Man skal ikke altid lytte til sp du kender din dreng bedst, du er jo sammen med ham hver dag, det er hun jo ikke.
Hvis han starter dagen bedst op med en flaske så gør dog det, det gjore min søn også, han bliver to til sommer, og han var da et år, før han kunne spise små hapser. Han var ved at blive kvalt hvergang han prøvede, for vi prøvede virkelig også.
Jeg fik så et godt tip, som for os virkede fint,så han begyndt at lære at tygge lidt.
Vi tog marie kiks og knuste dem og hældte noget sødmælk over, det var han helt vild med, og på den måde var det jo både blødt, men stadigvæk lidt klumpet,så sådan lærte vores søn at begynde at tygge lidtpå maden.
Men som sagt fordi det virkede for os er det jo ikke sikker det virker for jer, men man kan jo da altid prøve, men det er jo ikke noget han skal ha love at spise morgen, middag og aften, vi brugte det en gang om dagen og det var om eftermiddagen vores fik det.
Men ellers synes jeg du skal finde din egen rytme, med hvad han vil spise og hvornår, for som sagt du kender din søn bedst.
herfra
Anmeld