JUBIIIII :) Tror jeg er gravid piger - hvad siger I? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Moar2011

Tillykke  

Hvade sådan krydset for jer idag . og så logger man på baby.dk og så sad mine og kærestens arme oppe i luften vi er ssåååå glade på jeres vegne .

Sagde til dig i fredags at du ikke måtte miste håbet og godt du ikk gjode det Ihh ..

Hurra hurra !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Mira0911

Kan også ane en streg... Så et forsigtig tillykke... 

Anmeld

16. januar 2011

Happiness

WEEEEEE

STORT tillykke søde!!! Endelig blev det jeres tur igen! Hvor er det bare dejligt!

Har du sagt det til kæresten endnu? Hvad siger han?

Ej hvor er jeg glad på jeres vegne!

(ved ik om du har svaret på det, men har ik fået læst alle indlægene igennem endnu )

Anmeld

16. januar 2011

betiinsen

Ihh hvor dejligt, stort tillykke søde, den ser helt positiv ud Jeg kan sagtens se stregerne..

Glæder mig virkeligt til at følge dig, og er så glad på jeres vegne

Anmeld

16. januar 2011

Frøken J.

Ej, tillykke! Jeg kan sagtens se det

Anmeld

16. januar 2011

Laura.

Jep, den er vidst god nok. Stort tillykke.

Anmeld

16. januar 2011

Pia.

Maalene skriver:

Hej alle I skønne kvinder

Tog lige en test i morges, og seeeee hvad der kom frem

Ifølge beregningerne har jeg testdag i dag, men tror min ÆL kom 5 dage senere end hvad beregningerne siger, det mærkedes ihvertfald sådan, men prøver at teste om et par dage igen - så jeg er HELT sikker på, at den er der

Jeg har de samme symptomer som sidste gang jeg var gravid (ekstremt ømme babser og sure opstød) - men turde ikke helt tro på, det var rigtige tegn, da jeg jo kunne have psyket mig selv...

Men her er nogle billeder fra testen i dag - tog også en test i fredags, hvor der kom en svag streg frem, som er vedhæftet som det sidste billede...

Så hvad siger I piger?

Tror jeg kan flyve, gå på vandet og være total overmenneskelig i dag - jeg er SÅ lykkelig - nu kan livet sgu ikke blive meget bedre

Wiiiiii Den er der .... TILLYKKE... Du er gravid....

Knus og kram Pia, som er så tosset med dit profil billede - må man få lov at kysse den snude der he he...

Anmeld

16. januar 2011

Maalene

kitty skriver:

Tillykkeeeee!

Tuuuusind taaaak

Anmeld

16. januar 2011

Maalene

-Milla- skriver:

Tillykke, hvor er det dejligt for jer.

Tusind mange taaak

Ja, det er bare helt fantastisk

Anmeld

16. januar 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

Så er det en deal, du! Vi følges ad.  Skal du til lægen i morgen med et glas tis, så? Eller venter du lidt? Og er du ikke bare vildt glad og ikke kan forstå det? Ih, jeg synes altså det er fortjent!

Du har med garanti allerede tjekket om hvor langt du er henne og en evt. termin, ikk? Hvad blev resultatet?

/Mette - hende med en masse spørgsmål

Det lyder bare fantastisk

Skal ikke ned til lægen og have det bekræftet, det skulle jeg ihvertfald ikke sidst, fordi det er de samme teste de bruger - så skal bare have ringet derned og have lavet en henvisning til tryghedsscanning, som vi blev lovet, da vi havde vores MA...

Ifølge beregningerne er jeg 4+0 i dag, men havde ÆL senere end hvad beregningerne siger, så er ikke helt 100 på jeg er 4+0 i dag... Men hvis jeg er, så harjeg termin 25. september

Hvad med dig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.