Han vil ikke spise det han skal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

SussieThyssen

Laulund87 skriver:

Du kan godt nævne det for hende, men nogle sp'er meget snæversynet så det er ikke sikkert hun vil "godkende" detMen som de andre skriver, du skal gøre hvad du føler er rigtigt.

Det skal jo være en god oplevelse for ham at spise og det er klart han ikke vil hvis hans grænser bliver overtrådt. Vi ved alle hvor grimt det er at få maden galt i halsen

Han skal nok lære det med tiden

Nemlig.

Kan huske jeg engang blev fodret af min mormor...jeg var ganske lille, men i guder..hun proppede mos ned i halsen på mig, så jeg var ved at brække mig. 
Så lille jeg var...måske halvandet år...så glemmer jeg det aldrig.
Heldigvis kom min mor og redede mig
Men i lang tid havde jeg det meget svært lige netop med kartoffelmos.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Laulund87

Low skriver:

ja det skal han nok lære .

Det er rart at vide at min idé om at ikke give ham så mange klumper og hasper er helt fin

Den er rigtig god!

Anmeld

18. januar 2011

Laulund87

SussieThyssen skriver:

Nemlig.

Kan huske jeg engang blev fodret af min mormor...jeg var ganske lille, men i guder..hun proppede mos ned i halsen på mig, så jeg var ved at brække mig. 

Ej puha Jeg synes desværre tit der er en tendens til at sætte tid på hvornår børn skal lære de forskellige ting og det er så synd Man kan altså ikke skære alle børn over én kam..

Anmeld

18. januar 2011

Low

Her er et billede af han får maden galt i halsen. Jeg havde faktisk gjort brødet lidt vådt med noget vand for han ikke skulle få det galt i halsen. Nu må i ikke tro at jeg sad og ventede på han fik det galt i halsen og så tog et billede . Jeg sad og tog billeder af ham imens han spise og i det jeg tager et billede kan han bare ikke få luft og jeg lagde selvfølgelig mobilen væk med det samme og tog ham os af stolen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. januar 2011

SussieThyssen

Laulund87 skriver:

Ej puha Jeg synes desværre tit der er en tendens til at sætte tid på hvornår børn skal lære de forskellige ting og det er så synd Man kan altså ikke skære alle børn over én kam..

Nix...det hverken kan eller skal man.

Anmeld

18. januar 2011

Low

Her er et billede af han får maden galt i halsen. Jeg havde faktisk gjort brødet lidt vådt med noget vand for han ikke skulle få det galt i halsen. Nu må i ikke tro at jeg sad og ventede på han fik det galt i halsen og så tog et billede . Jeg sad og tog billeder af ham imens han spise og i det jeg tager et billede kan han bare ikke få luft og jeg lagde selvfølgelig mobilen væk med det samme og tog ham os af stolen.

Anmeld

18. januar 2011

Low

SussieThyssen skriver:

Nemlig.

Ej det må godt nok ikke have været rart!. Især når du kan huske det 

Anmeld

18. januar 2011

Low

Low skriver:

Hov nu er billedet væk 

Anmeld

18. januar 2011

B&J

Low skriver:

Jeg plejer at være glad for hende man det her omkring hans mad er jeg slet ikke enig med hende om

nej kan jeg godt forstå

Anmeld

18. januar 2011

Laulund87

Low skriver:

Det ser ikke rart ud Jeg har måske en idé til noget andet du kan prøve..

Jeg gav Maria bondebrød, der var blødt op, og det kunne hun slet ikke Jeg holdt en lille pause med brødet og så prøvede jeg med almindelig rugbrød (ikke blødt op) og det gik meget bedre.

Nogle børn springer den der mellemting over og går direkte til alm. Mad Ikke alle, men nogen. Jeg tror hun rigtig kunne fornemme at her skulle hun tygge for der var kerner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.