Hvor mange gange var du til teoriprøve inden du bestod?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

Bare mig..

Tak for jeres svar.. Kan hører, at jeg med sandsynlighed, ville kunne gøre det på omkring 3 forsøg hihi

Ej, men bare sådan for at se, om der er en tendens til, at man kommer op 10 gange...

I lokalerne, får jeg ALTID mange fejl, men måske jeg ikke koncentrerer mig ordentligt, for når jeg kører, går det faktisk super godt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Frøken J.

Nicolinesmor170510 skriver:

Tak for jeres svar.. Kan hører, at jeg med sandsynlighed, ville kunne gøre det på omkring 3 forsøg hihi

Ej, men bare sådan for at se, om der er en tendens til, at man kommer op 10 gange...

I lokalerne, får jeg ALTID mange fejl, men måske jeg ikke koncentrerer mig ordentligt, for når jeg kører, går det faktisk super godt..

Jeg bestod første gang, men bestod som regel ikke de der test-nogen til undervisningen. Jeg synes, at den til teoriprøven var meget nemmere end alle dem til undervisningen, men min lærer havde også sagt, det som regel var nemmere Tror jeg havde 2 eller 3 fejl til teoriprøven. Køreprøven bestod jeg også i første hug

Anmeld

23. januar 2011

SussieThyssen

ja, jeg skal op til teoripråve (i forbindelse med kørekort), og hold op hvor er jeg nervøs. Jeg skal op på torsdag, altså d. 27. jan.

Hvor mange gange var du oppe inden du bestod?

Bestod første gang begge dele

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. januar 2011

mybaby-girl

ja, jeg skal op til teoripråve (i forbindelse med kørekort), og hold op hvor er jeg nervøs. Jeg skal op på torsdag, altså d. 27. jan.

Hvor mange gange var du oppe inden du bestod?

Jeg bestod 3 gang, det er lykkens gang Men bestod køreprøven 1 gang Men jeg var vildt nervøs til teoriprøverne ..

Held & Lykke til dig

Anmeld

23. januar 2011

mor til 2 skønne piger .

bestod første gang

bar rolig det er ikke så slemt ,

Anmeld

23. januar 2011

katti24

jeg bestod første gang, men havde rigtig, rigtig mange fejl i dem man laver på køreskolen, så var os rigtig nervøs, så du skal nok klarer det...

Anmeld

23. januar 2011

saxa

Bestod teoriprøven 1.gang med 0 fejl Og efterfølgende køreprøven i første..

Held og lykke til dig!!! Det skal du nok klare

Anmeld

23. januar 2011

LinLin

Bestod 1. gang med 3 fejl. Bestod også køreprøven 1. gang Heldigvis!

Anmeld

23. januar 2011

Bare mig..

Tak for svarene, det gør mig da en smule mere rolig, at der alligevel er en del af jer, der har bestået første gang

Anmeld

23. januar 2011

Bare mig..

mortilfreja skriver:

Vil bare ønske dig rigtig meget held og lykke

Skal selv til teoriprøve d. 1. feb

Tak for det Og i lige måde så, da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.