Syntes min mor er lidt træls nu.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Lady Marion <3

mullesmith2 skriver:

Forkælet.... det er nok noget af det sidste jeg er....

Jeg tænker også hvad med børnenes far ?? Du kunne da fint tage nogle aftener/ weekender med veninderne   Det er sådan vi gør her .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

TbCp

mullesmith2 skriver:

Tror du er den eneste der forstod mit indlæg. Jeg er bare ikke typen der ber om hjælp og ikke engang af min egen mor. Hun tilbyder selv hjælpen og jeg tager da imod med hun aflyser altid. Og det er bare så træls at den ene gang man så syntes at nu bliver jeg nok nød til at be om lidt aflastning inden jeg går nedenom og hjem så kan hun alt mulig og alligevel ingen ting. Jeg forventer skam ikke at hun bare skal hoppe og springe for mig men når hun selv har sagt så mange gange hun vil elske at passe dem og jeg skal bare sige til så kommer hun og åh og ih. Jeg har svært ved at be andre om at passe drengene fordi jeg ved at det er hårdt og tiltider stressende og det vil jeg da gerne skåne andre for, det er jo hårdt for andre lige at passe to spædbørn når man ikke er vandt til det.

Det kan godt være jeg forstod dit indlæg forkert.... men endte i da ikke med at finde en dag hun kunne tage dem? altså sagde hun ikke ja til lørdag til søndag?

Anmeld

19. januar 2011

Diana...

Muffi<3 skriver:

Det er bare måden du skriver det på ,,, Jeg tænker bare wooww en hel aften , nat-formiddag uden børn   Jeg ville være overvældet ,, Jeg har ingen forældre til at hjælpe og forrige weekend prøvede manden og jeg at sove en enkelt nat uden barn ,, Han er snart 2 år og det er første gang han er blevet passet ...  Ganske enkelt fordi vi ikke har muligheden .

Helt enig. 

Og hvad er en rigtig mormor? Du skriver hun bare ikke er en rigtig mormor? 

Knus Diana der heller ikke har prøvet en nat uden børn og tja faktisk max 4 timer uden børn i 2 år. 

Anmeld

19. januar 2011

LilyMarleen

Jeg syntes det er synd og skam at du skal forsvare dig selv på den måde, jeg bliver simpelthen så arrig, på dine vejne.

Anmeld

19. januar 2011

Diana...

Diana... skriver:

Helt enig. 

Knus Diana der heller ikke har prøvet en nat uden børn og tja faktisk max 4 timer uden børn i 2 år. 

Hov ej nu lyver jeg han sov hos sin DP for 7 dage siden fordi jeg skulle føde. 

Anmeld

19. januar 2011

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Helt enig. 

Præcis , og en moderne mormor i dag har selv travlt med sit

Anmeld

19. januar 2011

mullesmith2

Laulund87 skriver:

Jeg synes bestemt ikke du virker forkælet og kan ikke lige forstå hvordan det kan se sådan ud

Nå men, jeg synes i hvert fald også det er træls når man tror man kan regne med folk, og det kan man så ikke alligevel Altså hun skal da ikke tilbyde noget hvis ikke hun mener det!

Jeg kan kun forestille mig det er hårdt med to små

Nej og det er det der gør mig så skuffet og ked af det når hun lover og ikke holder det. Det kan man da ikke være bekendt

Anmeld

19. januar 2011

signe.

LilyMarleen skriver:

Jeg syntes det er synd og skam at du skal forsvare dig selv på den måde, jeg bliver simpelthen så arrig, på dine vejne.

Ja jeg synes også det er synd for hende, at skulle forsvarer HVORFOR hun føler sådan med sin mor! jeg tror egentlig også jeg ville blive ret skuffet hvis min mor gang på gang lovede at passe og så der liiiige pludselig kom noget i vejen.. HVER GANG så tror jeg også bare jeg ville knalde røret på hvis undskyldningerne kom væltende..

kram signe - som heldigvis har en mor som elsker at have lidt tid ed bettemanden...

Anmeld

19. januar 2011

mullesmith2

Jamen nej okay jeg skal nok ikke brokke mig over noget kan jeg godt høre. Jeg syntes bare lige det for første gang var lidt hårdt at have tvillinger og blev lidt ked af at min mor er så vægelsindet at hun ikke engang bare kan sige nej eller tage en beslutning til om hun kan passe dem nogle timer når man så endelig spørger. Hun endte godt nok med at sige hun kunne tage dem fra lørdag til søndag men jeg tør nærmest ikke stole på hun mener det fordi hun så tit bare har sagt fra i sidste øjeblik.

Det var såmænd ikke for at lyde forkælet eller noget somhelst for det syntes jeg da slet ikke jeg er.

Anmeld

19. januar 2011

signe.

mullesmith2 skriver:

Jamen nej okay jeg skal nok ikke brokke mig over noget kan jeg godt høre. Jeg syntes bare lige det for første gang var lidt hårdt at have tvillinger og blev lidt ked af at min mor er så vægelsindet at hun ikke engang bare kan sige nej eller tage en beslutning til om hun kan passe dem nogle timer når man så endelig spørger. Hun endte godt nok med at sige hun kunne tage dem fra lørdag til søndag men jeg tør nærmest ikke stole på hun mener det fordi hun så tit bare har sagt fra i sidste øjeblik.

Det var såmænd ikke for at lyde forkælet eller noget somhelst for det syntes jeg da slet ikke jeg er.

som jeg skrev ovenover er det da også helt uforståeligt hvorfor du sådan skal forsvarer dig selv..! synes du er i din gode ret til at være skuffet og vred... og nej det vist ikke det man kalder forkælelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.