Bekendtgørelse ........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

RiUL

CamillaValby skriver:

Tusinde tusinde tak smukke. Uhh jeg det håber jeg også. Første milepæl var de to streger, anden milepæl er prøven i morgen og tredje den 7 feb. Også tager vi et skridt af gangen Holder dig lige opdateret

Hvor er det bare fedt for jer 

Ja, glæder mig til at høre hvordan det ser ud. Men bare rolig, det er jeres tur nu!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

CamillaValby

Tropez skriver:

Fuck hvor er det bare en fantastisk nyhed, kæmpe mega meget stort tillykke med det, det er så fedt 

Hehe tro mig jeg fatter også røv

Men nu skal jeg bare have svar på prøven i morgen så kan det være at jeg måske begynder at slappe en smule af. Men indtil videre nyder jeg bare hverdag jeg får lov til at være gravid, og er så skide taknemmelig

Anmeld

24. januar 2011

Pige2009

Hvor er det bare fantastisk! Stort tillykke

Anmeld

24. januar 2011

CamillaValby

Baagøe skriver:

Hvor er det bare fantastisk! Stort tillykke

Tusinde tak

Anmeld

24. januar 2011

Pige2009

CamillaValby skriver:

Tusinde tak

Velbekomme. Elsker gode nyheder - især blandt jer der virkelig har kæmpet for det

Anmeld

24. januar 2011

MaybeBaby

For fanden hvor er det fedt fedt fedt!!!  Stort tillykke med økobaby! Hvor fedt er dét ikk lige? *klapper begejstret i mine små tykke hænder*

/Mette

Anmeld

24. januar 2011

Bavianis

Hold da op hvor er det skønt for Jer! Og ja, et skridt af gangen, men det går da godt nok den rigtige vej indtil videre!!

Skønt! - OG det er altså ikke kun Tjuhl der skal holdes opdateret!!!

Anmeld

24. januar 2011

SussieThyssen

CamillaValby skriver:

Hej piger.

Når men det var meningen at jeg ville have ventet, men da jeg skal have svar på min blodprøver i morgen, og en tidlig scanning d. 7 feb. Kunne det jo være at jeg havde brug for at tude ud hos jer, derfor vil jeg gerne sige at det er mig bag indlæget:

https://www.baby.dk/debat/85201pi1/barnloeshedsbeha ndling/det-er-bare-loegn-det-her--2-streger-whaaaa aaaaaaaat.aspx

Til dem som ikke kender min historie, har vi forsøgt i lidt over 2½ år, har været gravid ude for livmoderen, hvilket skulle opereres væk i feb. 2010. Haft et par biokemiske, og jeg har været i 5 IUI behandlinger. Jeg tog beslutningen om at stoppe behandlingen da det tog for hårdt på mig. Og bang så var den der måneden efter

Eiii hvor er det bare så sejt!!!
Ja, der kan man bare se...miraklernes tid er ikke forbi..og selv moder natur kan være stadig og selv ville bestemme hvornår det skal være
Kæmpe tillykke

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. januar 2011

CamillaValby

Bavianis skriver:

Hold da op hvor er det skønt for Jer! Og ja, et skridt af gangen, men det går da godt nok den rigtige vej indtil videre!!

Skønt! - OG det er altså ikke kun Tjuhl der skal holdes opdateret!!!

hihi nej nej i bliver alle spammet når der er nyheder både den ene eller anden vej

Anmeld

24. januar 2011

CamillaValby

SussieThyssen skriver:

Eiii hvor er det bare så sejt!!!
Ja, der kan man bare se...miraklernes tid er ikke forbi..og selv moder natur kan være stadig og selv ville bestemme hvornår det skal være
Kæmpe tillykke

Kærligst
Sussie

lige præcis det er jo helt vildt

Som Bavianis faktisk har sagt til mig før så er der en til os alle, på den ene eller anden måde Og det har faktisk hjulpet mig oven på igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.