Hvor mange gange var du til teoriprøve inden du bestod?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

Hasselnødden

Tulle Mus skriver:

Det gør nu heldigvis ikke mig så meget, kan ikke lide og aflive dyr, men når de først er døde så kan jeg sagtens "ordne" dem selv..  (Not maskolin, i now)

Pisst, tror desværre ikke du hjælper dyrerne ved og dytte..  Hvis jægerne "står for" som det hedder, så kan du risikere at du jager dyrerne lige ud i løbet på bøssen...

TIL TS: Undskyld vi spamer din tråd med død og ødelæggelse..

Jeg kan ikke personligt tage livet af et dyr, men har heller ikke været i den situation hvor det har været nødvendig pågrund af lidelse så måske kunne jeg når det kom til stykket..

Er et dyr først dødt og det er et spiseligt et, så kan jeg også godt. Men sørger over alle dyr der er gået bort.

Av  så har jeg nok slået ret mange dyr ihjel med min uvidenhed! Jeg tænkte bare at de så løb i den anden retning, væk fra larmen... men det gør de så ikke...  ØV.

Til TS: Ja undskyld og håber du kan bære over med os, ellers må du oprette en hadetråd møntet på os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

lucas<3

Nicolinesmor170510 skriver:

ja, jeg skal op til teoripråve (i forbindelse med kørekort), og hold op hvor er jeg nervøs. Jeg skal op på torsdag, altså d. 27. jan.

Hvor mange gange var du oppe inden du bestod?

ej det her e virkelig pinligt..

jeg bestod 4 gang til teoriprøve.. og bestod 3 gang i køreprøve..  ´havde den samme køresagkyndige 2 gange og han dumpede mig første gan fordi jeg var nervøs og gik i stå mange mange og anden gang lavede jeg inegen fejl men det mente han. og så besti jeg-..

min kørelære var virkelig dårlig til og forklare og lære frqa sig.. ..

det skal nok gå.. held og lykke..

Anmeld

24. januar 2011

Bare mig..

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Jeg kan ikke personligt tage livet af et dyr, men har heller ikke været i den situation hvor det har været nødvendig pågrund af lidelse så måske kunne jeg når det kom til stykket..

Er et dyr først dødt og det er et spiseligt et, så kan jeg også godt. Men sørger over alle dyr der er gået bort.

Av  så har jeg nok slået ret mange dyr ihjel med min uvidenhed! Jeg tænkte bare at de så løb i den anden retning, væk fra larmen... men det gør de så ikke...  ØV.

Til TS: Ja undskyld og håber du kan bære over med os, ellers må du oprette en hadetråd møntet på os

Haha jeg tror det går Så fik jeg lige et godt grin også

Anmeld

24. januar 2011

Bare mig..

luppe-laban skriver:

ej det her e virkelig pinligt..

jeg bestod 4 gang til teoriprøve.. og bestod 3 gang i køreprøve..  ´havde den samme køresagkyndige 2 gange og han dumpede mig første gan fordi jeg var nervøs og gik i stå mange mange og anden gang lavede jeg inegen fejl men det mente han. og så besti jeg-..

min kørelære var virkelig dårlig til og forklare og lære frqa sig.. ..

det skal nok gå.. held og lykke..

Hihi, det kan sagtens være mig Jeg bliver altid SÅ nervøs, når det er noget hvor det virkelig gælder.. :/

Anmeld

24. januar 2011

lucas<3

Nicolinesmor170510 skriver:

Hihi, det kan sagtens være mig Jeg bliver altid SÅ nervøs, når det er noget hvor det virkelig gælder.. :/

syns det var så pinligt da jeg skulle skive det. jeg var den eneste der hvde svaret 4

Anmeld

27. januar 2011

Bare mig..

YES, jeg bestod her i første forsøg 5 Fejl, men det er ok, jeg BESTOD!!

Anmeld

27. januar 2011

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Tillykke med at du bestod :-)

Anmeld

27. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg var oppe 3 gange. De første 2 gang dumpede jeg med 6 fejl

Jeg bestod kørerprøven 1. gang  

Så lige, at du bestod 1. gang - STORT tillykke

Anmeld

27. januar 2011

Bare mig..

Tak.

MoarHvidovre, ja, der er mange der dumper fordi de havde seks fejl.. Og det er bare surt!!! Ja, jeg bestod idag Og tak!

Anmeld

27. januar 2011

Bare mig..

Problembarnet skriver:

Tillykke med at du bestod :-)

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.