Mærketøj eller "Bilka" tøj? Og hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

Camillee

Jeg er nysgerrig om i klæder jeres børn i mærketøj eller billigt tøj?Og hvorfor gør i som i gør? Er det bedre i jeres øjne om børn går i dyrt mærketøj eller billigt tøj? Vores to piger på 1 år og 8 mdr og 2 1/2 år har meget forskelligt tøj.Jeg køber tøj i H&M og det syntes jeg er en mellem ting mellem dyrt mærketøj og Bilka tøj.Og sommetider i Bilka,Føtex,Kvickly hvis de har noget flot/fedt, jeg elsker når mine piger har fedt tøj på, jeg har mest mærke tøj som lille fe, molo, ej sikken en leg osv,MEN jeg har aldrig givet fuld pris for det (det er jeg for nærrig til) hé hé jeg har købt meget af det brugt i genbrug og på nettet, eller når det er meget nedsat, syntes det er lækkert når de har blandet dyrt og billigt tøj på :-) Hvad med jer selv da i var børn? Hvad tøj blev i puttet i? Jeg havde altid billigt bilkatøj på, aflagt tøj fra min kusine, og så syede/ strikkede min mor mit tøj , jeg var altid flov over det:-(

altså Elias har meget blandet fra Molo, katvig Ej sikke lej, HogM, hjemme syet og hjemme strikket, føtex, bilka og arvet tøj og sådan.

Jeg køber det jeg synes om  (:  

som barn havde jeg "pænt tøj" og hverdags tøj og så havde jeg en kedeldragt når jeg var ude i skoven og legede(:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Mira0911

Vores kommer i Bilka, Føtex og kvickly tøj...  Man kan sagtens finde noget pænt i disse butikker... 

Anmeld

23. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Her køber vi H&M, Føtex, Bilka, NameIt og BombiBitt (men kun på lagersalg). Jeg er fuldstændig ligeglad med, hvad der står i nakken. Det vigtigste er, at det er pænt og smart

Så arver vi en del til Lina fra hendes kusine og det er bare super fedt

Anmeld

23. januar 2011

Lone Jakobsen

mine børn kommer mest i genbrugstøj eller tøj fra kvickly, bilka, tøj og sko eller outlet.

køber jeg en sjælden gang mærketøj, er det med store rabatter, eller (som tidligere nævnt) som genbrug.

Anmeld

23. januar 2011

Brams

bonanza skriver:

Jeg er nysgerrig om i klæder jeres børn i mærketøj eller billigt tøj?Og hvorfor gør i som i gør? Er det bedre i jeres øjne om børn går i dyrt mærketøj eller billigt tøj? Vores to piger på 1 år og 8 mdr og 2 1/2 år har meget forskelligt tøj.Jeg køber tøj i H&M og det syntes jeg er en mellem ting mellem dyrt mærketøj og Bilka tøj.Og sommetider i Bilka,Føtex,Kvickly hvis de har noget flot/fedt, jeg elsker når mine piger har fedt tøj på, jeg har mest mærke tøj som lille fe, molo, ej sikken en leg osv,MEN jeg har aldrig givet fuld pris for det (det er jeg for nærrig til) hé hé jeg har købt meget af det brugt i genbrug og på nettet, eller når det er meget nedsat, syntes det er lækkert når de har blandet dyrt og billigt tøj på :-) Hvad med jer selv da i var børn? Hvad tøj blev i puttet i? Jeg havde altid billigt bilkatøj på, aflagt tøj fra min kusine, og så syede/ strikkede min mor mit tøj , jeg var altid flov over det:-(

Jeg vil tro at ca. 95 % af det tøj der er i Lærkes skab, er fra "Name It". Synes det er super dejligt tøj, af en god kvalitet og til rimelige penge

Anmeld

23. januar 2011

slettet_7530

Det jeg synes er lækkert  tøsen er til Hello Kitty og så må deet nødvendigvis blive købt i HogM eller Føtex.

Mærketøj køber jeg fra nyt

Anmeld

23. januar 2011

cecilie1984

Min datter går stort set altid i mærketøj som molo, katvig, småfolk og hummel og andre.

men køber det meste på udsalg eller lettere brugt på trendsales.

jeg kan bedre lige deres kvalitet og design. Og en god plet fjerner findes ALTID i vores hjem, for selvfølgelig skal hun være barn og gridser og spilder.

Men hun har nu også tøj fra name it de har også meget pænt.

Anmeld

23. januar 2011

Lulle25

Vores børn går mest i Norlie, Gro, Poppy rose, hummel,miniature, levis, diesel og soft gallery. Deres overtøj er fra ver de terre. Elsker og købe tøj til ungerne og synes meget tøj fra bilka, hogm osv bliver hurtigt uformelig og fnulret. Har dog efter pigernes anvisning indimellem købt undertøj med heste, jordbærmarie osv på i nogle af de forretninger

Kh Louise elsker og shoppe tøj til ungerne

Anmeld

23. januar 2011

bonanza

Tak for svar piger :-)Jeg er nysgerrig for at vide om i ser dårligere på børn /forældre hvis barnet er klædt i billigt tøj?For mig er det lige meget hvad børn (og voksne) har på af tøj, bare det ser pænt og rent ud, må nok indrømme at jeg lige rynker bryn hvis jeg ser et "nusset" barn , altså et barn der er beskidt og tøjet er måget eller hullet......

Anmeld

23. januar 2011

mor-til-vanessa

bonanza skriver:

jeg køber for det meste h&m fordi jeg godt kan lide det, og fordi det ikke er for dyrt. de vokser så hurtig ud af det.

jeg har også mærke tøj, men ikke pga mærket, men fordi jeg lige synes at lige det stykke tøj er fedt. og køber for det meste på udsalg, da jeg er for nærig til at give 2-300 for nogle bukser og synes det er latterligt dyrt. og så er jeg på su og så har man mindre råd til det.

men køber egentlig bare det jeg synes er fedt og som jeg har råd til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.