Hvilken computer har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

Kløver

MariaJ skriver:

og er du tilfreds?

Jeg skal købe en laptop, da den jeg har vist endegyldigt er gået til de evige jagtmarker for elektronikaffald, men det er jo en JUNGLE. Det er fire år siden jeg købte den jeg har, og jeg ved slet ikke hvad de skal "kunne" i dag.

Jeg skal bruge den privat til internet, se film og høre musik og lidt tekst o.lign., men vil også gerne kunne bruge den indimellem til arbejdsopgaver, der skal trække lidt tungere programmer (adobe illustrator). Skærmen behøver ikke at være mikrolille, for jeg har en anden laptop fra arbejde, som jeg bruger på rejse, men på den anden side heller ikke stor som et tv. Hvad hedder en god mellemstørrelse skærm, hvis den skal være behagelig at se på uden at blive en kuffert?

Nogen ideer, eller kan du anbefale den du selv har?

Maria

hmm jeg har en almindelig stationær, og er fint glad for den, men ville gerne på et tidspunkt have en bærbar, jeg kan bruge oppe i stuen, til at kigge mails, og selvfølgelig baby.dk, for ved at når dne lille kommer, er det ikke så tit jeg kommer til at sidde i kælderen, ved computeren

Kan nok ikke hjælpe så meget, med computer, men håber du finder en god en, til dine behov

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Dansker i England

Jeg har en compaq laptop, som jeg ingen problemer har med overhovedet. Derudover har jeg en Acer netbook, som jeg ikke er så vild med, som jeg troede, jeg ville være. Jeg fortryder, jeg ikke købte en macbook i stedet for - men det må vente til næste gang, jeg skal have en ny.

Jeg vil personligt købe Apple fremover, da jeg tror, man får et meget bedre produkt for pengene.

Anmeld

17. januar 2011

SussieThyssen

MariaJ skriver:

og er du tilfreds?

Jeg skal købe en laptop, da den jeg har vist endegyldigt er gået til de evige jagtmarker for elektronikaffald, men det er jo en JUNGLE. Det er fire år siden jeg købte den jeg har, og jeg ved slet ikke hvad de skal "kunne" i dag.

Jeg skal bruge den privat til internet, se film og høre musik og lidt tekst o.lign., men vil også gerne kunne bruge den indimellem til arbejdsopgaver, der skal trække lidt tungere programmer (adobe illustrator). Skærmen behøver ikke at være mikrolille, for jeg har en anden laptop fra arbejde, som jeg bruger på rejse, men på den anden side heller ikke stor som et tv. Hvad hedder en god mellemstørrelse skærm, hvis den skal være behagelig at se på uden at blive en kuffert?

Nogen ideer, eller kan du anbefale den du selv har?

Maria

Jeg har en klon, vi bruger ikke andet i familien.
Men det kræver så også at man ved noget om computere eller kender en som gør.
Fordelen ved kloner er, at man selv bestemmer hvordan maskinen skal bygges op, så man får lige præcis det, man vil have i den, og så er den billigere end de fleste mærkemaskiner, men bedre.
Hvis man altså ikke lige er uheldig at få en "mandagsmaskine" ganske ligesom man kan få "mandagsbiler".
De eneste vi køber færdigt i familien er labtops.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. januar 2011

twinny

Herhjemme har vi to Dell computere... Vi er super glade for dem...

Men det bedste er deres kundeservice, de sender bare nye dele eller sender en teknikker med det samme, hvis der er noget..

Jeg ville også fraråde HP...

Anmeld

17. januar 2011

MariaJ

SussieThyssen skriver:

Jeg har en klon, vi bruger ikke andet i familien.
Men det kræver så også at man ved noget om computere eller kender en som gør.
Fordelen ved kloner er, at man selv bestemmer hvordan maskinen skal bygges op, så man får lige præcis det, man vil have i den, og så er den billigere end de fleste mærkemaskiner, men bedre.
Hvis man altså ikke lige er uheldig at få en "mandagsmaskine" ganske ligesom man kan få "mandagsbiler".
De eneste vi køber færdigt i familien er labtops.

Kærligst
Sussie

Wow, det var avancerert. Smart at man får det som man vil have det, men nok lige en tand for avanceret for mig. Jeg er typen, der kan lave teknisk uheld bare jeg skal skifte dæk på min cykel

Maria 

Anmeld

17. januar 2011

MariaJ

Maja84 skriver:

hmm jeg har en almindelig stationær, og er fint glad for den, men ville gerne på et tidspunkt have en bærbar, jeg kan bruge oppe i stuen, til at kigge mails, og selvfølgelig baby.dk, for ved at når dne lille kommer, er det ikke så tit jeg kommer til at sidde i kælderen, ved computeren

Kan nok ikke hjælpe så meget, med computer, men håber du finder en god en, til dine behov

Tak skal du have.

Ja, efter at internettet i den grad har overtaget mit liv  er jeg kun til den bærbare jeg kan slænge mig med i sofaen. 

Anmeld

17. januar 2011

MariaJ

netdaddy skriver:

Ville personligt vælge en MacBook Air eller en MacBook Pro.

Har en på arbejde og den kører bare så super pålideligt at det næsten gør ondt.

Og så er den jo designmæssigt også langt mere lækker at se på.

Ja, jeg er ikke helt upåvirket af lovordene om Mac (men prisen er i den lidt for høje ende af hvad jeg havde forestillet mig at skulle ud med lige nu...)

Anmeld

17. januar 2011

MariaJ

Dansker i England skriver:

Jeg har en compaq laptop, som jeg ingen problemer har med overhovedet. Derudover har jeg en Acer netbook, som jeg ikke er så vild med, som jeg troede, jeg ville være. Jeg fortryder, jeg ikke købte en macbook i stedet for - men det må vente til næste gang, jeg skal have en ny.

Jeg vil personligt købe Apple fremover, da jeg tror, man får et meget bedre produkt for pengene.

Hvorfor er du ikke så tilfreds med Acer'en?

Anmeld

17. januar 2011

MariaJ

Zafir skriver:

9 ud af 10 hp'ere jeg har stødt på, både privat og proffesionelt har været noget LORT. De har holdt 1½ år ca og brændt sammen fuldstændig. Bogstaveligtalt brændt sammen... mmm... Desuden fylder de SÅ meget CRAP i, af alle muuuulige hp programmer, man tror man skal beholde for at få det til at virke, hvilket gør copmuterne sindsygt langsomme... Så er de tjo lige meget med spec's når de fylder det op med lort, så de ikke kører alligevel

Det er lidt det samme med acer, dog ikke helt så slemt

Ja, ok. Det var da virkelig grund til at holde sig langt væk.

Jeg kan se der er flere herinde, der har haft samme oplevelse, så HP bliver det i hvert fald IKKE.

Anmeld

17. januar 2011

Dansker i England

MariaJ skriver:

Hvorfor er du ikke så tilfreds med Acer'en?

Jeg synes, den er enorm langsom og drøj at arbejde med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.