Hvilken computer har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

otlitrom

Jeg har en Harry Potter (en HP) og jeg er rigtig glad for den. Jeg har haft Acer før, og der var ikke andet end problemer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

MariaJ

Rosa skriver:

Du vil ALDRIG fortryde det - til gengæld har rigtig mange fortrudt at de ikke gjorde det - jeg bor faktisk sammen med en.

De har et superfedt styresystem som tager 2-3 dage at lære at kende og en uges tid at vænne sig til og så er man bare solgt! Det er så smart at man f.eks. kan scrolle med to fingre på musepad'en og det er lang mere logisk end Windows. Programmerne er fedt bygget op og gennemførte i stilen.

De går aldrig i stykker, får virus eller andet skidteras. Jeg har oplevet en eller to gang på 1,5 år at jeg måtte genstarte. 

Designet er vildt lækkert 

DO IT!!!!

Der fik du mig næsten overtalt . Designet er jo uendeligt meget lækrere, og det ER tiltalende at de ikke hele tiden går i stykker. Men, for der er jo altid et men, min grund til hidtil at have været fast plantet i pc-lejren har været at hele mit arbejdsliv foregår i pc-verdenen. Selvom jeg ikke er ude efter en decideret arbejdsmaskine skal den alligevel kunne bruges til at arbejde lidt hjemmefra (læs: lave forelæsninger i powerpoint natten før de skal bruges), og filerne skal nemt kunne bruges på de Pc'er jeg har tilgængelig på arbejde. Er det et problem? Jeg synes tit jeg ser de kolleger, der har macs stå og bøvle med udstyret, når de kommer og skal vise deres mac-powerpoints på pc'erne på arbejde. Har du nogensinde brug for at vise eller bruge filer du har lavet på mac på en pc, og har du haft problemer med det?

Anmeld

17. januar 2011

MariaJ

kitty skriver:

Jeg har en Harry Potter (en HP) og jeg er rigtig glad for den. Jeg har haft Acer før, og der var ikke andet end problemer!

Harry Potter .... . Den havde jeg ikke hørt før.

Anmeld

17. januar 2011

MariaJ

Dansker i England skriver:

Jeg synes, den er enorm langsom og drøj at arbejde med.

Ja, det var jo ikke den bedste anbefaling. Det var faktisk også det der slog min den gamle laptop ihjel. Den blev bare langsommere og langsommere, og nu går den vist ingen steder længere.

Anmeld

17. januar 2011

otlitrom

MariaJ skriver:

Harry Potter .... . Den havde jeg ikke hørt før.

Jeg har noget med navne Min tidligere bil havde bogstaverne SX - den hed "smukke Xenia".. Den jeg har nu er en lille bitte peugot.. Den hedder "Gøje"... Vi har alle vore særheder, ikke?

Anmeld

17. januar 2011

MariaJ

kitty skriver:

Jeg har noget med navne Min tidligere bil havde bogstaverne SX - den hed "smukke Xenia".. Den jeg har nu er en lille bitte peugot.. Den hedder "Gøje"... Vi har alle vore særheder, ikke?

Jo, bestemt. Særheder er godt .

Vi havde i flere år en bil, der gik under navnet "dragen".  

Anmeld

17. januar 2011

Dansker i England

MariaJ skriver:

Ja, det var jo ikke den bedste anbefaling. Det var faktisk også det der slog min den gamle laptop ihjel. Den blev bare langsommere og langsommere, og nu går den vist ingen steder længere.

Nej, ikke noget jeg ville anbefale - og jeg har kun haft den i to uger, så jeg må lære at leve med den, for jeg går ikke ud og bruger flere penge på computere lige nu.

Anmeld

17. januar 2011

SussieThyssen

MariaJ skriver:

Wow, det var avancerert. Smart at man får det som man vil have det, men nok lige en tand for avanceret for mig. Jeg er typen, der kan lave teknisk uheld bare jeg skal skifte dæk på min cykel

Maria 

Hehe!

Anmeld

17. januar 2011

morethanperfect

Den hvide mac ! 

Super lækkert .. Vil ikke have andet

Anmeld

17. januar 2011

FrkT

Jeg har en Packard Bell EasyNote LJ71 17,3 tommer skærm. Den er jeg super glad for. Godt nok var der en fejl på harddisken, men efter den er blevet skiftet kører den super godt og kan klare store spil osv. Manden har en Acer emachines 15 tommer skærm, og den kører også perfekt, så de to mærker kan vi klart anbefale. Mener Jens gav 3500 for sin for et par år siden. Jeg gav 5000 for min på tilbud i A-Z (som har samme tilbud som Bilka).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.