at I har lavet en øko-baby ;-)

Anmeld

24. januar 2011

CamillaValby

RiUL skriver:

Tusind mange gange tillykke   Hvor er det bare fantastisk! Krydser fingre for at alt er som det skal være til scanningen 

Tusinde tak Ihh det håber jeg også så meget gerne en masse hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.