Hvilken computer har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

Ryberg

Zafir skriver:

Hold dig fra HP. Gerne ej heller acer.

Fuhjitsu, Lenovo og den slags.

Lad være med at lade dig forføre af alle muuuuulige specifikationer. De kan alle sammen det du skal bruge dem til, så KEEP IT SIMPLE, så kører computeren bedst DU kan altid få smidt flere ram i.

Undgå så vidt muligt computere fra ELgiganten. De der billige 'consumer computere' er tit også derefter...

her er en fin netbook:

http://www.dustinhome.dk/pd_5010519059.aspx

Nogenlunde fin notebook:

http://www.dustinhome.dk/pd_5010470507.aspx

Endnu hellere:

http://www.dustinhome.dk/pd_5010486189.aspx

(ja - jeg er nørd og det er mit arbejde at vælge computere til folk )

GOTTA LOVE THAT TASTE FOR COMPUTERS

hvor har du ret... også med det med ikke at købe over 15"..

Jeg havde en HP 17" bred bærbar.. ihh hvor var den fin og flot... det var vidst også det... gav 10.000 for den, og batteri levetiden den var.... eller.. hvad er batteri levetid ?

og i min skole er der MANGE der bøvler med deres HP bærbare..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Rosa

rikkekrogh skriver:

Har også en MacBook (og iPhone og iPod touch) og er FULDT UD medlem af Mac-sekten... Vil ALDRIG have andet... 

Og den holder fandme strøm længe, er hurtig og fungerer bare. 

Talte med en computerreperatør, der fortalte at han ALDRIG havde haft en Mac inde, da de ikke sådan lige går i stykker

Præcis! Jeg har ALDRIG haft problemer med hverken Iphone, Mac'en eller Ipods 

Anmeld

17. januar 2011

Svenne

Rosa skriver:

Jeg har en MacBook. Jeg troede ikke det var muigt, men jeg vil ALDRIG have andet end Mac igen - ALDRIG!!!! Den har revolutioneret mit forhold til computere!!!

Jeg er SÅ enig! 

Jeg vil ALDRIG igen have andet end Mac. - den er jo SÅ meget federe

Anmeld

17. januar 2011

Rosa

MariaJ skriver:

OK. Giv mig gerne salgstalen . Hvorfor skal jeg købe en Mac?

Jeg har nemlig flirtet lidt med ideen, men de er jo simpelthen så dyyyre. De er godt nok også fine (men dyre). Hvad er det man får for alle de ekstra kroner?

Du vil ALDRIG fortryde det - til gengæld har rigtig mange fortrudt at de ikke gjorde det - jeg bor faktisk sammen med en.

De har et superfedt styresystem som tager 2-3 dage at lære at kende og en uges tid at vænne sig til og så er man bare solgt! Det er så smart at man f.eks. kan scrolle med to fingre på musepad'en og det er lang mere logisk end Windows. Programmerne er fedt bygget op og gennemførte i stilen.

De går aldrig i stykker, får virus eller andet skidteras. Jeg har oplevet en eller to gang på 1,5 år at jeg måtte genstarte. 

Designet er vildt lækkert 

DO IT!!!!

Anmeld

17. januar 2011

Thereseh

Jeg har en MacBook Pro, og kunne aldrig aldrig aldrig drømme om at springe tilbage på PC vognen, hvor jeg ellers har været i mange år og været ejer af alt fra Sony Vaio, Dell til Lenovo 

Men PC versus Mac, er vist et "religionsspørgsmål", lissom Pepsi versus Coca Cola 

Du kan også være temmelig sikker på at få en god og holdbar computer, hvis du køber en brugt Mac på 1-2 år. De kan fåes fra omkring 5000-6000 kr. Altså, hvis du vil ha' en Mac. 

Uanset. Lad være med at spare, og købe en El-Gigant tilbuds computer, produktet er derefter.

Anmeld

17. januar 2011

Zafir

KittyGirl skriver:

GOTTA LOVE THAT TASTE FOR COMPUTERS

hvor har du ret... også med det med ikke at købe over 15"..

Jeg havde en HP 17" bred bærbar.. ihh hvor var den fin og flot... det var vidst også det... gav 10.000 for den, og batteri levetiden den var.... eller.. hvad er batteri levetid ?

og i min skole er der MANGE der bøvler med deres HP bærbare..

Underbygger min teori

Det er seriøst 9 ud af 10 jeg har mødt... Utroligt at de formår at sælge det crap

Anmeld

17. januar 2011

oerbaek

Jeg havde en Acer før og det var da det værste L... jeg har haft... sådanne en vil jeg ALDRIG have igen

Men så købte vi en Compaq og den har der ikke været nogen form for problemer med, og den har vi haft i snart 3 år og det er en 17 tommer skærm, den er bare go

Anmeld

17. januar 2011

Ryberg

Zafir skriver:

Underbygger min teori

Det er seriøst 9 ud af 10 jeg har mødt... Utroligt at de formår at sælge det crap

Ja det er faktisk utroligt... men tror tit og ofte også det er pga. deres design... for Hp computere er fanme flotte med deres blå lys og blanke udseende

og folk der ikke ved bedre

Anmeld

17. januar 2011

netdaddy

Ville personligt vælge en MacBook Air eller en MacBook Pro.

Har en på arbejde og den kører bare så super pålideligt at det næsten gør ondt.

Og så er den jo designmæssigt også langt mere lækker at se på.

Anmeld

17. januar 2011

Lunae

MariaJ skriver:

og er du tilfreds?

Jeg skal købe en laptop, da den jeg har vist endegyldigt er gået til de evige jagtmarker for elektronikaffald, men det er jo en JUNGLE. Det er fire år siden jeg købte den jeg har, og jeg ved slet ikke hvad de skal "kunne" i dag.

Jeg skal bruge den privat til internet, se film og høre musik og lidt tekst o.lign., men vil også gerne kunne bruge den indimellem til arbejdsopgaver, der skal trække lidt tungere programmer (adobe illustrator). Skærmen behøver ikke at være mikrolille, for jeg har en anden laptop fra arbejde, som jeg bruger på rejse, men på den anden side heller ikke stor som et tv. Hvad hedder en god mellemstørrelse skærm, hvis den skal være behagelig at se på uden at blive en kuffert?

Nogen ideer, eller kan du anbefale den du selv har?

Maria

Jeg har en hvid MacBook og jeg elsker den! Jeg er helt vild med Apples produkter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.