JUBIIIII :) Tror jeg er gravid piger - hvad siger I? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Maalene

Secrets skriver:

Tusind tak! Jeg synes dog ikke jeg mærker nogle symptomer ud over jeg skal tisse konstant, så jeg tvivler meget på den er der!

Du må lige skrive hvordan kæresten reagerer!

Det er også først de sidste par dage jeg er begyndt på ømme bryster og kvalmen og de sure opstød er startet i dag - så der er håb forude søde

Hepper virkelig på jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Lisbeth1985

Tillykke!!

Anmeld

16. januar 2011

Bavianis

Den er der! Og kan du så lige få ændret din status til

"HUUURAAAA!!!"

Anmeld

16. januar 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

Ja, jeg regner også bare med beregningerne - og så må vi se hvad scanningerne siger mht. termin - men vil tro vi kommer til at følges ad indenfor en uges tid - så det er jo helt perfekt

Ja, den scanning vi får er helt uvurderlig - vil virkelig give mig ro i sindet, hvis vi ser hjerteblink - jeg ved godt det ikke er nogen garanti, men risikoen for noget går galt falder ihvertfald betydeligt

Er du begyndt at få symptomer?

Ømme bryster har egentlig været det eneste - indtil jeg i morges åbnede køleskabet og lugten af maden, der ikke var vakuumpakket fik en madkvalme til at dukke op i ½ time. Så blev kæreste sat til at tømme for alt "lugtende" mad og så fik han puttet mig på sofaen  Men så ellers har der ikke været noget. Men får jeg meget kvalme, så skal arbejdet bare have det at vide noget før, da jeg ikke fungerer godt med kvalme. Jeg er bare sølleheden selv! Så tror de ikke, jeg er blevet alvorlig syg!

Hvad med dig og symptomer (Udover kvalmen man kan få af spænding og voldsom glæde helt nede i maven)

Anmeld

16. januar 2011

Happiness

Maalene skriver:

Tuuusind tak søde

Ja, det er virkelig fantastisk... Nej, han er ikke hjemme nu her, så skal ud og købe en masse stearinlys, rulle alt for og slukke alt lys, og så skrive:

Du skal være far

Håber han bliver glad... Hehe...

Håber det går rigtig godt med vidunderet i maven

Du har bare de bedste ideer til at fortælle ham det på Er sikker på han blir lykkelig! Glæder mig til at høre reaktionen!

Det går fint. Glæder mig bare til at se h*n igen til februar

Anmeld

16. januar 2011

Maalene

Lisbeth1985 skriver:

Tillykke!!

Tusind mange tak

Anmeld

16. januar 2011

Maalene

Bavianis skriver:

Den er der! Og kan du så lige få ændret din status til

"HUUURAAAA!!!"

Ja for pokker - det må jeg hellere få gjort med det samme da

Anmeld

16. januar 2011

SussieThyssen

Et forsigtigt tillykke herfra..der ER en streg..så nu må du lige tjekke efter om et par dage igen
Pas nu godt på dig

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. januar 2011

Filippa & Liva

weeee, KÆMPE tillykke!

Anmeld

16. januar 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

Ømme bryster har egentlig været det eneste - indtil jeg i morges åbnede køleskabet og lugten af maden, der ikke var vakuumpakket fik en madkvalme til at dukke op i ½ time. Så blev kæreste sat til at tømme for alt "lugtende" mad og så fik han puttet mig på sofaen  Men så ellers har der ikke været noget. Men får jeg meget kvalme, så skal arbejdet bare have det at vide noget før, da jeg ikke fungerer godt med kvalme. Jeg er bare sølleheden selv! Så tror de ikke, jeg er blevet alvorlig syg!

Hvad med dig og symptomer (Udover kvalmen man kan få af spænding og voldsom glæde helt nede i maven)

Haha - kan godt være mændende allerede tænker nu, at der er laaang tid til september, når kvalmen allerede er startet

Også ømme bryster her, sure opstød og kvalme... Men kom ENDELIG med masser af kvalme, havde jeg ikke sidste gang overhovedet, og har hørt, at jo mere kvalme man har - jo bedre har den lille det derinde, så vil eeeeelske hvert sekund med kvalme - så længe den har det godt derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.