Syntes min mor er lidt træls nu.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Ox.

TbCp skriver:

Jeg må give dig ret!

At hun i det hele taget har lyst til at tage børnene synes jeg du skal glæde dig over, og at hun vil gøre det så du bare har helt fri, og ikke skal overtage hendes arbejde i den klub, synes jeg da bare må være rart!

Det er uden tvivl hårdt at være tvillingemor, jeg tager sgu hatten af for jer, så håber du kan finde lidt "aflastning" ind imellem alligevel så du ikke går helt i brædderne

Må erklære mig enig

Må indrømme at jeg ikke synes du har ret til at være sur på hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

mullesmith2

Eva. skriver:

Måske man bare skal afstemme ens forventninger med virkeligheden...der er mange måder at være mormor på og jeg synes nu ikke man kan tillade sig at blive sur over at ens mor ikke gør som man nu siger...bare det hun vil tage dem er da skønt, men det skal vel også passe ind i hendes kram...hun lyder som om hun også har en del i hendes liv.

Dine børn er små, bare vent til de når en alder hvor de kan bestemme hvornår de har lyst til at se mormor, så er det noget andet og sikkert også meget sjovere for hende og dem.

Så ja,..jeg må indrømme at jeg ikke helt kan følge dig her.

Kan du ikek få din mand til at passe dem og så kan du tage i den klub med din mor eller tage ud med en veninde..

Jeg har ikke haft dem passe hos min mor mere end en gang, og jeg spørger aldrig om hun vil, det var kun fordi jeg trængte til at komme ud jeg spurgte om hun måske ville have dem en dag så kunne jeg passe hendes arbejde. Jeg er ikke typen der regner med at folk bare er der når jeg har brug for det, overhovedet ikke. Men blev ig bliver altid så skuffet når hun foreslår en helt masse og man glæder sig og det så ik bliver til noget alligevel.

Anmeld

19. januar 2011

Aves.

mullesmith2 skriver:

Jeg har ikke haft dem passe hos min mor mere end en gang, og jeg spørger aldrig om hun vil, det var kun fordi jeg trængte til at komme ud jeg spurgte om hun måske ville have dem en dag så kunne jeg passe hendes arbejde. Jeg er ikke typen der regner med at folk bare er der når jeg har brug for det, overhovedet ikke. Men blev ig bliver altid så skuffet når hun foreslår en helt masse og man glæder sig og det så ik bliver til noget alligevel.

Men hvor gamle er de børn? Kunne du ikke finde en barnepige hvis det er du har behov for at komme ud.. jeg synes ikke man skal forvente at ens mor gider børnene når man selv lige har brug for det...men snarere håbe på at de har lyst når det vil være til gavn og glæde begge veje rundt..altså når de små pus selv kan give udtryk for eller vise at de gerne vil.

Kan du ikek få din mand til at passe dem...? den løsning har jeg altid brugt...også for børnenes skyld så de er hjemme i vante omgivelser med en af de to tætteste mennesker..

Men altså, kan høre vi ser forskelligt på det..jeg kan ikke forstå dine forventninger til din mor...og da slet ikke hvis det er sådan at hun lover en masse hun ikke holder...så ville jeg lade være med at aftale noget...den her frostod jeg bare på dig var noget du havde bedt om og ikke noget hun havde foreslået?

Anmeld

19. januar 2011

mullesmith2

Laulund87 skriver:

Hmm jeg kan nu altså godt forstå at du er ked af det..

Hvis din mor hele tiden lover noget og så ikke gør det alligevel, det er da skuffende Rigtigt nok at man ikke skal forvente en masse af bedster'ne, men hvis hun selv har sagt hun vil hjælpe..

Kan du ikke sige til hende at hun ikke skal komme og sige hun vil hjælpe hvis hun ikke mener det? Kunne måske forstå hvis hun en enkelt gang måtte aflyse af en eller anden grund, men hvis det er hele tiden..Det kan jeg godt forstå du er træt af

Hader altså tomme løfter..

Tror du er den eneste der forstod mit indlæg. Jeg er bare ikke typen der ber om hjælp og ikke engang af min egen mor. Hun tilbyder selv hjælpen og jeg tager da imod med hun aflyser altid. Og det er bare så træls at den ene gang man så syntes at nu bliver jeg nok nød til at be om lidt aflastning inden jeg går nedenom og hjem så kan hun alt mulig og alligevel ingen ting. Jeg forventer skam ikke at hun bare skal hoppe og springe for mig men når hun selv har sagt så mange gange hun vil elske at passe dem og jeg skal bare sige til så kommer hun og åh og ih. Jeg har svært ved at be andre om at passe drengene fordi jeg ved at det er hårdt og tiltider stressende og det vil jeg da gerne skåne andre for, det er jo hårdt for andre lige at passe to spædbørn når man ikke er vandt til det.

Anmeld

19. januar 2011

mullesmith2

Eva. skriver:

Men hvor gamle er de børn? Kunne du ikke finde en barnepige hvis det er du har behov for at komme ud.. jeg synes ikke man skal forvente at ens mor gider børnene når man selv lige har brug for det...men snarere håbe på at de har lyst når det vil være til gavn og glæde begge veje rundt..altså når de små pus selv kan give udtryk for eller vise at de gerne vil.

Kan du ikek få din mand til at passe dem...? den løsning har jeg altid brugt...også for børnenes skyld så de er hjemme i vante omgivelser med en af de to tætteste mennesker..

Men altså, kan høre vi ser forskelligt på det..jeg kan ikke forstå dine forventninger til din mor...og da slet ikke hvis det er sådan at hun lover en masse hun ikke holder...så ville jeg lade være med at aftale noget...den her frostod jeg bare på dig var noget du havde bedt om og ikke noget hun havde foreslået?

Ja det er rigtig jeg spurgte hende om hun ville bytte "job" for en dag. Fordi hun har sagt så mange gange jeg bare skal sige til....

Anmeld

19. januar 2011

Laulund87

mullesmith2 skriver:

Tror du er den eneste der forstod mit indlæg. Jeg er bare ikke typen der ber om hjælp og ikke engang af min egen mor. Hun tilbyder selv hjælpen og jeg tager da imod med hun aflyser altid. Og det er bare så træls at den ene gang man så syntes at nu bliver jeg nok nød til at be om lidt aflastning inden jeg går nedenom og hjem så kan hun alt mulig og alligevel ingen ting. Jeg forventer skam ikke at hun bare skal hoppe og springe for mig men når hun selv har sagt så mange gange hun vil elske at passe dem og jeg skal bare sige til så kommer hun og åh og ih. Jeg har svært ved at be andre om at passe drengene fordi jeg ved at det er hårdt og tiltider stressende og det vil jeg da gerne skåne andre for, det er jo hårdt for andre lige at passe to spædbørn når man ikke er vandt til det.

Jeg synes bestemt ikke du virker forkælet og kan ikke lige forstå hvordan det kan se sådan ud

Nå men, jeg synes i hvert fald også det er træls når man tror man kan regne med folk, og det kan man så ikke alligevel Altså hun skal da ikke tilbyde noget hvis ikke hun mener det!

Jeg kan kun forestille mig det er hårdt med to små

Anmeld

19. januar 2011

Aves.

mullesmith2 skriver:

Ja det er rigtig jeg spurgte hende om hun ville bytte "job" for en dag. Fordi hun har sagt så mange gange jeg bare skal sige til....

Og det ville hun så ikke.. Glæd dig over at babystadiet heldigvis er den korteste tid man har børn...hvad med den mand, kan han ikke tage over?

Anmeld

19. januar 2011

Aves.

mullesmith2 skriver:

Jeg forstår sagtens dit behov..jeg mener bare du må lade din mand tage over...så du kan få luft..I er jo to om det..

Anmeld

19. januar 2011

mullesmith2

Muffi<3 skriver:

Jeg må give Eva ret

I mine ører lyder du (sorry) lidt forkælet ,,,

Vær du bare glad for du har en mor , jeg kunne godt have brugt en mor ind i mellem ,,

Forkælet.... det er nok noget af det sidste jeg er....

Anmeld

19. januar 2011

Lady Marion <3

mullesmith2 skriver:

Forkælet.... det er nok noget af det sidste jeg er....

Det er bare måden du skriver det på ,,, Jeg tænker bare wooww en hel aften , nat-formiddag uden børn   Jeg ville være overvældet ,, Jeg har ingen forældre til at hjælpe og forrige weekend prøvede manden og jeg at sove en enkelt nat uden barn ,, Han er snart 2 år og det er første gang han er blevet passet ...  Ganske enkelt fordi vi ikke har muligheden .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.