nu har jeg ikke nogen børn, men har da selv været lille og sød en gang 
jeg fik altid det "billige" tøj, altså, Bilka, og andre supermarkeder. Jeg var heller ikke populær, og blev mobbet meget. selv på efterskolen havde folk underlige blikke og ville ikke snakke med mig. men der var det ikke tøjet der kunne være noget galt med, for havde stortset ikke andet end dolce og gabbana, g-star osv.
Først da jeg startede på handelsskolen ( i en anden by, end den jeg boede i) , stoppede de underlige blikke, og folks nedladende ord. Dog havde jeg stadig mine dolce og gabbana t-shirts, men gjorde et andet første gangs indtryk, end på de andre skoler jeg havde været på.
Nu har jeg da også nogle kjoler eller lign, der er fra et dyrere mærke. men til hverdag går jeg i H&M, pieces, osv. og ingen vender øjne af mig. men har også fået en helt anden udstråling, selvværdet er oppe og så har jeg den bedste kæreste, som holder mig oppe. 
Tror at det med mærkevaretøj, er en tid man skal igennem i teenageårene, specielt hvis man ikke altid har haft det. men det ændre ikke en dyt med mobning. 
Anmeld