Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mutti2B skriver: Endnu engang KÆMPE STORT TILLYKKE, søde :-)Det er så vildt at I har lavet en øko-baby ;-)
Endnu engang KÆMPE STORT TILLYKKE, søde :-)Det er så vildt at I har lavet en øko-baby ;-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CamillaValby skriver: Tusinde tak Ihh det håber jeg også så meget gerne en masse hihi
Tusinde tak Ihh det håber jeg også så meget gerne en masse hihi
Jeg tænkte faktisk på dig, da jeg læste det anonyme indlæg. Og håbede selvfølgelig også at det var jer det endelig var sket for
Jeg vil krydse alt hvad jeg kan, for at scanningen går godt Og selvfølgelig gør den da også det
CamillaValby skriver: Tusinde tak Hihi må nok indrømme at jeg tit har tænkt på dit forløb. Vi blev også sendt videre til IVF men da vi skal fra det private til det offentlige er der en del ventetid så ville bare slappe af imens. Da jeg stod med testen, tænkte jeg lige præcis på dig og hele jeres forløb
Tusinde tak Hihi må nok indrømme at jeg tit har tænkt på dit forløb. Vi blev også sendt videre til IVF men da vi skal fra det private til det offentlige er der en del ventetid så ville bare slappe af imens. Da jeg stod med testen, tænkte jeg lige præcis på dig og hele jeres forløb
jamen er det ikke bare fantastisk! jeg har fulgt dig på sidelinien og er helt rørt over at du står med to streger nu, jeg gjorde det jo for næsten præcis et år siden! man er hundeangst og hamrende lykkelig på een gang
RiUL skriver: Jeg tænkte faktisk på dig, da jeg læste det anonyme indlæg. Og håbede selvfølgelig også at det var jer det endelig var sket for Jeg vil krydse alt hvad jeg kan, for at scanningen går godt Og selvfølgelig gør den da også det
CamillaValby skriver: Hej piger. Når men det var meningen at jeg ville have ventet, men da jeg skal have svar på min blodprøver i morgen, og en tidlig scanning d. 7 feb. Kunne det jo være at jeg havde brug for at tude ud hos jer, derfor vil jeg gerne sige at det er mig bag indlæget: https://www.baby.dk/debat/85201pi1/barnloeshedsbeha ndling/det-er-bare-loegn-det-her--2-streger-whaaaa aaaaaaaat.aspxTil dem som ikke kender min historie, har vi forsøgt i lidt over 2½ år, har været gravid ude for livmoderen, hvilket skulle opereres væk i feb. 2010. Haft et par biokemiske, og jeg har været i 5 IUI behandlinger. Jeg tog beslutningen om at stoppe behandlingen da det tog for hårdt på mig. Og bang så var den der måneden efter
Hej piger. Når men det var meningen at jeg ville have ventet, men da jeg skal have svar på min blodprøver i morgen, og en tidlig scanning d. 7 feb. Kunne det jo være at jeg havde brug for at tude ud hos jer, derfor vil jeg gerne sige at det er mig bag indlæget: https://www.baby.dk/debat/85201pi1/barnloeshedsbeha ndling/det-er-bare-loegn-det-her--2-streger-whaaaa aaaaaaaat.aspxTil dem som ikke kender min historie, har vi forsøgt i lidt over 2½ år, har været gravid ude for livmoderen, hvilket skulle opereres væk i feb. 2010. Haft et par biokemiske, og jeg har været i 5 IUI behandlinger. Jeg tog beslutningen om at stoppe behandlingen da det tog for hårdt på mig. Og bang så var den der måneden efter
Tjuhl skriver: jamen er det ikke bare fantastisk! jeg har fulgt dig på sidelinien og er helt rørt over at du står med to streger nu, jeg gjorde det jo for næsten præcis et år siden! man er hundeangst og hamrende lykkelig på een gang
Fuck hvor er det bare en fantastisk nyhed, kæmpe mega meget stort tillykke med det, det er så fedt
Lunae skriver: Stort tillykke herfra
Stort tillykke herfra
blomst84 skriver: WAUW!!!! Tillykke tillykke hvor er det dejligt
WAUW!!!! Tillykke tillykke hvor er det dejligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128