Aner ikke hvilke mærker der findes, det har aldrig interesseret mig så jeg kan godt komme ud for at nogen pointere at Elias har en mærke-et-eller-andet-på, men som jeg ikke aner noget som helst om, og så er den sikkert købt i genbrug, H&M, Føtex eller andet...
Jeg gider ikke betale millionvis af kroner for tøj, der bare skal bruges!
Så vigtigst for mig er at det kan rumme et barn med alt hvad det indebærer, at han ikke bliver snøret helt ind i stive skjorter eller andet, men noget som han kan være barn i.
Jeg aner ikke hvad jeg selv gik i som lille eller ungt barn, en god landhandel tror jeg. Så I skal nok spørge min mor hvis I vil have det uddybet, for selvom mine forældre er ved muffen såeh.. kan jeg næsten ikke fortænke hende i at have købt tøj - tror Magasin og Salling var der vi købte tøj i sin tid af hvad jeg lige her kan huske og aner ikke hvad de har den dag idag 
Ellers er reglen mere end undtagelsen at jeg køber det jeg kan lide og så er jeg spontan shopper og hader at bruge tid på det, så kan jeg lide det, køber jeg det og prøver det sjældent i butikken og kan altid passe det
er jeg i tvivl lader jeg det hænge " if in doubt leave it out!" 
Anmeld