Hvilken computer har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

MariaJ

Rosa skriver:

Jeg har en MacBook. Jeg troede ikke det var muigt, men jeg vil ALDRIG have andet end Mac igen - ALDRIG!!!! Den har revolutioneret mit forhold til computere!!!

OK. Giv mig gerne salgstalen . Hvorfor skal jeg købe en Mac?

Jeg har nemlig flirtet lidt med ideen, men de er jo simpelthen så dyyyre. De er godt nok også fine (men dyre). Hvad er det man får for alle de ekstra kroner?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

MariaJ

Zafir skriver:

Jeg har selv totalt ammehjerne og før det gravidhjerne. Alt forladt til hver en tid

Ja, jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal kalde den her hullede si af en hjerne længere . Tror jeg skal amme læææænge, for at have en god forklaring.

Anmeld

17. januar 2011

MariaJ

Zafir skriver:

Hold dig fra HP. Gerne ej heller acer.

Fuhjitsu, Lenovo og den slags.

Lad være med at lade dig forføre af alle muuuuulige specifikationer. De kan alle sammen det du skal bruge dem til, så KEEP IT SIMPLE, så kører computeren bedst DU kan altid få smidt flere ram i.

Undgå så vidt muligt computere fra ELgiganten. De der billige 'consumer computere' er tit også derefter...

her er en fin netbook:

http://www.dustinhome.dk/pd_5010519059.aspx

Nogenlunde fin notebook:

http://www.dustinhome.dk/pd_5010470507.aspx

Endnu hellere:

http://www.dustinhome.dk/pd_5010486189.aspx

(ja - jeg er nørd og det er mit arbejde at vælge computere til folk )

Jeg glemte at spørge hvorfor du anbefaler, at man holder sig fra HP og Acer?

Anmeld

17. januar 2011

BellaCiinea

Jeg har en Packard Bell Easynote, den de tit har i Bilka =) sådan en med 640gb harddisk... de sælger den vidst til omkring 4500kr.

Er rigtig glad for den, og det er den bedste computer jeg har haft =)

Hold dig fra HP!

Anmeld

17. januar 2011

JonTri

Rosa skriver:

Jeg har en MacBook. Jeg troede ikke det var muigt, men jeg vil ALDRIG have andet end Mac igen - ALDRIG!!!! Den har revolutioneret mit forhold til computere!!!

Har også en MacBook (og iPhone og iPod touch) og er FULDT UD medlem af Mac-sekten... Vil ALDRIG have andet... 

Og den holder fandme strøm længe, er hurtig og fungerer bare. 

Talte med en computerreperatør, der fortalte at han ALDRIG havde haft en Mac inde, da de ikke sådan lige går i stykker

Anmeld

17. januar 2011

Zafir

MariaJ skriver:

Jeg glemte at spørge hvorfor du anbefaler, at man holder sig fra HP og Acer?

9 ud af 10 hp'ere jeg har stødt på, både privat og proffesionelt har været noget LORT. De har holdt 1½ år ca og brændt sammen fuldstændig. Bogstaveligtalt brændt sammen... mmm... Desuden fylder de SÅ meget CRAP i, af alle muuuulige hp programmer, man tror man skal beholde for at få det til at virke, hvilket gør copmuterne sindsygt langsomme... Så er de tjo lige meget med spec's når de fylder det op med lort, så de ikke kører alligevel

Det er lidt det samme med acer, dog ikke helt så slemt

Anmeld

17. januar 2011

Zafir

MariaJ skriver:

Ja, jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal kalde den her hullede si af en hjerne længere . Tror jeg skal amme læææænge, for at have en god forklaring.

hehe... Jeg ammede jo Idun i 3½ år... Men det er ikke en god undskyldning, når man når udover 12 mrd heheh...

Anmeld

17. januar 2011

mor-til-vanessa

MariaJ skriver:

og er du tilfreds?

Jeg skal købe en laptop, da den jeg har vist endegyldigt er gået til de evige jagtmarker for elektronikaffald, men det er jo en JUNGLE. Det er fire år siden jeg købte den jeg har, og jeg ved slet ikke hvad de skal "kunne" i dag.

Jeg skal bruge den privat til internet, se film og høre musik og lidt tekst o.lign., men vil også gerne kunne bruge den indimellem til arbejdsopgaver, der skal trække lidt tungere programmer (adobe illustrator). Skærmen behøver ikke at være mikrolille, for jeg har en anden laptop fra arbejde, som jeg bruger på rejse, men på den anden side heller ikke stor som et tv. Hvad hedder en god mellemstørrelse skærm, hvis den skal være behagelig at se på uden at blive en kuffert?

Nogen ideer, eller kan du anbefale den du selv har?

Maria

jeg har en asus 13,3 tommer.

den er super. det er min svoger som arbejder med com der har anbefalet den. jeg gav 5000 kr for den. og ville ikke give mere, ellers havde jeg købt en mac

Anmeld

17. januar 2011

Pige2009

LG er min labbie

Anmeld

17. januar 2011

Mette.

Jeg er den største Apple-fan - så herfra kan kun lyde en anbefaling til dem. Når man først har prøvet går man aaaldrig tilbage til en normal pc igen.

Jeg har lige fået den nye MAcbook Air - og jeg elsker den! Så klart en anbefaling til den Den har 13,3 tommer skræm og det er en perfekt størrelse. Den er desuden meget tynd og let at have med rundt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.