Giraffen skriver:
Hej Piger
Jeg synes jeg har læst en del tråde efterhånden hvor kæresten omtales som "han drikker øl hele dagen" eller "han går mere op i hash med kammeraterne end vores barn" osv. Det fik mig til at undres over noget.
Er du eller har du været sammen med en alkoholiker/stofmisbruger, og er han far til dit barn?
Og hvis det er tilfældet, var du klar over det inden graviditeten og hvordan tænker du omkring det?
Denne tråd er IKKE lavet for at der kan blive rakket ned på nogen eller nogen skal føle sig overlegne fordi de "aldrig kunne finde på sådan noget".
Det er udelukkende en nysgerrighed på hvor stærk kærlighed kan være og hvilke konsekvenser det kan have. Jeg er nysgerrig da jeg ingen erfaring har på området selv og vil gerne opnå en indsigt.
jeg har barn med en som ryger pot/hash.
da vi startede forholdet, røg han ikke ( ikke hvad jeg ved af ) for han spillede prof basket i dk. men kendte han fortid og vidste han havde røget meget som ung+ så mange andre ting. men man skal ikke dømme ud fra fortid, efter min mening.
han begyndt at ryge lidt mere, fordi han blev skadet, jeg blev gravid ( og det var planlagt )
idag er vi ikke sammen og det er slet ikke pga potten. men pga utroskab og løgne ( kan godt være han gjorde de ting pga pot, men hvis han ikke havde løget og været utro så var vi nok stadig sammen )
jeg kan lige så godt være ærlig og sige jeg ikke har et problem med pot. så længe man kan klare dagligdagen og være der med familie og venner ikke en ikke sumpet tilstand, så har jeg ikke noget imod det. han skulle selvfølgelig aldrig ryge foran mit barn.
ja for nogen kan det sikkert være pisse svært at forstå, men sådan er det nogen gange når man elsker nogen. det er ligesom nogen der bliver sammen med en mand selvom han er utro konstant.
ved ikke om du fik svar på det du ville.
p.s jeg elsker ham stadig, men skal skulle virkelig ske en kæmpe forandring hvis jeg skulle være sammen med ham igen