Mærketøj eller "Bilka" tøj? Og hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.984 visninger
47 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

bonanza

Jeg er nysgerrig om i klæder jeres børn i mærketøj eller billigt tøj?Og hvorfor gør i som i gør? Er det bedre i jeres øjne om børn går i dyrt mærketøj eller billigt tøj? Vores to piger på 1 år og 8 mdr og 2 1/2 år har meget forskelligt tøj.Jeg køber tøj i H&M og det syntes jeg er en mellem ting mellem dyrt mærketøj og Bilka tøj.Og sommetider i Bilka,Føtex,Kvickly hvis de har noget flot/fedt, jeg elsker når mine piger har fedt tøj på, jeg har mest mærke tøj som lille fe, molo, ej sikken en leg osv,MEN jeg har aldrig givet fuld pris for det (det er jeg for nærrig til) hé hé jeg har købt meget af det brugt i genbrug og på nettet, eller når det er meget nedsat, syntes det er lækkert når de har blandet dyrt og billigt tøj på :-) Hvad med jer selv da i var børn? Hvad tøj blev i puttet i? Jeg havde altid billigt bilkatøj på, aflagt tøj fra min kusine, og så syede/ strikkede min mor mit tøj , jeg var altid flov over det:-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

ESV

Jeg køber tøj jeg syntes er pænt, ikke nødvendigvis det dyre.. Jeg er så forberedt på at tøj fra Føtex, Bilka, H&M måske ikke er af bedste kvalitet og dermed har begrænset leve tid men syntes også det er okay når ikke det koster så meget.

Gik også rigtig meget i arve tøj og meget billigt tøj og syntes også det var mega pinligt!!

Anmeld

23. januar 2011

B&J

jeg køber der hvor der er noget pænt om det er helt nyt mærketøj eller brugt tøj eller føtex osv tøj er lige glad bare det er pænt og min dreng får pænt og rent tøj på hverdag så er alt godt

Anmeld

23. januar 2011

quity

Jeg køber gerne "bilka" eller "kvickly" tøj, da 1) det er så kort tid de kan passe det og 2) jeg vil hellere have det mere tøj at skifte mellem.

Anmeld

23. januar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Køber det mine øjne synes om..... uanset om det er fra H&M eller det hedder Katvig eller Molo

Anmeld

23. januar 2011

eElak

Her er det lidt af det hele... og ligesom dig, så giver jeg sq ikke fuld pris for mærkevare tøj... 

jeg køber både nyt og brugt, hvadenten det er af mærkevaretøj eller alment supermarkedstøj 

efter jeg er blevet alene med knægten, er det dog oftest kun sidstnævnte jeg køber 

Jeg fik brugt tøj, eller supermarkedstøj da jeg var barn... Blev først flov over det, da jeg kom på efterskole, og nogle gjorde grin med det... Men ok - de tøser havde heller ikke meget hjerne.. 
Dog var det pinligt som barn, når man havde lapper på tøjet - det udsætter jeg IKKE knægten for, det er sikkert... 

Anmeld

23. januar 2011

Betteisen

Mine unger går i det jeg synes er flot/fedt... For mig er det ikke vigtigt at det er det dyreste.

Vi køber meget tøj i H&M, Name it og har også købt en del fra Bilka. Jeg er ikke vild med det de har i Kvickly/Super Brugsen og jeg synes faktisk det er noget dyrt i forhold til fx. H&M.

Mærketøj har de også... men jeg er en nærrig nordjyde, der elsker at støve gode tilbud op, så jeg tror faktisk ikke jeg har betalt fuld pris for fx Molo, Katvig, Hummel eller lign. Køber også gerne "brugt" tøj, men kun hvis det er "næsten som nyt".

Hvis jeg skulle se på det hele ud fra fornuften skulle de kun have billigt tøj, for jeg har godt nok mange gange været ærgelig over, at der er kommet pletter på tøjet (som ikke kan gå af i vask). ØV så er det surt hvis det har været alt for dyrt

Anmeld

23. januar 2011

L.J.L

bonanza skriver:

Jeg er nysgerrig om i klæder jeres børn i mærketøj eller billigt tøj?Og hvorfor gør i som i gør? Er det bedre i jeres øjne om børn går i dyrt mærketøj eller billigt tøj? Vores to piger på 1 år og 8 mdr og 2 1/2 år har meget forskelligt tøj.Jeg køber tøj i H&M og det syntes jeg er en mellem ting mellem dyrt mærketøj og Bilka tøj.Og sommetider i Bilka,Føtex,Kvickly hvis de har noget flot/fedt, jeg elsker når mine piger har fedt tøj på, jeg har mest mærke tøj som lille fe, molo, ej sikken en leg osv,MEN jeg har aldrig givet fuld pris for det (det er jeg for nærrig til) hé hé jeg har købt meget af det brugt i genbrug og på nettet, eller når det er meget nedsat, syntes det er lækkert når de har blandet dyrt og billigt tøj på :-) Hvad med jer selv da i var børn? Hvad tøj blev i puttet i? Jeg havde altid billigt bilkatøj på, aflagt tøj fra min kusine, og så syede/ strikkede min mor mit tøj , jeg var altid flov over det:-(

min søn har stort set kun mærketøj; molo, katvig, småfolk, hummel etc.

Dog er det meste af det brugt.

Køber næsten aldrig billigt tøj i supermarkederne da jeg ikke synes om kvalitet eller design.

Anmeld

23. januar 2011

frk Jensen

Altså... Min søn går i ALT muligt slags tøj... Jeg syns noget af det molo, katvig osv er grimt, men noget af det er også bare mega fedt..
Jeg nægter at gave 200 kr for en bluse, og så 1 gang han får den på, så spiser vi boller i karry, og han spilder ned af den..
Kunne aldrig finde på at betale fuld pris for mærketøj..
Jeg ville have købt en katvig flyverdragt til Marcus, men efter at have set tænks test over dem, gik jeg i kvickly efter en.. Den havde vundet tænk´s test de sidste mange år..

Jeg køber kun Ecco sko, da de bare sidder hammer godt på min søns fod..

Anmeld

23. januar 2011

morethanperfect

Min søn går stort set kun i mærketøj .. Jeg kan godt lide kvaliteten .. Jeg køber sjældent mærkevaretøj fra helt nyt , da det er dyrt , men køber det meste brugt som ser ud som nyt

Selvf. Har han noget tøj fra H&M , men det bliver kun brugt i " nødstilfælde" <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.