Graviditetsvægt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

Aprilmor11

Babyklar skriver:

Okey , jeg har så ikk svært ved at tag på :s ..

Åhh, det er træls .. Men man taber jo meget når man har født .. Baby, moderkage, forstervand og sådan vejer jo ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Moar2011

betiinsen skriver:

min bmi lå i kategorien undervægtig inden, selvom jeg nu ikke selv synes og lå på vippen til normal vægtig.. jeg er i uge 23 og har taget 9 kg på, men det sidder sådan set kun på maven, min jordemoder sagde bare at min mave var stor ift. hvor langt jeg er henne

jeg var det samme som dig, inden jeg blev gravid. mit sidder os det meste på maven .. så vi får nok store maver, eller så står vores vægt stille når vi når længere hen måske

Anmeld

22. januar 2011

Moar2011

-Milla- skriver:

Jeg er 18+5 og har vel taget en 3½-4 kg på måske mere. Min bmi inden graviditeten sneg sig kun lige indefor normalvægtig, så tror måske også at det vil være lidt naturligt at jeg tager lidt mere på.
Jeg er stolt af min krop og mave og vil (prøve) at være det hele vejen for i mine øjne er en gravid kvinde - noget af det smukkeste.
Så det gælder også for os om at bære den stolthed i os, og udstråle den.
Så op med humøret, det er jo bare et tal, indeni den fine mave har du dit kommende kæreste eje. Så skidt være med om der er lidt ekstra her eller der, om din mave er lille eller stor.

skønne ord at høre

Anmeld

22. januar 2011

D-Micka

Babyklar skriver:

Synes nu os jeg har taget rimelig på når man kun tænker på at jeg har taget 4½-5kg på og er kun 21+3 idag .. men vejet os alt for lidt inden jeg blev gravid ..

Jeg synes nu ikke 5 kg lyder så slemt

Synes det lyder flot.. Du skal jo også tænke på du snart er halvejs

Anmeld

22. januar 2011

Chewy

Jeg er 26+5 og har taget 5-6 kg på. Håber jeg kan holde den under 15 kg

Anmeld

22. januar 2011

Moar2011

Aprilmor11 skriver:

Åhh, det er træls .. Men man taber jo meget når man har født .. Baby, moderkage, forstervand og sådan vejer jo ..

Ja, det rigtig, men folk sir tilgengæld de synes jeg bære maven flot og det heller ikk fordi jeg ser fed ud, har bare altid taget hva vægten sir, hvilket man nok ikk lige skal gør

Anmeld

22. januar 2011

Moar2011

D-Micka skriver:

Jeg synes nu ikke 5 kg lyder så slemt

Synes det lyder flot.. Du skal jo også tænke på du snart er halvejs

Ja er 21+3 idag, så er lidt over halvvejs

Anmeld

22. januar 2011

Moar2011

Chewy skriver:

Jeg er 26+5 og har taget 5-6 kg på. Håber jeg kan holde den under 15 kg

et var ikk meget du havde taget på endnu - men det kan jo nå at komme.. jeg håber under 10kg heh..

Anmeld

22. januar 2011

D-Micka

Babyklar skriver:

Ja er 21+3 idag, så er lidt over halvvejs

Jamen så har du jo slet ikke noget at klage over hihihi

Anmeld

22. januar 2011

noah3006

Jeg er i uge 34 og har taget 6,5 kg på.... er selv lidt overrasket over der ikke er kommet mere ¨på... men det kan da nå at komme endnu. men jeg trives og det gør baby også så det kun dejligt. Nyd du bare at din vægt ikke er den vilde stigning. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.