mullesmith2 skriver:
Jeg har ikke haft dem passe hos min mor mere end en gang, og jeg spørger aldrig om hun vil, det var kun fordi jeg trængte til at komme ud jeg spurgte om hun måske ville have dem en dag så kunne jeg passe hendes arbejde. Jeg er ikke typen der regner med at folk bare er der når jeg har brug for det, overhovedet ikke. Men blev ig bliver altid så skuffet når hun foreslår en helt masse og man glæder sig og det så ik bliver til noget alligevel.
Men hvor gamle er de børn? Kunne du ikke finde en barnepige hvis det er du har behov for at komme ud..
jeg synes ikke man skal forvente at ens mor gider børnene når man selv lige har brug for det...men snarere håbe på at de har lyst når det vil være til gavn og glæde begge veje rundt..altså når de små pus selv kan give udtryk for eller vise at de gerne vil.
Kan du ikek få din mand til at passe dem...? den løsning har jeg altid brugt...også for børnenes skyld så de er hjemme i vante omgivelser med en af de to tætteste mennesker..
Men altså, kan høre vi ser forskelligt på det..jeg kan ikke forstå dine forventninger til din mor...og da slet ikke hvis det er sådan at hun lover en masse hun ikke holder...så ville jeg lade være med at aftale noget...den her frostod jeg bare på dig var noget du havde bedt om og ikke noget hun havde foreslået?
Anmeld