Er du sammen med en alkoholiker/stofmisbruger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

Ryberg

Jeg har været i et forhold i 5 år, med en stof misbruger og alkoholiker... og han er ikke far til mit barn.. men han har sit eget barn som han har fået forældremyndigheden over.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

DK

Jeg har været kæreste med en stofmisbruger. Han røg hash hver dag. Da jeg opdagede det sluttede jeg forholdet, som altså derfor kun var ret kort!

Anmeld

18. januar 2011

Den lykkelige

Jeg har ikke været sammen med en stofmisbruger eller alkoholiker..

Men min eks kæreste, som jeg var sammen med i 2,5 år, var ludoman.. som var helt forfærdeligt at leve med.. Har sat så mange "spor" i mig og ødelagde mig på rigtig mange måder.. det er idag 4 år siden vi gik fra hinanden og jeg har det godt idag.. men mange af de ting han har udsat mig for sidder i mig endnu og gør at jeg nogen gange kan have en vis mistillid..

Anmeld

18. januar 2011

blomst84

Jeg har da jeg var 18-19 år været sammen med en stofmisbruger, det var et underligt forhold! Han er ikke far til mit barn oh jeg afskyr alt form for stofmisbrug i et forhold.

Anmeld

18. januar 2011

Rosa

Jeg har været kæreste med en musiker som nød en joint af og til, men jeg var ung og vild så jeg hoppede ud i rockstarlivet sammen med ham og havde nogle fantastisk festlige år  Jeg fortryder det ikke et sekund og vi er stadig bedste venner. Men et misbrug var der jo så heller ikke tale om. 

Og nej, han er ikke far til mit barn, men han er Jonathans yndlingslegeonkel 

Svenskefanden kan sagtens tage fra hvad angår rom og cola, men har aldrig prøvet at ryge hash eller lignende, og det er vidst 2-3 år siden jeg sidst har smagt... Vil efterhånden hellere drikke en ekstra mojhito 

Anmeld

18. januar 2011

oo

altså Søren har prøvet en del før vi mødte hinanden, men har ikke taget noget efter vi blev kærester. det har jo overhovedet heller ikke været et misbrug, men bare et...brug anyway, jeg har aldrig prøvet noget - ikke engang et hvæs af en cigaret

Anmeld

18. januar 2011

Diana...

Min mand har røget has hver dag men stoppet HELT en uge efter han mødte mig  og har ikke rørt det siden og heller ikke haft lyst til det. Nu er hans eneste brug smøger. Jeg har ikke selv prøvet noget ikke engang en smøg og har heller ikke drukket siden jeg var start 20 erne. 

Knus Diana

Hov og vi har 2 børn sammen. 

Anmeld

18. januar 2011

Giraffen

nutche skriver:

min ex er alkoholiker. jeg har 2 børn med ham.

stærkt emne du har valgt at tage op. det er fyldt med tabu. så vær obs på at nogen kan vælge din tråd fra af den grund.

jeg har valgt den åbne vej. jeg har og er meget ærlig omkring det. da jeg tror åbenhed er vejen til at fjerne fordomme.

Jeg er sikker på nogle vælger det fra, men er imponeret over hvor mange der er ærilge og åbne omkring det, synes det er så flot

Og jeg tror du har rigtig meget ret i det med åbenheden, og herfra kommer der hvertfald ingen fordomme

Anmeld

18. januar 2011

Giraffen

Diana... skriver:

Min mand har røget has hver dag men stoppet HELT en uge efter han mødte mig  og har ikke rørt det siden og heller ikke haft lyst til det. Nu er hans eneste brug smøger. Jeg har ikke selv prøvet noget ikke engang en smøg og har heller ikke drukket siden jeg var start 20 erne. 

Knus Diana

Hov og vi har 2 børn sammen. 

Sikke en kærlighedserklæring at få også, at han lagde det på hylde fordi han mødte dig

Anmeld

18. januar 2011

LRJ

Hva med steroider ? for min eks var afhængig af det. 

Har os en eks der røg hash, og da jeg fandt ud af det slog jeg op, kan ikk have det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.