Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja, jeg skal op til teoripråve (i forbindelse med kørekort), og hold op hvor er jeg nervøs. Jeg skal op på torsdag, altså d. 27. jan.
Hvor mange gange var du oppe inden du bestod?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tag det roligt... hvis du har fulgt med eller læst lidt kan du sagtens klare det... jeg kom igennem det med 1 fejl i første forsøg
held og lykke
Bestod 3 gang... Men så bestod jeg også køreprøven første gang.... Tror jeg var for nervøs også mis forstod jeg spørglsmålet...
Nicolinesmor170510 skriver: ja, jeg skal op til teoripråve (i forbindelse med kørekort), og hold op hvor er jeg nervøs. Jeg skal op på torsdag, altså d. 27. jan. Hvor mange gange var du oppe inden du bestod?
jeg var op tre gange.. jeg fik 6 fejl de først 2 gange mega røv og 2 gange den sidste gang.. og den sidste prøve var det samme som 1 gang, så var lidt bange for lave 6 fejl igen og så bestod jeg kørerprøve 1. gang
Bestod første gang, med 1 fejl
Jeg klarede teoriprøven og køreprøven i førsteforsøg
Vil bare ønske dig rigtig meget held og lykke
Skal selv til teoriprøve d. 1. feb
jeg bestod første gang med 0 fejl og indtil da havde jeg ikke bestået en eneste hos kørelæreren
Maja88 skriver: jeg bestod første gang med 0 fejl og indtil da havde jeg ikke bestået en eneste hos kørelæreren
Bestod første gang.... med ikke mindre end 0 fejl.. heheh!!!
Syntes den var meget nemmere end de "generalprøver" vi havde til teori....!!!
Så tag det ganske roligt.... det skal du nok klare...!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128