Er du sammen med en alkoholiker/stofmisbruger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

june1987

cecilia far var eks alkoholiker, men var stoppet i vores forhold.

da jeg var 14 var jeg sammen med to der røg hash ikke noget jeg ville..

så jeg har fundet den mest clean mand nogensinde hvad angår, alkohol forbrug eller stoffer samt steorider

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Astasmor skriver:

Min kæreste er stofmisbruger, han ryger hash.
Jo han er far til vores barn, vidste godt han røg og hans venner fylder meget.

Dog er det begyndt at gå
Mig meget på for han bruger næsten alle vores penge på det. Asta mangler dog intet hende er der altid til. Men hans computer, hash og venner fylder mere end vi gør føler jeg sig. Ved mange her inde har læst nogen af mine tråde hvor jeg skriver om hvordan jeg har det i forholdet.

Kunne Skrive meget mere men gider ikke skriv til mig eller læs tidligere tråde hvis der er bogen der vil vide mere om det hele.

Må indrømme, at jeg slet ikke forstår hvorfor du "prøver at lave" en lille baby mere, når jeres forhold er, som du beskriver. Det virker da 100% uansvarligt.

Anmeld

18. januar 2011

Lone Jakobsen

Giraffen skriver:

Jeg er sikker på nogle vælger det fra, men er imponeret over hvor mange der er ærilge og åbne omkring det, synes det er så flot

Og jeg tror du har rigtig meget ret i det med åbenheden, og herfra kommer der hvertfald ingen fordomme

jeg oplevede også nogen gange at når først emnet er bragt på bane, så ånder folk helt lettede op, fordi de endelig har mulighed for at fortælle deres historie, til en der ved hvad det handler om.

Anmeld

18. januar 2011

sarahb

Har aldrig været i et forhold med en i et misbrug.
Det vil jeg slet ikke byde mig selv det har jeg alt for meget selvrespekt til at kunne falde for sådan noget eller indlede noget med en misbruger. Det ville fylde alt for meget i mine tanker og desuden hader jeg sprut, hash og narko..

Anmeld

18. januar 2011

M.O.A.R.

Jeg har aldrig været sammen med en alkoholiker/stofmisbruger

Anmeld

18. januar 2011

NinaNymannMadsen

SØS skriver:

Må indrømme, at jeg slet ikke forstår hvorfor du "prøver at lave" en lille baby mere, når jeres forhold er, som du beskriver. Det virker da 100% uansvarligt.

jah tror heller ikke rigtig vi prøver sådan rigtig mere, har bare ikke fået rettet i det.

Anmeld

18. januar 2011

Pige2009

Jeg har heldigvis været forskånet for stofmisbruger såvel som alkoholiker. Der har så været andre ting...

Dog har jeg haft en alkoholisk svigermor

Anmeld

18. januar 2011

Diana...

Giraffen skriver:

Sikke en kærlighedserklæring at få også, at han lagde det på hylde fordi han mødte dig

Ja det må man sige. 

Anmeld

18. januar 2011

Sees

Diana... skriver:

Det er kun dem med plus medlem der kan lave ano indlægs muligheden så det kan ts ikke lave. 

Knus Diana

Se det vidste jeg faktisk godt, men fordi jeg selv er Plus-medlem, så tror jeg bare man regner med at alle er det

Det var faktisk heller ikke for at lyde sur eller noget - Kan det godt se at det måske kom til at virke sådan ..

Anmeld

18. januar 2011

Diana...

Sees. skriver:

Se det vidste jeg faktisk godt, men fordi jeg selv er Plus-medlem, så tror jeg bare man regner med at alle er det

Det var faktisk heller ikke for at lyde sur eller noget - Kan det godt se at det måske kom til at virke sådan ..

He he nej det synes jeg ikke, det var bare hvis du ikke vidste det. Men ja jeg kender det alt for godt at man tror alle bare har det he he 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.