Graviditetsvægt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Jeg er 31+5 i dag og vægten siger +10 kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

-Milla-

Jeg er 18+5 og har vel taget en 3½-4 kg på måske mere. Min bmi inden graviditeten sneg sig kun lige indefor normalvægtig, så tror måske også at det vil være lidt naturligt at jeg tager lidt mere på.
Jeg er stolt af min krop og mave og vil (prøve) at være det hele vejen for i mine øjne er en gravid kvinde - noget af det smukkeste.
Så det gælder også for os om at bære den stolthed i os, og udstråle den.
Så op med humøret, det er jo bare et tal, indeni den fine mave har du dit kommende kæreste eje. Så skidt være med om der er lidt ekstra her eller der, om din mave er lille eller stor.

Anmeld

21. januar 2011

betiinsen

min bmi lå i kategorien undervægtig inden, selvom jeg nu ikke selv synes og lå på vippen til normal vægtig.. jeg er i uge 23 og har taget 9 kg på, men det sidder sådan set kun på maven, min jordemoder sagde bare at min mave var stor ift. hvor langt jeg er henne

Anmeld

22. januar 2011

Thereseh

Jeg er 18 +6 , og har taget 2,5 kg på 

Du skal ikke ta' din vægtstigning så tungt. Jeg er let overvægtig, og har fået at vide at det er flot hvis jeg holder mig under 10 kg, max 15. Hvis du er normalvægtig, skal du ikke tænke så meget over det, men selvfølgelig holde øje og tale med læge/jordmor hvis du er i tvivl. 

Spis sundt og varieret, og en muffin til lørdagskaffen 

Anmeld

22. januar 2011

Aprilmor11

Babyklar skriver:

ville lige høre jer ad og del også gern jeres stigning hvis i har lyst

Jeg er i uge 21+2 og har ca taget 4½ - 5kg på. -  er det meget? og er alt sammen fedt eller hvordan ?? ... - det meste sidder på maven , en lille smule på numse og lår , og en lille lille smule i ansigtet. ..

blir sådan lidt, hvad skal man kalde det trist måske, når jeg læser om andre der er ligeså langt henne som jeg, som ingenting har taget på endnu..  

Jeg er i uge 27+0 og spiser rigtig meget

Men har kun taget 2 kg på .. Lille manden er også meget lidt undervægtig, så det er vidst derfor .. Jeg har normalt svært ved at tag på ..

Kram ..

Anmeld

22. januar 2011

otlitrom

Thereseh skriver:

Jeg er 18 +6 , og har taget 2,5 kg på 

Du skal ikke ta' din vægtstigning så tungt. Jeg er let overvægtig, og har fået at vide at det er flot hvis jeg holder mig under 10 kg, max 15. Hvis du er normalvægtig, skal du ikke tænke så meget over det, men selvfølgelig holde øje og tale med læge/jordmor hvis du er i tvivl. 

Spis sundt og varieret, og en muffin til lørdagskaffen 

Vi er da ret seje, vi to. Lige langt, og lige lidt i vægt.. Og med de samme vejledninger fra læge og JM!

Sund fornuft, så går det hele

Anmeld

22. januar 2011

D-Micka

Babyklar skriver:

Jeg er i uge 21+2 og har ca taget 4½ - 5kg på. -  er det meget? og er alt sammen fedt eller hvordan ?? ... - det meste sidder på maven , en lille smule på numse og lår , og en lille lille smule i ansigtet. ..

blir sådan lidt, hvad skal man kalde det trist måske, når jeg læser om andre der er ligeså langt henne som jeg, som ingenting har taget på endnu..  

Puhaaa, jeg er 33+5 idag og har taget hele 27 kg på 

Bliver jo helt flov når man ser hvor lidt i andre har taget på

Anmeld

22. januar 2011

Bondepigen

Babyklar skriver:

Hvis dit bmi er for højt, må du helst højst tage omk. 10 kg på, men er dit bmi fint må man gerne tage 15 kg på...

Kender dog flere der har taget 25-30 kg på og tabt det hele igen efter endt amning...

Nogle tager mest på i starten, andre mest i slutningen. Med min første tog jeg ca. 8 kg på i alt, da jeg tabte 2 kg i starten.

Denne gang (jeg er pt i uge 15+4) har jeg indtil videre tabt mig 4 kg.. De to taber jeg åbenbart med det samme jeg bliver gravid... Men der skal nok komme nogen på sidst i graviditeten...det er åbenbart der jeg tager mest på...

Anmeld

22. januar 2011

Moar2011

Aprilmor11 skriver:

Jeg er i uge 27+0 og spiser rigtig meget

Men har kun taget 2 kg på .. Lille manden er også meget lidt undervægtig, så det er vidst derfor .. Jeg har normalt svært ved at tag på ..

Kram ..

Okey , jeg har så ikk svært ved at tag på :s ..

Anmeld

22. januar 2011

Moar2011

D-Micka skriver:

Puhaaa, jeg er 33+5 idag og har taget hele 27 kg på 

Bliver jo helt flov når man ser hvor lidt i andre har taget på

Synes nu os jeg har taget rimelig på når man kun tænker på at jeg har taget 4½-5kg på og er kun 21+3 idag .. men vejet os alt for lidt inden jeg blev gravid ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.