Hvor mange gange var du til teoriprøve inden du bestod?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

tinasmor

Nicolinesmor170510 skriver:

ja, jeg skal op til teoripråve (i forbindelse med kørekort), og hold op hvor er jeg nervøs. Jeg skal op på torsdag, altså d. 27. jan.

Hvor mange gange var du oppe inden du bestod?

Bare rolig teori er ikke så svært synes jeg. Bestod første gang med 0 fejl. Synes kørerprøven i KBhs myldretid var MEGET værre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Kruse90

jeg bestod første gang med 0 fejl

Anmeld

23. januar 2011

Hasselnødden

Bestod første gang med 1 fejl i teori og skulle så igennem gentagende forsøg til køreprøven  men fik det i 3 hug  jeg var skrækslagen!

Jeg kunne ikke leve uden kørekort den dag idag, men dengang nægtede jeg rent faktisk at tage et og køre i bil, for jeg frygtede sådan at jeg ville køre et dyr ned på et eller andet tidspunkt, og så ville jeg hellere lade være og undgå det helt.

Det er worst case scenario staidgvæk den dag idag - men heldigvis har jeg aldrig ramt nogen eller været ualmindelig tæt på. Har dog ramt en brandhane i en busk og bakket ind i en anden bil på en tankstation, men det er heldigvis materielt.

Anmeld

23. januar 2011

Sofia

Jeg bestod første gang. Desværre gik det ikke ligeså godt med selve køreprøven, der bestod jeg først anden gang!

Anmeld

23. januar 2011

Bom

Nicolinesmor170510 skriver:

ja, jeg skal op til teoripråve (i forbindelse med kørekort), og hold op hvor er jeg nervøs. Jeg skal op på torsdag, altså d. 27. jan.

Hvor mange gange var du oppe inden du bestod?

Bestod første gang til bil med 2 fejl og første gang til motorcykel med 1 fejl..

Bestod køreprøve til bil første gang, men måtte dog op to gange til motorcykel..

Held og lykke med det, det skal nu nok gå..

Anmeld

23. januar 2011

lisesp83

Jeg bestod første gang teori og køreprøve.

Bare rolig, det klarer du med bravur

Hepper på dig..

Anmeld

23. januar 2011

Bom

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Bestod første gang med 1 fejl i teori og skulle så igennem gentagende forsøg til køreprøven  men fik det i 3 hug  jeg var skrækslagen!

Jeg kunne ikke leve uden kørekort den dag idag, men dengang nægtede jeg rent faktisk at tage et og køre i bil, for jeg frygtede sådan at jeg ville køre et dyr ned på et eller andet tidspunkt, og så ville jeg hellere lade være og undgå det helt.

Det er worst case scenario staidgvæk den dag idag - men heldigvis har jeg aldrig ramt nogen eller været ualmindelig tæt på. Har dog ramt en brandhane i en busk og bakket ind i en anden bil på en tankstation, men det er heldigvis materielt.

Jeg har prøvet og køre et rådyr ned, det er bare det værste jeg har oplevet..  Kunne intet gøre, bremsede helt vildt, men det var glat og gled bare hen af vejen, kørte kun 50 men kunne stadig intet gøre, ramte så dyret og det røg ned i grøften, hentede så min svoger, som jeg var på vej efter, for så kunne vi lede efter dyret sammen, (ville ikke ud i mørket selv og klokken var halv fire og natten), vi fandt dyret, men det var ikke død...  Så måtte vække min far som er jæger, han kom så og slog det ihjel, men føj hvor var det klamt at man intet kan gøre...
Det sidder stadig i mig, når det er mørkt, så føler jeg at jeg kan se noget ud af øjn krogen, selvom der ikke er noget..

Anmeld

23. januar 2011

lulleh

bestod første gang.
var til teoriprøve om mandagen og fredag bestod jeg kører prøven..

Anmeld

23. januar 2011

FrkT

Bestod min teoriprøve 1. gang....

Anmeld

23. januar 2011

Talbutikken

Bestod første gang med 1 fejl og første gang med 1 fejl ved erverskørekortet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.