Mærketøj eller "Bilka" tøj? Og hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

signe.

Jeg har både købt H&M og Bilka, og Hasse er ret ligeglad, bare han har tøj på de mærkevarer vi har er udelukkende noget vi har fået i gaver, på nær en molo fleece jakke jeg købte brugt(vil aldrig give 400 for en jakke i dern str!) Men når den lile begynder at skal til at gå, vil jeg ikke købe sko i f.eks Bilka,,, der er jeg nok lidt hys, fordi jeg vil at hans fødder er præcis i de sko der passer til ham, også da der er farer for at han vil lærer at gå på tæerne (har jeg læst at det kan være en følge ved for tidlig fødte)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

MariaJ

bonanza skriver:

Tak for svar piger :-)Jeg er nysgerrig for at vide om i ser dårligere på børn /forældre hvis barnet er klædt i billigt tøj?For mig er det lige meget hvad børn (og voksne) har på af tøj, bare det ser pænt og rent ud, må nok indrømme at jeg lige rynker bryn hvis jeg ser et "nusset" barn , altså et barn der er beskidt og tøjet er måget eller hullet......

Overhovedet ikke. Som regel kan man jo slet ikke se om det har været dyrt eller billigt, og jeg synes dee billige forretninger har rigtig meget pænt børnetøj (og tit også voksentøj, men der er det mere træls for en selv hvis det nemt går i stykker eller bliver forvasket). Så længe tøjet er rent og pænt og helt skænker jeg ikke en tanke hvad folk har givet for det. 

Anmeld

24. januar 2011

Dot D

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Køber det mine øjne synes om..... uanset om det er fra H&M eller det hedder Katvig eller Molo

dog har vores pengepung det sidste ord, men ellers helt enig

Anmeld

24. januar 2011

MariaJ

smillaluna skriver:

Jeg køber mest tøj til drengene i H&M og Nameit, men osse ofte i Bilka, Føtex og Kvickley. Og hvis jeg finder billige bodyes i Fakta køber jeg osse der. Kan osse godt finde på at gå i genbrugsbutikker og finde lækre ting.

Mærkevarer køber jeg meget lidt af. Både fordi det er for dyrt at ekvipere to børn med det, men osse fordi jeg faktisk ofte synes at det er ret kedelige prints.

Jeg ved dog at når tiden kommer til at de skal have vinterstøvler og fodtøj i det hele taget, så vil jeg ikke gå på kompromis. De skal have noget ordentlig fodtøj og så må det koste hvad det gør. Lige præcis når det kommer til fodtøj går jeg ikke efter pris, men efter kvalitet fordi det er så vigtigt for deres fødder at de har ordentligt fodtøj.

Enig i det med fodtøjet . Jeg havde ALTID ordentlige sko og støvler som barn, og det skal min datter også have. Det skal være noget, der passer på hendes små fødder og som samtidig er robust nok til at man kan lege ude uden at blive kold og våd.

Anmeld

24. januar 2011

MariaJ

MarianneSonne skriver:

Vores tøjskab er en blanding af mærketøj købt på genbrug, arvet tøj, bilka tøj både nyt og købt brugt. Mine piger har altid selv bestemt hvad de havde på, så for det meste har de lignet et par fastelavnsris. Men de syntes jo selv at de er så flotte, og så betyder det jo intet for mig om farverne skriger til hinanden

Faktisk må jeg indrømme at jeg nok ser lidt ned på de forældre som altid klæder deres børn ud som om de er på vej til bryllup. Der er en pige i legestuen som altid ligner noget fra et udstillingsvindue, ulastelig i tøjet og håret er flot opsat. Jeg kan ikke lade være at tænke på hvordan den mor ville reagere, hvis pigen havde svinet sig til i en mudderpøl. Har også oplevet børn i børnehaven som havde tøj på som ikke måtte blive beskridt og det er simpelthen ikke rimeligt overfør børnene. Så må forældrene klæde dem ud, når de skal i byen og så have noget børnehavetøj som må bruges.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Enig i det med de overpyntede børn. Uanset om de er meget pyntede eller overdrevent smarte synes jeg det kammer over, hvis det virker som om de ikke kan lege ordentligt og blive beskidte i det de har på. Efter min mening skal tøj til børn først og fremmest være behageligt at have på og kunne leges i. Resten er jo mest for forældrenes skyld.

Anmeld

24. januar 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Her har Jasmin mest fra hm. Og hun ser meget smart og moderne ud Hun elsker tøj og er god til selv at sætte det sammen så det er pænt. Dygtig pige <3

Anmeld

24. januar 2011

Mi

MariaJ skriver:

Enig i det med de overpyntede børn. Uanset om de er meget pyntede eller overdrevent smarte synes jeg det kammer over, hvis det virker som om de ikke kan lege ordentligt og blive beskidte i det de har på. Efter min mening skal tøj til børn først og fremmest være behageligt at have på og kunne leges i. Resten er jo mest for forældrenes skyld.

Mine børn er også jogginbørn, for det må endeligt ikke stramme. Faktisk må man helst ikke kunne mærke at man har tøj på

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

24. januar 2011

sarahb

mærketøj.
Jeg elsker mærketøj og det står jeg ved. Jeg kan bedre lide at ikke alle har det og så holder det altså bare bedre..
Jeg elsker tommy hilfiger, burberry, levis og molo..
Har lige nu været ude og købe en burberry hue til Isaac

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.