Synes det er lidt svært det du fortæller, har ikke læst hele tråden. Kan selvfølgelig godt forstå du synes det er hårdt og have tvillinger og det er da traels din mor lover noget hvorefter hun laver om på aftalerne.
Men hvis jeg var dig ville jeg fortælle min mor hvordan jeg har det, måske hun forstår dig bedre så?
Venter selv nr. 4 og får aldrig vores børn passet, synes egentlig mine egne forældre er gode til lige og kigge forbi en eftermiddag, men mine svigerforældre kommer aldrig. Og synes det er synd for pigerne som er 3 og 9 år, vores søn på 20 mdr forstår jo ikke helt endnu hvor længe der går mellem vi ser dem.
Mine forældre siger ofte til min bror som tit får passet børn hos dem at de jo ikke har børn mere og derfor er i deres fulde ret til at sige nej.Og de har jo ret,men håber ikke selv jeg tænker sådan til den tid. Blev selv passet rigtig meget af min mormor,men tiderne er jo helt anderledes nu, så mormødre er jo ikke som de var da vi var børn, og det må man jo acceptere. Din mor virker meget aktiv, og hvis hun har en dreng på 8 år også har hun jo også selv en der skal passes op derhjemme,samtidig med babysvømning og de andre ting du nævnte, så måske er hun fyldt op. Men tal med hende om det, det er det man kommer længst med. Og ellers tænker jeg at din mand kan tage over mens du går på cafe med en veninde eller noget andet du har lyst til, det er jo også hans unger
Kh Louise
Anmeld