Hvilken computer har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

sarahb

MariaJ skriver:

Jeg har også været superfristet af en Ipad, men tror nok at jeg alligevel hellere vil have en større skærm og et rigtigt tastatur. De sidste uger har jeg brugt min lillebitte arbejdscomputer, og kan mærke at det giver ømme skuldre og enormt dårlig siddestilling bare for at skrive de småting jeg gør her eller på email.

Man kan sagtens få et tastatur til den, så ipadden står i et stik på tastaturet og så er det som en computer..
Jeg elsker den fordi den er så nem, og man sidder utrolig godt med den når man slænger i sofaen osv. Hellere den end at sidde med en bærbar på skødet. Men det kommer jo helt an på hvordan man har det bedst..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

MariaJ

Zafir skriver:

PS : UNdgå skærme over 15". De SUGER batteriet og bliver alt for hurtigt varme.

HVis du skal kunne holde ud at se på den, så vælg en 14,1 fx...

Tak for tippet.

Batteriet er vigtigt. Det glemte jeg at skrive, men det er så træls når man hele tiden skal være i nærheden af strøm på trods af at computeren er bærbar.

Jeg skal bestille over nettet, da jeg jo bor i udørkenernes udørk, så derfor prøver jeg også lige at sjusse mig ind på en rimelig størrelse. Hvor stor er 14,1" i cm?

Anmeld

17. januar 2011

Clisolka

Her sidder jeg også på en Acer Aspire og er fuldt ud tilfreds. Jeg har tidligere haft en Acer uden nogle problemer, så jeg er glad for mærket

Anmeld

17. januar 2011

MariaJ

sarahb skriver:

Man kan sagtens få et tastatur til den, så ipadden står i et stik på tastaturet og så er det som en computer..
Jeg elsker den fordi den er så nem, og man sidder utrolig godt med den når man slænger i sofaen osv. Hellere den end at sidde med en bærbar på skødet. Men det kommer jo helt an på hvordan man har det bedst..

Hmm, det var smart. Det vidste jeg ikke. Den står nok stadig på ønskesedlen, men mere som et supplement (privat rejsemaskine) end som min primære hjemmecomputer, da jeg jo ikke kan bruge den til arbejdsopgaver hjemmefra.

Anmeld

17. januar 2011

sarahb

MariaJ skriver:

Hmm, det var smart. Det vidste jeg ikke. Den står nok stadig på ønskesedlen, men mere som et supplement (privat rejsemaskine) end som min primære hjemmecomputer, da jeg jo ikke kan bruge den til arbejdsopgaver hjemmefra.

ja sådan er den også for os og så kan den lige smides i tasken

Anmeld

17. januar 2011

Zafir

MariaJ skriver:

Ej, tusind tak for mange gode råd. Skønt med en nørder på baby

Mente du at Fujitso, Lenovo osv også var dårlige? 

Nejnej... Fujitsu og Lenovo ville jeg selv købe

Og naturligvis skal man købe puter på nettet 14,1 er almindelig størrelse skærm. Det man tænker 'en bærbar'

Anmeld

17. januar 2011

Rosa

Jeg har en MacBook. Jeg troede ikke det var muigt, men jeg vil ALDRIG have andet end Mac igen - ALDRIG!!!! Den har revolutioneret mit forhold til computere!!!

Anmeld

17. januar 2011

Rikke, Liam & Linus

Jeg har en mac....og skal aldrig have andet.

Simpelthen den bedste computer på markedet...basta!

Anmeld

17. januar 2011

MariaJ

Zafir skriver:

Nejnej... Fujitsu og Lenovo ville jeg selv købe

Og naturligvis skal man købe puter på nettet 14,1 er almindelig størrelse skærm. Det man tænker 'en bærbar'

Ja, det kunne jeg også se, da jeg fik set ordentligt på dit link. Beklager min manglende evne til at tænke klart

Anmeld

17. januar 2011

Zafir

MariaJ skriver:

Ja, det kunne jeg også se, da jeg fik set ordentligt på dit link. Beklager min manglende evne til at tænke klart

Jeg har selv totalt ammehjerne og før det gravidhjerne. Alt forladt til hver en tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.