MariaJ skriver:
og er du tilfreds?
Jeg skal købe en laptop, da den jeg har vist endegyldigt er gået til de evige jagtmarker for elektronikaffald, men det er jo en JUNGLE. Det er fire år siden jeg købte den jeg har, og jeg ved slet ikke hvad de skal "kunne" i dag.
Jeg skal bruge den privat til internet, se film og høre musik og lidt tekst o.lign., men vil også gerne kunne bruge den indimellem til arbejdsopgaver, der skal trække lidt tungere programmer (adobe illustrator). Skærmen behøver ikke at være mikrolille, for jeg har en anden laptop fra arbejde, som jeg bruger på rejse, men på den anden side heller ikke stor som et tv. Hvad hedder en god mellemstørrelse skærm, hvis den skal være behagelig at se på uden at blive en kuffert?
Nogen ideer, eller kan du anbefale den du selv har?

Maria
hmm jeg har en almindelig stationær, og er fint glad for den, men ville gerne på et tidspunkt have en bærbar, jeg kan bruge oppe i stuen, til at kigge mails, og selvfølgelig baby.dk, for ved at når dne lille kommer, er det ikke så tit jeg kommer til at sidde i kælderen, ved computeren
Kan nok ikke hjælpe så meget, med computer, men håber du finder en god en, til dine behov 
Anmeld