Syntes min mor er lidt træls nu.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

mullesmith2

Mor-til-Hasse skriver:

Ja jeg synes også det er synd for hende, at skulle forsvarer HVORFOR hun føler sådan med sin mor! jeg tror egentlig også jeg ville blive ret skuffet hvis min mor gang på gang lovede at passe og så der liiiige pludselig kom noget i vejen.. HVER GANG så tror jeg også bare jeg ville knalde røret på hvis undskyldningerne kom væltende..

kram signe - som heldigvis har en mor som elsker at have lidt tid ed bettemanden...

Ja det er ligenøjagtig sådan jeg har det når jeg snakker med hende, hun lover dit og dat, men det ender altid med at det ikke bliver til noget. Bliver sku bare så skuffet hver gang, jeg lærer det nok aldrig at jeg ikke kan stole på min egen mor hva det angår. Lidt øv men det kommer jo nok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

signe.

mullesmith2 skriver:

Ja det er ligenøjagtig sådan jeg har det når jeg snakker med hende, hun lover dit og dat, men det ender altid med at det ikke bliver til noget. Bliver sku bare så skuffet hver gang, jeg lærer det nok aldrig at jeg ikke kan stole på min egen mor hva det angår. Lidt øv men det kommer jo nok.

ja jeg kan virkelig godt følge dig... er du ikke også den eneste med børn?

Anmeld

19. januar 2011

tinasmor

Diana... skriver:

Hov ej nu lyver jeg han sov hos sin DP for 7 dage siden fordi jeg skulle føde. 

WOW TILLYKKE MED DEN LILLE NY

Anmeld

19. januar 2011

tinasmor

Hov ej nu lyver jeg han sov hos sin DP for 7 dage siden fordi jeg skulle føde. 

HOV DOBBELT INDLÆG

Anmeld

19. januar 2011

mullesmith2

Mor-til-Hasse skriver:

ja jeg kan virkelig godt følge dig... er du ikke også den eneste med børn?

Jo det er min mors eneste bønebørn hvis det er det du mener

Anmeld

19. januar 2011

Laulund87

mullesmith2 skriver:

Nej og det er det der gør mig så skuffet og ked af det når hun lover og ikke holder det. Det kan man da ikke være bekendt

Nej det er dårlig stil

Anmeld

19. januar 2011

Laulund87

LilyMarleen skriver:

Jeg syntes det er synd og skam at du skal forsvare dig selv på den måde, jeg bliver simpelthen så arrig, på dine vejne.

Anmeld

19. januar 2011

Kløver

mullesmith2 skriver:

Jeg skrev en besked igår til min mor for at høre om hun måske ville passe mine drenge en dag så kunne jeg passe den ungdomsklub hun arbejder i. Trææænger bare sådan til at komme ud blandt andre mennesker, går og bliver ør i hovedet af at gå herhjemme dagen lang. Hun ringede så og sagde hun kunne passe dem fredag formiddag... så kunne min stedfar bare hente deres barnevogn i hans firmabil efter arbejde. Men så kom hun til at tænke på at hun også bare kunne passe dem fra torsdag aften for hun havde egentlig også fri torsdag, men så åh nej det kunne hun ikke alligevel for hun skal have Mathias (min bror på 8år) i skole fredag morgen så det er nok bedre det er fra fredag eftermiddag til lørdag engang, men nååå nej hun har jo babysvømmning om lørdagen måtte min stedfar lige minde hende på kunne jeg høre i rørret. Nå men så ihvertfald lørdag til søndag, og hun kunne da også lige kigge forbi på torsdag...

Tænkte bare DU GODESTE og endte bare med at sige, jamen jeg tænker lige lidt over det så. Og hun svarede jo aldrig på det jeg reelt spurgte om i sms'en om jeg måtte passe hendes klub en dag og hun så kunne passe drengene her!! Sådan er det bare hver eneste gang man vil spørge hende om hjælp til noget så ender det altid med at det bliver aflyst fra hendes side. Syntes det er så pisse træls. Hun er satme bare ikke en rigtig mormor altså. Øv Dengang jeg var meget højgravid med 7kg babyer og vejede 131kg og knap kunne gå ville hun også komme ned og gøre rent og hjælpe med alt muligt... men kom hun nogensinde??? næh. Jeg er bare så pisse træt af at hun siger hun vil alt muligt og det bliver ikke til en skid. Jeg har sagt til hende at jeg er så dårlig til at be om hjælp, fordi jeg egentlig syntes det er lidt et nederlag at erkende at jeg ikke kan klare alting selv. Og så når jeg ber hende om hjælp så bliver det ikke til noget.

Ja jeg ville lige komme ud med mine frustrationer inden manden kommer hjem fra arbejde, så skal han også serviceres (åh gud det er hårdt at være husmor). Kan virkelig tude hele tiden igen nu, har sku nok bare lidt ondt af mig selv for tiden.  Kram til alle baby'brugerne

Sender lige en stor krammer

Kan dælme godt forstå dig, 2 små på samme tid, og når man så beder om hjælp, blive affærdiget på den måde... øv.... Har du ikke nogle andre som kan hjælpe, når du nu ikke kan forvente noget fra din mor, eller at din kæreste kan tage børnene en dag i en weekend, hvor du kan komme ud, måske på en veninde tur. Kunne også være svigerforældrene kunne være behjælpelige så dig og kæresten sammen kunne komme afsted, måske ud at spise

Håber du finder ud af noget, for kan godt forstå hvis du har brug for at koble fra engang imellem. Har du snakket med din mor, så hun forstår, hvordan du får det, med de her ting. Måske det kunne hjælpe

håber ihvertfald det bedste

Anmeld

19. januar 2011

mullesmith2

Maja84 skriver:

Sender lige en stor krammer

Kan dælme godt forstå dig, 2 små på samme tid, og når man så beder om hjælp, blive affærdiget på den måde... øv.... Har du ikke nogle andre som kan hjælpe, når du nu ikke kan forvente noget fra din mor, eller at din kæreste kan tage børnene en dag i en weekend, hvor du kan komme ud, måske på en veninde tur. Kunne også være svigerforældrene kunne være behjælpelige så dig og kæresten sammen kunne komme afsted, måske ud at spise

Håber du finder ud af noget, for kan godt forstå hvis du har brug for at koble fra engang imellem. Har du snakket med din mor, så hun forstår, hvordan du får det, med de her ting. Måske det kunne hjælpe

håber ihvertfald det bedste

har bare sgat til min mor at jeg har svært ved at be andre om hjælp til at tage børnene nettop fordi der er to på en gang og jeg syntes også det er meget at forlange af andre folk som jeg ikke kender på samme måde som man kender ens mor. Og min kæreste syntes også det er svært at passe dem begge på en gang og det er ikke noget han ville kunne gøre i flere timer så jeg kunne tage på venindetur. Men altså jeg skal jo også nok klare det uden at få dem passet nogensinde, det er der jo mange andre der har klaret også. Jeg er bare så langt nede at jeg hele tiden tænker på at jeg bare så gerne kun ville have haft et barn som jeg ammede så jeg bare kunne tage barnet over i sengen om natten og ikke skulle ud og varme flasker til to. Jeg føler mig ikke engang glad for børnene tiltider, og det gør da ondt i hjertet at man får sådan nogen tanker om sine egne små pus. Elsker dem jo så meget, men trænger da bare lige til luft engangimellem.

Anmeld

19. januar 2011

Kløver

mullesmith2 skriver:

har bare sgat til min mor at jeg har svært ved at be andre om hjælp til at tage børnene nettop fordi der er to på en gang og jeg syntes også det er meget at forlange af andre folk som jeg ikke kender på samme måde som man kender ens mor. Og min kæreste syntes også det er svært at passe dem begge på en gang og det er ikke noget han ville kunne gøre i flere timer så jeg kunne tage på venindetur. Men altså jeg skal jo også nok klare det uden at få dem passet nogensinde, det er der jo mange andre der har klaret også. Jeg er bare så langt nede at jeg hele tiden tænker på at jeg bare så gerne kun ville have haft et barn som jeg ammede så jeg bare kunne tage barnet over i sengen om natten og ikke skulle ud og varme flasker til to. Jeg føler mig ikke engang glad for børnene tiltider, og det gør da ondt i hjertet at man får sådan nogen tanker om sine egne små pus. Elsker dem jo så meget, men trænger da bare lige til luft engangimellem.

puh kan sagtens forstå dig, det er også en mundfuld med 2. Det er jo ikke fordi du ikke elsker dine børn, men alle har en grænse, og man har jo brug for en smule frihed engang imellem. Det er jo også vigtigt du får dine batterier ladet op, så du ikke kører dig selv helt ned, måske med tiden din kæreste kan klare det lidt længere ad gangen, man kunne håbe, for det er jo også hårdt for dig at stå alene med begge 2, og du er jo mor 24/7 så ikke underligt hvis du engang imellem, får brug for et pusterum

måske det kunne hjælpe at tage en ekstra snak med din mor, og være alvorlig når i snakker om det, og forklare hende, hvad det gør når hun tilbyder og så skuffer dig på den måde. Ikke forlange hun skal passe dem, men at du måske bare vil vide hvad du kan forvente, og du har behov for hende, men hun også må melde klart ud, så du ikke får forventninger hun ikke kan leve op til, for dme giver hun jo selv, men svigter, og er jo heller ikke fair. Kan sagtens forstå du ikke vil forlange noget af folk, men kunne måske alligevel at din svigermor en aften evt havde lyst til at være hos jer, og hjælpe din kæreste med børnene, så var de 2 om opgaven, og kunne få noget tid sammen, måske det var en mulighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.